Νέα

Marialena gr

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα marialenakostas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 859K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

nuber1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2014
Μηνύματα
2.897
Κριτικές
14
Like
1.029
Πόντοι
386
Αρα να υποθεσω οτι δεν ειναι τα αστερια που μετρανε για να απαντησει σε p.m... οπως και να εχει μπραβο που περασες ομορφα.  :)
Όχι δεν είναι τα αστερία,ξανά στείλε της π.μ
 

patrick

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2007
Μηνύματα
732
Κριτικές
5
Like
603
Πόντοι
86
Οι φωτογραφίες από κινητά αδικούν πολλές φορές, καθώς τα κινητά έχουν ευρυγώνιους φακούς και παραμορφώνουν, ειδικά αν φωτογραφίζει κάποιος υπό κλίση.
 

TurboThor

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
22
Like
328
Πόντοι
3.225
καποιος με ειπε χοντρη! :2funny: :2funny: :2funny:

Μαλλον μπερδευει το γυμνασμενη με το αγυμναστη

Απανταω με μια φωτο απο προχθες.. ο κυριος που εκανα ραντεβου μαζι του αν θελει μπορει να το επιβεβαιωσει!  :-* :-* :-*

Πρώτη σελφιε που ανεβάζεις ενω άλλες ειναι κανονικές... Πως το έπαθες?? Να το γιορτασουμε  :grin:

Οι φωτογραφίες από κινητά αδικούν πολλές φορές, καθώς τα κινητά έχουν ευρυγώνιους φακούς και παραμορφώνουν, ειδικά αν φωτογραφίζει κάποιος υπό κλίση.

ειδικά αυτες που απο μπροστά για σελφι... Και οχι μόνο μεγαλωνουν το είδωλο αλλά το δείχνουν και αντεστραμμένο που μπορεις να το καταλαβεις ανετα απο τις φωτο αν τραβηξεις μεσα σε αμάξι...  ;)
 

xxxa1a2b3c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2016
Μηνύματα
255
Κριτικές
6
Like
274
Πόντοι
281
Ποιο εύκολα βρίσκεις το τηλέφωνο του Τσίπρα παρά της Μαριαλένας  :wanker: :wanker:
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.380
Πόντοι
28.786
Ποιο εύκολα βρίσκεις το τηλέφωνο του Τσίπρα παρά της Μαριαλένας  :wanker: :wanker:

Μιλάς με γρίφους φίλε !!!  :grin: :grin:

Δεν διευκρινίζεις ποιον απο τους δυο θέλεις να γαμήσεις περισσότερο !!  :grin: :grin:
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
μου αρεσει που κρυβεις τα παπουτσια και το ρολοι μη σε αναγνωρισουν... εκτος απο καβλα εισαι και εξυπνη...  :2funny: :2funny: :2funny:
Στον αγκωνα τι εχει και το κρυβει ? Εδω σε θελω μαστορα !
Την καλημερα μου
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.129
Πόντοι
9.345
μου αρεσει που κρυβεις τα παπουτσια και το ρολοι μη σε αναγνωρισουν... εκτος απο καβλα εισαι και εξυπνη...  :2funny: :2funny: :2funny:

δεν φοραει παπούτσια τυπε, το σχεδιο στα νυχια κρυβει, ανησυχει μηπως η μανικιουριστα ή οι κολητες της μπαινουν στο bou com  :grin:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Η κοπελα βρισκεται εν δρασει??

Της εστειλα PM για τηλεφωνο, αλλά δεν μου 'χει απαντησει  :(
 

erikos_E

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Φεβ 2014
Μηνύματα
5.695
Κριτικές
19
Like
6.899
Πόντοι
2.646
Η κοπελα βρισκεται εν δρασει??

Της εστειλα PM για τηλεφωνο, αλλά δεν μου 'χει απαντησει  :(
Τετοια ωρα κοιμαται το κοριτσι. Οχι σαν και σενα που εχεις αυπνιες
 

ioannisp71

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2011
Μηνύματα
5.978
Κριτικές
20
Like
46.359
Πόντοι
8.927
Η κοπελα βρισκεται εν δρασει??

Της εστειλα PM για τηλεφωνο, αλλά δεν μου 'χει απαντησει  :(
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ . ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ .
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ . ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ .

Εγω εκλεισα, ηδη, μ' αλλη κοπελα.

Και, αν κρινω απ' τα οικονομικα μου, θα περασει παααρα πολυς καιρος μεχρι να γνωρισω τη Μαριαλενα...
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ . ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΡΜ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ . ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ .

Κανείς δεν γουστάρει φορτικά τυπάκια, που ενώ είναι μέλη από το 2011, τώρα θυμήθηκαν να ποστάρουν
και στέλνουν τα ίδια και τα ίδια μηνύματα στις κοπέλες, μάλιστα με υφάκι προστακτικό και καουμπόικο,
γράφοντας συνεχώς με κεφαλαία γράμματα, ενώ τους έχουν γίνει επανειλημμένως σύστασεις να μην το κάνουν
διότι αντίκειται στους κανόνες του φόρουμ (που θα έπρεπε ήδη να γνωρίζουν) και καταντά σπασαρχίδικη συνήθεια...

Κατάλαβες τώρα τι παίζει; Αντε, που έκλεισες χτές τα πέντε μηνύματα και πρόλαβες κιόλας και της έστειλές "αρκετά pm"
και περιμένεις και απάντηση...  :idiot:
 

agios69

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.141
Κριτικές
6
Like
123
Πόντοι
16
Popov πρέπει να βαριέσαι πολύ. Γράφεις ,γράφεις, φλυαριες, ανούσια. Κανέναν δεν ενδιαφέρει για το τύπο του 2011 και τι γράφει και πως το γράφει.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom