Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
1. είχε οντως βελτιωθει παρασκευη που πηγα και είχε κόσμο ηταν καλά
2. ειναι που θα τυχεις θα προτεινα την αριστερη πτέρυγα όπως μπαίνεις ;)
3. διακοπες χαχα
4. μια χαρά
ποιες μερες ήσουνα ?![]()
είστε σίγουροι??
γιατί...εκεί στο show με τον πίθηκο σαν να είδα πολύ κυτταρίτιδα και flat κώλο
ντροπή για χορεύτρια νομίζω

η λουιζα ειναι εκει ακομη?![]()
![]()
πριν μερικές μέρες που είχα πάει εκεί ήτανη λουιζα ειναι εκει ακομη?![]()
![]()
εκεί....λουσμένη στην μπύρα
πριν μερικές μέρες που είχα πάει εκεί ήταν
Εσύ ?παιδια σορυ που ρωταω αλλα εχετεποτε στο Lido ??? απλη απορια...
Και εμένα δε μου αρέσουν οι ρητορικές ερωτήσεις !

Εγω ποτε! Αλλα παρολ'αυτα καλα περναωΕγώ θα βάλω άλλο ερώτημα :
Έχετα ανοίξει ποτέ σαμπανια στο Λίντο ?
Στο ΒΑΒΥ Ο ?
Στο Λολίτα ?
Οι ... άλλοι ?Εγω ποτε! Αλλα παρολ'αυτα καλα περναω![]()
Γιατί Θείο?Και εμένα δε μου αρέσουν οι ρητορικές ερωτήσεις !
Γιατί Θείο?
Σου έχουν ήδη δώσει τις απαντήσεις τα Μπλάκ Μάμπα...
εγω παντα αμα δεν γαμισω δεν φευγω τους κραταω εκει μεχρι το μεσημερι ετσι τωρα με εμαθαν και γαμαω απο νωρις για να με διωξουνπαιδια σορυ που ρωταω αλλα εχετεποτε στο Lido ??? απλη απορια...
