Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ζητα τη ΧΑΡΑ στο ΓκολντΜηπως υπαρχουν εμπειρειες απο συναδελφους για τις εν λογω δεσποινιδες εγω πιστευω οτι ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο... ;)
ζητα τη ΧΑΡΑ στο Γκολντ

αφου φενετε πολυ βαρια χομενος στο μπαι ο Στεφαν...να κολυμπισει στα βαθια να μην απογοιτευτει,και η ΓΙΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ μου χε πει πριν χρονια εχω γλυψει εγω!!!!!!!Σιγα φιλτατε..Αμεσως να τον ριξεις στα βαρια..
Παρε οποια θες Στεφαν..Αμα ανοιξεις το πορτοφολι και την καλογρια θα σου κανουν..
Kαλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα λεω αν το εχει ψαξει κανεις και εκτος δουλειας γιατι υποπτευωμε οτι πεφτει πολυ αγαμια και μεταξυ τους οποτε ...το γλυψιμο παει συνεφο
μάγκα. αστο.....Υποψιαζομαι ειπα .. αλλα και εχω ακουσει και ιστοριες
μάγκα. αστο.....
δεν πεφτει πολλή αγαμία...
πολύ γαμήσι πέφτει και πολλά γιούρο.........

Ποια Επιστήμη λες; Αυτή με τα γυαλιά και τις ζαρτιέρες;Eπιστιμη στην πειρεος ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ πρωην ΓΚΟΛΝΤΠοια Επιστήμη λες; Αυτή με τα γυαλιά και τις ζαρτιέρες;
Έλα ρε φίλε αυτή είναι το αιώνιο πουλέν μου; Εκεί πήγε; Έφυγααααααααααααη ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ πρωην ΓΚΟΛΝΤ
εγω τι σιχενομε,δεν γουσταρω τις Λεσβιες οπως και του γκειδεςΈλα ρε φίλε αυτή είναι το αιώνιο πουλέν μου; Εκεί πήγε; Έφυγαααααααααααα![]()
![]()
![]()
Για τους gay συμφωνώ για τις λεσβίες ξανασκέψου το.....εγω τι σιχενομε,δεν γουσταρω τις Λεσβιες οπως και του γκειδες
ζητα τη ΧΑΡΑ στο Γκολντ
δεν γουσταρω μας τρωνε τις γινεκεςΓια τους gay συμφωνώ για τις λεσβίες ξανασκέψου το.....![]()
Για τους γκευ συμφωνω και επαυξανω για τις λεσβιες ομως..καραγουσταρω και ας φερνουν και τις γκομενες τους..