ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ . ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ .
Κανείς δεν γουστάρει φορτικά τυπάκια, που ενώ είναι μέλη από το 2011, τώρα θυμήθηκαν να ποστάρουν
και στέλνουν τα ίδια και τα ίδια μηνύματα στις κοπέλες, μάλιστα με υφάκι προστακτικό και καουμπόικο,
γράφοντας συνεχώς με κεφαλαία γράμματα, ενώ τους έχουν γίνει επανειλημμένως σύστασεις να μην το κάνουν
διότι αντίκειται στους κανόνες του φόρουμ (που θα έπρεπε ήδη να γνωρίζουν) και καταντά σπασαρχίδικη συνήθεια...
Κατάλαβες τώρα τι παίζει; Αντε, που έκλεισες χτές τα πέντε μηνύματα και πρόλαβες κιόλας και της έστειλές "
αρκετά pm"
και περιμένεις και απάντηση...
