Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλησπερα μωρακι μουΘέλεις κάτι ρε τύπε;
Καλησπέρα μαρκέλλα Κουκλάρα!
εσυ εχεις ομως πολλες.....Οι Γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, όλοι έχουν από μία!
στα μούτρα πολλές φορές κάτι
σαν και εσένα αγαπητέ μου iliketrans καλησπερα αγορινα μου !!!!Καλησπέρα κούκλα
Άσε μωρή πουστρίτσα με ψευδώνυμο ''i like trans/ts lover'' που λες πως την κωλοτρυπίδα την έχεις μόνο για χέσιμο.Γύρευε πόσοι γαιδορουτράβελοι θα την έχουν ξεκωλιάσει ακάποτα[size=10pt]Έχω μία κολωτρυπίδα, μόνο για να![]()
![]()
στα μούτρα πολλές φορές κάτι
![]()
![]()
σαν και εσένα αγαπητέ μου iliketrans
![]()
![]()
[/size]

Thrasyvoulas Ntelos ήρθες να μας κάνεις τον Άντρα ; Δεν είχα σκοπό να σου απαντήσω.
Αλλά μετά από την δική σου απάντηση σε προσωπικό επίπεδο, νόμοισα ότι κατάλαβες ότι μιλούσα γενικώς, και όχι προσωπικά σε εσένα iliketrans θα σου απαντήσω και εγώ ανάλογα!
[size=10pt]Έχω μία κολωτρυπίδα, μόνο για να![]()
![]()
στα μούτρα πολλές φορές κάτι
![]()
![]()
σαν και εσένα αγαπητέ μου iliketrans
![]()
![]()
[/size]
Ζητώ Συγνώμη από την Μαρκέλλα, για αυτά που γράφω αλλά δεν φταίω εγώ!
xaxaxaxaxa αρε με κατι βλακες που καθομαι και ασχολουμαι.......αγαπητε μου....χαχαχαχαχαΙΟΥΔΑ ΙΣΚΑΡΙΩΤΗ ΠΑΛΙ ΜΕ ΔΩΣΕΣ....καλησπέρα!!!
ααα εσυ κολοπερνας......με τα πιτσιρικια....![]()
![]()
που να πιασει η μπογια μας......![]()
![]()

ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!τι να κανεις......
εμεις οι παππούδες μονο για τιμωρια ειμαστε........
χαχαχααχχαχαχαχα καλα να παθω
:-* :-* :-* :-*χμμμμμ αμα λεω εγω.......ΔΕΣ ΤΙΜΩΡΙΑ....
ΕΜΜΕΤΟΣ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΣΙΧΑΘΗΚΑ.....
[/quoteΕΜΜΕΤΟΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
:-* :-* :-* :-* :-*καλησπερα!!! Μαρκελλακι!!!! Αστερι!!!! περνας καλα απ οτι βλεπω στις φωτο!!!![]()
![]()
![]()
:-* :-* :-* :-*