Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλησπερα και απο μενα.λογω κρισης και τις καλες κριτικες που ακουσα λεω να προσπαθησω για την Μαρινα.οτι λινκ ειχαν τηλ της δεν ισχυουν.οποιος θελει ας μου το στειλει.το ζητανε συνεχεια και το ξερω αν θελετε στηλετε το οποιοι το εχουν.ευχαριστω πολυ
και εσυ ;)Συναγωνιστες και σ εμενα σας παρακαλω αν μπορειτε εν pm με το τηλεφωνο. Με σωζετε!!!!!!!!!!!!!

Εγω λεω να κανουμε ανταλλαγη! Εσεις που το ζητατε τι εχετε να δωσετε?![]()
Και αν οχι σε μενα τι εχετε προσφερει σε αλλους και στο φορουμ?:S
παιδιά νομιζω οτι εχουμε χάσει τελείως το νόημα του site...μου φαινεται παράλογο να ζητάει κοσμος κάποιο τηλεφωνο ειτε απο την μαρινα,ειτε απο οποιαδήποτε άλλη κοπελα και καποιος που το γνωριζει να μην το δινει και να ζηταει πιστοποιητικά "αφοσιωσης" και "νομιμότητας"...σε αυτο το σαιτ καλως ή κακώς όλοι δεν μπορουμε να αφιερωνουμε τον ιδιο χρόνο...δυστυχως βεβαια, αλλά και πάλι ειναι παράλογο να υπαρχει κοσμος διαιρημενος σε κατηγορίες...σε παιδια και αποπαίδια...με όλο τον σεβασμό στους παλιότερους...ευχαριστω για τον χρόνο σας
Φιλε οταν μπαινεις στο νημα της Μαρινας δεν διαβαζεις τιποτα αλλο απο ερωτησεις για το τηλεφωνο της απο μελη με κατω απο 10 ποσταρισματα! Καμια ενημερωση η πως περασαν αφου την συναντησαν!
Εχει καταντησει αηδια.
συμφωνω απολυτα φιλε,ειδικα αν στα 10 μηνυματα τα 9 ειναι για να ζητας τηλεφωνο.. αλλα επίσης δεν ειναι αηδια να ζηταει κοσμος το νεο τηλεφωνο και κάποιος που το ξερει να μην το δινει με pm?δεν πρεπει κοντα στα ξερά να καιγονται και τα χλωρα φιλε,αυτο πιστευω... η συγκεκριμενη ειναι απο τις πολύ καλες λέγεται και όλοι εμεις -ειδικά απο εκτος Αθηνας-πως θα μπορεσουμε να προσπαθησουμε να βρεθουμε μαζι της όταν ειναι και εξαιρετικα δυσκολο επιπλεον λόγω του ότι η κοπέλα ειναι και δυσκολη να την "εντοπίσεις"?με όλο το σεβασμο...και εγω θελω το νεο της τηλεφωνο με pm αλλά βλέπω οτι δυσκολα να συννενοηθούμε...

Οχι δεν θα συννενοηθουμε γιατι πολυ απλα μπορειτε να πατε στις κριτικες της και να στειλετε πμ σε καποιον που την συναντησε προσφατα να σας το δωσει, αντι να σπαζετε τα αρχιδια σε ολους.
Ουτε στον κοπο να ψαξετε λιγο δεν μπαινετε!
προφανως αυτο που λες,το εχω κανει ήδη φιλε..απάντηση δεν πηρα...για αυτο σου ειπα με τα ξερα καιγονται και τα χλωρά...καλή συνεχεια...