iliketrans
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Απρ 2014
- Μηνύματα
- 438
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
καληνυχτα και σκεψου αυτα που ειπαμε μαρκελλα,για το καλο σου τα λεω...αμα σιχαθηκα εγω θα εισαι παντα με αυτους που σιχαινεσαι...
Τι στα @@ μου θέλεις τέλος πάντων ;![]()
![]()
![]()
![]()
xaxaxaxaxa αρε με κατι βλακες που καθομαι και ασχολουμαι.......αγαπητε μου....χαχαχαχαχα
; ; ; ;εχεις δικιο κακως ασχολουμαι μαζι σου ρε δεν θα το ξανακανω και συγνωμη που σου εδωσα και αξια ΒΛΑΚΑΤι στα @@ μου θέλεις τέλος πάντων ;
Γιατί ασχολείσαι με την πάρτη μου βρε σιχαμένε![]()
![]()
![]()
; ; ; ;
Μαρκέλλα είσαι υπέροχη!

εχεις δικιο κακως ασχολουμαι μαζι σου ρε δεν θα το ξανακανω και συγνωμη που σου εδωσα και αξια ΒΛΑΚΑ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μαρκελλα δεν φταις εσυ αυτος ο σιχαμενος ο ρουλης φταιει για ολα χαχαχαχαχαχ

τι γελας μωρηηηηηηη?????χαχαχαχαχχα αντε γεια και καληνυχτα

χαχαχαχαχ εισαι μεγαλος βλακας τελικα και σιγουρα ΨΕΥΤΗΣ
:-* :-* :-* :-* :-*ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!!!