Νέα

Λιμανάκια Αθήνα..τί παίζει εκεί;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prostixos2000
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 97
  • Εμφανίσεις 52K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
31 Μαρ 2014
Μηνύματα
681
Like
1.601
Πόντοι
206
Καλά δεν διαφωνώ λέτε για μετά στα βράχια ε εκεί είναι για ξεμοναχιαστης μόνος σου
Ε εμείς όταν πηγαίνουμε μας ακολουθούν καμιά δεκαριά άτομα αλλά νορμάλ αντιμετωπιση
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915

miltos4

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2024
Μηνύματα
136
Like
155
Πόντοι
1
Λιμανακια Σαββατο
IMG_20240406_133045.JPG
Καλησπέρα !
Λιμανακια Σαββατο
IMG_20240406_133045.JPG
Καλησπέρα ! Σε ποιό λιμανάκι είναι ; Στο πρώτο μετά το παρκινγ ευθεία ;; Έχω ακούσει ότι παίζουν σκηνικά εκεί !!
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Η πιο κοντινή παραλια-βραχια για γυμνισμό από το κέντρο αλλά εύκολα γκρεμοτσακιζεσαι κιόλας :confused::confused:. Συνήθως σταματάω για κατούρημα στο σημείο και τσεκαρω από ψηλά. Όλοι γκέι και κάτι λίγα ζευγάρια :confused::confused:
 

Man87(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2015
Μηνύματα
97
Like
3.435
Πόντοι
440
Καλησπέρα !

Καλησπέρα ! Σε ποιό λιμανάκι είναι ; Στο πρώτο μετά το παρκινγ ευθεία ;; Έχω ακούσει ότι παίζουν σκηνικά εκεί !!
Όταν λες στο πρώτο εννοείς όπως κοίτα την θάλασσα αριστερά από την καντίνα?
 

Terrorist_92

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2024
Μηνύματα
291
Κριτικές
1
Like
4.597
Πόντοι
441
Ζευγάρι σήμερα με κύρια με ατέλειωτες στητές βυζαρες και καράφλα κύριο ήταν πολύ καυλωμενοι!!
Εύγε και να το ξανά κάνετε!
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Ξεκίνησαν τα γκει γεροντια και τα κρος να κατεβαινουν για γυμνισμό :think::rockon:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.680
Κριτικές
173
Like
39.868
Πόντοι
38.529
Τύπε πρόσεχε τους γύφτους εκεί γιατί είναι συχνοί επισκέπτες μαζί με τα γεροντια :confused::rockon:. Πάνε όλοι παρέα με το αστικό σαν σχολική εκδρομή :confused::rockon:
Μεχρι και στα Λιμανακια εφτασε η χαρη σου?
:bounce:
 

Dimivin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Οκτ 2025
Μηνύματα
512
Like
1.331
Πόντοι
206
Τύπε πρόσεχε τους γύφτους εκεί γιατί είναι συχνοί επισκέπτες μαζί με τα γεροντια :confused::rockon:. Πάνε όλοι παρέα με το αστικό σαν σχολική εκδρομή :confused::rockon:
χα χα αυτα ειναι!!οπου γαμος&χαρα η βασιλω πρωτη!!οπως λεει&η παροιμια!!
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Μεχρι και στα Λιμανακια εφτασε η χαρη σου?
:bounce:

χα χα αυτα ειναι!!οπου γαμος&χαρα η βασιλω πρωτη!!οπως λεει&η παροιμια!!
Εγώ πάντα σταματάω λιμανάκια για κατούρημα ή χέσιμο και μετά κάνω 2-3 στριφτά και τσεκαρω την περιοχή :confused::rockon:
 

Dimivin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Οκτ 2025
Μηνύματα
512
Like
1.331
Πόντοι
206
Εγώ πάντα σταματάω λιμανάκια για κατούρημα ή χέσιμο και μετά κάνω 2-3 στριφτά και τσεκαρω την περιοχή :confused::rockon:
προσεχε στο χεσιμο,μη βγει κανας γυφτος&δε προλαβεις!!χα χα!!ειναι καλοι στο καμουφλαζ!!
 

guardykett

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2025
Μηνύματα
44
Like
225
Πόντοι
0
Σημερα ολοι ντυμενοι εκει , γιατι ;
 

guardykett

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2025
Μηνύματα
44
Like
225
Πόντοι
0
Καλημέρα φίλε πήγα κάτω από το πάρκινγκ . Πήγα λάθος ;
 
Εγγρ.
8 Δεκ 2025
Μηνύματα
1.267
Κριτικές
22
Like
8.666
Πόντοι
2.046

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom