Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.239
Like
1.890
Πόντοι
216
οπως είχα πει και στο παρελθόν , αναμένω απο την Κάρυ έργα και τεκμηριωμένο λόγο.
Στο mega σήμερα είπαν οτι είναι η 3η φορά που ακυρώνει στο παρά πέντε ζωντανή σύνδεση.
Αυτό (εφ όσον ισχύει και ακόμα δεν έχει διαψεύσει) δεν δείχνει ούτε κάτι νέο , ούτε κάτι ηθικό. Μάλλον κάτι σάπιο δείχνει.....
Δεν ξέρουμε βέβαια τις πραγματικές αιτίες, αλλά πράγματι, φανερώνει κάτι το "άρρωστο". Θα μπορούσε, γιά παράδειγμα, να βγάλει μία ανακοίνωση και να πει ότι "αναβάλουμε τις δημόσιες εμφανίσεις μας και εστιάζουμε στην χάραξη πολιτικού προγράμματος και σε επιλογή στελεχών. Μέχρι τότε δεν έχουμε να σας πούμε κάτι ενδιαφέρον".
Έτσι θα μάζευε όλο το μπάχαλο και το σκορποχώρι που έχει προκύψει μέχρις στιγμής.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.494
Πόντοι
3.556
Δεν ξέρουμε βέβαια τις πραγματικές αιτίες, αλλά πράγματι, φανερώνει κάτι το "άρρωστο". Θα μπορούσε, γιά παράδειγμα, να βγάλει μία ανακοίνωση και να πει ότι "αναβάλουμε τις δημόσιες εμφανίσεις μας και εστιάζουμε στην χάραξη πολιτικού προγράμματος και σε επιλογή στελεχών. Μέχρι τότε δεν έχουμε να σας πούμε κάτι ενδιαφέρον".
Έτσι θα μάζευε όλο το μπάχαλο και το σκορποχώρι που έχει προκύψει μέχρις στιγμής.
Το τι θα μπορο΄ύσε να κάνει είναι δικό της θέμα.
Το θέμα είναι το τι έκανε.
Και αυτό που έκανε είναι αγενές, αυτάρεσκο, και δείχνει ομάδα με έπαρση.
Το οτι έχει γίνει 3 φορές , δείχνει πολλά.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Το τι θα μπορο΄ύσε να κάνει είναι δικό της θέμα.
Το θέμα είναι το τι έκανε.
Και αυτό που έκανε είναι αγενές, αυτάρεσκο, και δείχνει ομάδα με έπαρση.
Το οτι έχει γίνει 3 φορές , δείχνει πολλά.
δειλία είναι, φόβος, γνώση της ανεπάρκειας
πόσοι μπορούν να τα βγάλουν πέρα, να μιλούν ωραία, να μην τα χάνουν, να δίνουν υποσχέσεις;
πρωταθλητής ο τσίπρας.
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.954
Κριτικές
2
Like
15.266
Πόντοι
3.836
οπως είχα πει και στο παρελθόν , αναμένω απο την Κάρυ έργα και τεκμηριωμένο λόγο.
Στο mega σήμερα είπαν οτι είναι η 3η φορά που ακυρώνει στο παρά πέντε ζωντανή σύνδεση.
Αυτό (εφ όσον ισχύει και ακόμα δεν έχει διαψεύσει) δεν δείχνει ούτε κάτι νέο , ούτε κάτι ηθικό. Μάλλον κάτι σάπιο δείχνει.....
Μόνο μπράβο στην Καρυ που γειώνει τα ΑΡΔακια και κοιτάει το κοινό της στα μάτια….
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.494
Πόντοι
3.556
Μόνο μπράβο στην Καρυ που γειώνει τα ΑΡΔακια και κοιτάει το κοινό της στα μάτια….
Στα μάτια φίλε δεν κοίταξε κανένα. Εγώ δεν την εχω δει πουθενά να με κοιτά.
Εσύ που την είδες????
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.723
Πόντοι
6.256

:new_shocked:
Τουλάχιστον δεν της το πληρώνει το κράτος

θα έπρεπε να δεις τι αμάξια πληρώνει το κράτος για τον κάθε άχρηστο χουριάτη βουλευτή....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.723
Πόντοι
6.256
Αν ποτέ τα κανάλια έβγαζαν στην φόρα πόσες φορές έχουν καλέσει στελέχη της ΝΔ του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ και έχουν φάει άκυρο δεν θα έφταναν 3 σελίδες όχι 3 περιπτώσεις...απλά τα μεγάλα κόμματα έχουν τους αυτοφοράκηδες που στέλνουν για να δηλώσουν παρουσία και να μην πουν στην ουσία τίποτα...το πασοκ έχει τον δουδουνή...η ΝΔ έχει βούλτεψη, λοβέρδο κτλπ...ο σύριζα είχε τον ζαχαριάδη :2funny:

Τώρα εσάς σας φαίνεται άρρωστο και σκοτεινό και δυστοπικό όλο αυτό....γιατί τραβάτε τα δικά σας ζόρια (κόμματα)


αλλά η πραγματικότητα είναι ότι συμβαίνει συνέχεια απλά δεν το κάνουν θέμα τα κανάλια....
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.746
Κριτικές
2
Like
33.740
Πόντοι
9.931
όπως κι η ντόπια κοτζαμπασέϊκη ολιγαρχία με τις πολιτικές της μαριονέτες.

Ελλάς Γαλλία, συμμαχία
αλλά η Γαλλία πουλάει όπλα και στην γείτονα
και κάνει και συμφωνίες για συμπαραγωγές...,

ο κάτοικος εδώ πρέπει να εξαφανιστεί, μπας και μείνουν λίγοι, καλοί, να ξαναφτιάξουν ότι μπορεί να φτιαχτεί σε 1-2 χιλιετηρίδες, ίσως.
Γαλλία Βρετανία δώσανε meteor και έσκουζε ο απατημένος Κούλης
ενώ η κομισιόν έχει επενδύσει τρισεκατομμύρια στη τούρκικη οικονομία με επικεφαλής τη Γερμανία
Εδώ θυμάμαι τουλάχιστον μια δεκαετία ότι ο ερντογάν τα τινάζει ή τον ανατρέπουν ,
λες και οι επόμενοι θα είναι λιγότερο τούρκοι :2funny:
Ξεχνάνε Τσιλέρ Ετσεβίτ κτλπ, το δούλεμα και η ψέκα των ΕΛΙΑΜΕΠ στα διαπλεκόμενα μμε καλά κρατεί :confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.746
Κριτικές
2
Like
33.740
Πόντοι
9.931
Μόνο μπράβο στην Καρυ που γειώνει τα ΑΡΔακια και κοιτάει το κοινό της στα μάτια….
μια γκόμενα πήγα να πάρω από τα γραφεία της Πειραιώς και οι "αρσενικοί" με κοίταζαν στο μπούτσο :2funny:

τι γίνεται εδώ της λέω ? τη παλεύεις ?
έχει μαζευτεί όλο το αδερφάτο μου κάνει :2funny:
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Τουλάχιστον δεν της το πληρώνει το κράτος

θα έπρεπε να δεις τι αμάξια πληρώνει το κράτος για τον κάθε άχρηστο χουριάτη βουλευτή....
Ναι, ρε συ - ok.

Απλά εντυπωσιάστηκα από την αμαξάρα - όπως παρουσιάστηκε το θέμα τουλάχιστον. :confused:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.121
Κριτικές
18
Like
15.263
Πόντοι
3.246
Άν καταλαβαίνω σωστά με βάση το βιντεάκι, στην Αυστραλία πέρασε καινούργιος νόμος για την προστασία των εμβρύων, τώρα τί και πώς άγνωστο.


Άντε και στα δικά μας με το καλό!
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.745
Κριτικές
1
Like
47.345
Πόντοι
6.256
Πότε έγινε ρε ακτιβίστρια αυτη και δεν το πηραμε χαμπάρι?
1000008915.jpg
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Πότε έγινε ρε ακτιβίστρια αυτη και δεν το πηραμε χαμπάρι?
1000008915.jpg
πέρισυ τον φλεβάρη το κατάλαβε όλη η ελλάδα,
θα' σουν με τη μαφία εσύ,
δυστυχώς, δεν είναι αριστερή
αλλιώς θα είχαμε λαϊκό μέτωπο κατά της κυβέρνησης.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
290
Like
399
Πόντοι
21
πέρισυ τον φλεβάρη το κατάλαβε όλη η ελλάδα,
θα' σουν με τη μαφία εσύ,
δυστυχώς, δεν είναι αριστερή
αλλιώς θα είχαμε λαϊκό μέτωπο κατά της κυβέρνησης.
Eυτυχως ΔΕΝ ειναι αριστερη
Εναλλακτικη δεξια χρειαζεται η χωρα καθως το καθεστως ειναι αριστεριστικο με ολιγον τι δεξια
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.296
Like
14.494
Πόντοι
3.556
Αν ποτέ τα κανάλια έβγαζαν στην φόρα πόσες φορές έχουν καλέσει στελέχη της ΝΔ του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ και έχουν φάει άκυρο δεν θα έφταναν 3 σελίδες όχι 3 περιπτώσεις...απλά τα μεγάλα κόμματα έχουν τους αυτοφοράκηδες που στέλνουν για να δηλώσουν παρουσία και να μην πουν στην ουσία τίποτα...το πασοκ έχει τον δουδουνή...η ΝΔ έχει βούλτεψη, λοβέρδο κτλπ...ο σύριζα είχε τον ζαχαριάδη :2funny:

Τώρα εσάς σας φαίνεται άρρωστο και σκοτεινό και δυστοπικό όλο αυτό....γιατί τραβάτε τα δικά σας ζόρια (κόμματα)


αλλά η πραγματικότητα είναι ότι συμβαίνει συνέχεια απλά δεν το κάνουν θέμα τα κανάλια....
ολα τα αναγάγεις υπερ της , και τι κακοί που είναι οι άλλοι.
Τα άλλα κομματα (ακόμα και η νεοσύστατη ΕΛΑΣ) κάποιον στέλνουν. Καλό ή κακό. Αυτοφοράκια ή οχι. Εκείνη τίποτα και πουθενά.
Μην τα ωραιοποιούμε όλα...... Υπάρχουν και φάουλ. Να πω οτι την βλέπω κάθε τόσο , να καταλάβω οτι δεν προλαβαίνει. Αλλά το πουθενά κατι δεν μου κάθεται καλά. Βλέπεις και η Γρατσία να βγαίνει συνέχεια , θα κατηγορηθεί για συνέχεια του ΝΙΚΗ ...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.723
Πόντοι
6.256
ολα τα αναγάγεις υπερ της , και τι κακοί που είναι οι άλλοι.
Τα άλλα κομματα (ακόμα και η νεοσύστατη ΕΛΑΣ) κάποιον στέλνουν. Καλό ή κακό. Αυτοφοράκια ή οχι. Εκείνη τίποτα και πουθενά.
Μην τα ωραιοποιούμε όλα...... Υπάρχουν και φάουλ. Να πω οτι την βλέπω κάθε τόσο , να καταλάβω οτι δεν προλαβαίνει. Αλλά το πουθενά κατι δεν μου κάθεται καλά. Βλέπεις και η Γρατσία να βγαίνει συνέχεια , θα κατηγορηθεί για συνέχεια του ΝΙΚΗ ...
Δεν τα βλέπω όλα υπερ...απλά (προσπαθώ να) είμαι σοβαρός άνθρωπος και δεν αναλώνομαι σε βλακείες που στόχο έχουν τα αυτιά των χαζών.

δεν θυμάμαι ποιο φυντάνι το έγραψε και ορμώμενος από αυτό έγραψα το παραπάνω...

ότι το ότι δεν βγαίνει στα κανάλια δείχνει κάτι πολύ σάπιο και κάτι αυταρχικό και κάτι τέτοια


Όχι να μας περνάνε και για βλάκες
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Δεν είναι δικό της το τζιπ, τελικά. :confused:

 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.723
Πόντοι
6.256
μαλακιες κανουν επικοινωνιακά

για αρχή σιγά το αμάξι

μια χαρά θα ήταν να έλεγε ναι δικό μου είναι κηφήνες το δούλεψα και το αγόρασα

σε αντίθεση με τους επαγγελματίες τεμπέληδες

τώρα τι παραχώρηση και μαλακίες:jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom