Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και ο κροταλίας πέφτει βαρύς στο στομάχι

Οσο για γαμησια μεσα στο Λιδο παλιοτερα πριν κανενα 5αρι χρονια στο πριβε ειχα ακουσει οτι επεφτε κανενα γαμησακι ή εστω πιπα .... θυμαμαι χαρακτηριστικα οταν ειχα παρει πριβε να ακουω πιο περα αναστεναγμους και αχ βαχ .... και γενικα υπηρχε στην ατμοσφαιρα μια ασανς ιδρωτσιλας και ερωτισμου ......

Ναι, το θυμάμαι γιατί εγώ ήμουν δίπλα σου και γάμαγα φίλε..
Τότε πήγαινα εκεί για να γαμήσω τσάμπα και τώρα ζητάνε 200€...Ε ρε ξύλο
που θέλουνε τα παλιοκόριτσα....Μαύρο στο lido, αλλωστε τώρα έχουμε βρεί άλλο ίδρυμα για
να γαμάμε, έτσι υπουργε??..Αλλά γιατί δεν ενημερώνεις τον κόσμο και το παίζεις αδιάφορος
ρε φίλε...τι σκ#@$%#α μουνοφαγάς είσαι?...
για πείτε ρε παιδιά, γιατί εσείς εχετε εξελιχθεί πολύ και δεν μας λέτε τίποτα πια....
Ναι, το θυμάμαι γιατί εγώ ήμουν δίπλα σου και γάμαγα φίλε..
Τότε πήγαινα εκεί για να γαμήσω τσάμπα και τώρα ζητάνε 200€...Ε ρε ξύλο
που θέλουνε τα παλιοκόριτσα....Μαύρο στο lido, αλλωστε τώρα έχουμε βρεί άλλο ίδρυμα για
να γαμάμε, έτσι υπουργε??..Αλλά γιατί δεν ενημερώνεις τον κόσμο και το παίζεις αδιάφορος
ρε φίλε...τι σκ#@$%#α μουνοφαγάς είσαι?...
Δεν τόχουν κάνει υποχρεωτικό το πήδημα. Μπορείς ακόμη ν' απολαμβάνεις την "άλλη" γοητεία. Αλλά αν δεν είσαι καθώς πρέπει θαμών που επιθυμεί ν' απολαύσει pole dancing και είσαι ένας σιχαμερός φραπογαμόσαυρος στριπουδίτης, είναι στο DNA σου να θηρεύεις σε αυτούς τους βιότοπους οπότε δε συναντάται στο αξιακό σου σύστημα η "άλλη γοητεία".μπορει να μην πηγαινω σε ιδρυματα αλλα σ αυτο δεν συμφωνω..δε πιστευω πως το στριπ ειναι για να γαμισεις.ειναι αλλη η γοητεια του..αλλιως πας σε ρδελο
Δεν τόχουν κάνει υποχρεωτικό το πήδημα. Μπορείς ακόμη ν' απολαμβάνεις την "άλλη" γοητεία. Αλλά αν δεν είσαι καθώς πρέπει θαμών που επιθυμεί ν' απολαύσει pole dancing και είσαι ένας σιχαμερός φραπογαμόσαυρος στριπουδίτης, είναι στο DNA σου να θηρεύεις σε αυτούς τους βιότοπους οπότε δε συναντάται στο αξιακό σου σύστημα η "άλλη γοητεία".
γαμαs με 20e ρε βλακα????παπαγαλοs και εδωΝαι, το θυμάμαι γιατί εγώ ήμουν δίπλα σου και γάμαγα φίλε..
Τότε πήγαινα εκεί για να γαμήσω τσάμπα και τώρα ζητάνε 200€...Ε ρε ξύλο
που θέλουνε τα παλιοκόριτσα....Μαύρο στο lido, αλλωστε τώρα έχουμε βρεί άλλο ίδρυμα για
να γαμάμε, έτσι υπουργε??..Αλλά γιατί δεν ενημερώνεις τον κόσμο και το παίζεις αδιάφορος
ρε φίλε...τι σκ#@$%#α μουνοφαγάς είσαι?...
γαμαs με 20e ρε βλακα????παπαγαλοs και εδω

έμαθες να κάνεις παραθέσεις μωρή γαλιάντρα ?
μαλάκας κι εδώ...![]()


γαμαs με 20e ρε βλακα????παπαγαλοs και εδω
γιατί,εσύ γαμάς με περισσότερα?

ταραχτηκεs![]()
**Αυτό είναι το πμ του αλβανού υπαλλήλου σας...![]()
![]()

Xμμμ..Ωραια ποιοτητα εχει το συγκεκριμενο ατομο Klein...![]()