Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ δεν έχω περάσει με κοπέλα στα μαγαζιά αυτά η πόρτα χτύπαγε και θα χτυπάει στο 6-7 λεπτό το πολύ και αυτό είναι στάνταρ εγώ προσωπικά το έχω χρόνομετρήσει περιμένοντας φίλο μου που είχε μπει σε δωμάτιο γι αυτό εάν σας αρέσει κάποια κοπέλα και θέλετε να περάσετε ζητηστε από την υπηρεσία να σας υπογράφει υπεύθυνη δήλωση ότι θα χτυπήσει την πόρτα στο δεκάλεπτο προκειμένου η κοπέλα να βγει στο 15λεπτο αλλιώς αν χτυπήσει πόρτα πριν το10λεπτο τότε τα χρήματα σας πίσω δέχονται λοιπόν αυτό όχι οπότε τι να λέμε δεν είναι στούντιο είναι ένα απλό μαγαζί όπως τα άλλα τριγύρω οπότε πάω στα άλλα δίπλα που έχω κάποιες λίγες πάλι πιθανότητες να κάτσει τουλάχιστον 10 λεπτά στο δωμάτιο η κοπέλαΤο Site λεει αλλα νταλλα εδω δεν απαντα κανεις
Να αποφασισετε αν ειστε Studio - Studiello η Μπουρδέλο με Site
Γιατι αν χτυπανε πορτες στο 7λεπτο προκοπη δε γινεται
Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ δεν έχω περάσει με κοπέλα στα μαγαζιά αυτά η πόρτα χτύπαγε και θα χτυπάει στο 6-7 λεπτό το πολύ και αυτό είναι στάνταρ εγώ προσωπικά το έχω χρόνομετρήσει περιμένοντας φίλο μου που είχε μπει σε δωμάτιο γι αυτό εάν σας αρέσει κάποια κοπέλα και θέλετε να περάσετε ζητηστε από την υπηρεσία να σας υπογράφει υπεύθυνη δήλωση ότι θα χτυπήσει την πόρτα στο δεκάλεπτο προκειμένου η κοπέλα να βγει στο 15λεπτο αλλιώς αν χτυπήσει πόρτα πριν το10λεπτο τότε τα χρήματα σας πίσω δέχονται λοιπόν αυτό όχι οπότε τι να λέμε δεν είναι στούντιο είναι ένα απλό μαγαζί όπως τα άλλα τριγύρω οπότε πάω στα άλλα δίπλα που έχω κάποιες λίγες πάλι πιθανότητες να κάτσει τουλάχιστον 10 λεπτά στο δωμάτιο η κοπέλα
Συνεχίζουμε με 3 νεα αστερια σήμερα Νάταλι Παμελα και Μπριντα απο της 17:00 μεχρι 07:00 τα ξημερώματα
Το Site λεει αλλα νταλλα εδω δεν απαντα κανεις
Να αποφασισετε αν ειστε Studio - Studiello η Μπουρδέλο με Site
Γιατι αν χτυπανε πορτες στο 7λεπτο προκοπη δε γινεται
Εννοείς πληρώσεις, πάρεις την κοπέλα Νο1, τελειώσεις, βγεις, πληρώσεις πάρεις κοπέλα Νο.2?Να ρωτήσω εγω κατι άσχετο; μιας και είναι το στούντιο που πηγαινω αλλα δεν ρωτησα ποτε.. Αν παρω μκα κοπέλα και με το που βγω διαλεξω αλλη παιζει πρόβλημα; θα με κράξουν η απλα πληρώνω αλλο ενα παράβολο και προχωράω μεσα;
Να ρωτήσω εγω κατι άσχετο; μιας και είναι το στούντιο που πηγαινω αλλα δεν ρωτησα ποτε.. Αν παρω μκα κοπέλα και με το που βγω διαλεξω αλλη παιζει πρόβλημα; θα με κράξουν η απλα πληρώνω αλλο ενα παράβολο και προχωράω μεσα;
Η αντζελίνα που είχατε μέχρι 3 μήνες πρίν,τι απέγινε?
Καλησπέρα.
Από ο,τι μου είπαν όταν είχα πάρει τηλέφωνο,θα έρθουν μετά από κάτι μήνες,γιατί είχε λήξει η βίζα τους..Συγκεκριμένα εγώ ρώτησα για Μπρίτνεϊ,Αλεξάνδρα και Κατερίνα αλλά αυτό με τη βίζα ισχύει για όλες όσες έρχονται από Βενεζουέλα,ακόμα και Κολομβία.
Α,και σύμφωνα με ένα συναγωνιστή,μια Μισέλ από Βενεζουέλα θα έρθει μετά τα Χριστούγεννα,άρα μπορεί και η Αντζελίνα.