Νέα

Kouros club

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jimy jump
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jimy jump

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2011
Μηνύματα
53
Like
2
Πόντοι
0
Ξερει κανεις τι κ αν παιζει κατι στο συγκεκριμενο κλαμπακι στη καλλιθεα???
 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.532
Κριτικές
31
Like
1.588
Πόντοι
6.305
Αυτό που είναι κοντά στην πλατεία Ελεούσας λες?
 

VanPucerMan

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2010
Μηνύματα
666
Κριτικές
7
Like
8
Πόντοι
6
εχω παει 1 φορα, ναι εκει στην αγ.ελεουσα ειναι, δεν ειδα κατι περιεργο παντως.
 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.532
Κριτικές
31
Like
1.588
Πόντοι
6.305
εχω παει 1 φορα, ναι εκει στην αγ.ελεουσα ειναι, δεν ειδα κατι περιεργο παντως.
To έχω δει απέξω..Δε νομίζω ό,τι παίζει κάτι περίεργο..Θα έχει μερικές ξέκωλες μπαργούμεν/σερβιτόρες και θα μαζεύονται να παίρνουν μάτι οι υπόλοιποι..Έχει και σελίδα στο ΦΒ..
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.071
Like
37
Πόντοι
166
Παρα πολύ παλιό μαγαζί.

:think:ίσος πάνω από 30 χρόνια που έχει ανοίξει. Μαζευε πάντα καρεκλάδες και λαικούς την δεκαετία του 80. Εχω να πάω χρόνια αλλά μάλλον θα έχει μεταλαχθει σε κωλάδικο για να αντέχει χωρίς ουσιαστικά καμια ανακαίνηση.


Πάντως κάποια παλία γκόμινα θα έχει ξεμείνeι στο κλάπ, φίλε Σπιντ






 

kotsakos

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2008
Μηνύματα
262
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
1
Κλαμπακι με σκυλε προγραμμα και θαμωνες μεγαλης ηλικιας μιας και πλεον εχει γινει στεκι για αυτους 30 χρονια τωρα.Μεχρι εκει ομως τιποτα παραπανω.......
 

Ena Vima Mprosta

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2011
Μηνύματα
164
Κριτικές
17
Like
0
Πόντοι
11
τίποτα δεν παίζει. Ουτε gilf,ούτε milf(με εξαιρεση κάποιες καμενες παρέες ζευγαριών 50άρηδων), ούτε γαμάς τις μπαργουμαν. Σκυλάδικο πρόγραμμα και κανα δυό σέξυ χορευτριες πάνω στη μπάρα... αυτά.
 

aleksandros84

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
137
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Μου είπαν ότι έχει 40αρες+ έτοιμες για όλα στο μαγαζί.....έχει Παει κάποιος πρόσφατα και γνωρίζει ?
 

Talibanakos44

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
32
Like
5.428
Πόντοι
2.846
Μου είπαν ότι έχει 40αρες+ έτοιμες για όλα στο μαγαζί.....έχει Παει κάποιος πρόσφατα και γνωρίζει ?
Μην ακούς μαλακιες απλό μπαρ είναι σκυλαδικο τοπικό ποταδικο,έχει ανά καιρούς καμία Ξεκολιαρα μπαρ γουμαν π μπορείς να κεράσεις κανένα ποτό ν κουβεντιασεις μέχρι εκεί
 

aleksandros84

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
137
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Έχει ωραίες ΜιΛΦομπαργουμαν το μαγαζί ....κάνατε φάση / ή ειδατε κάποια πρόθυμη για φάση ? Κονσομανσιον φάση παίζει ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom