Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (6 μέλη και 12 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Εσύ με ρώτησες αν είμαι ιεχωβάς κλπ και σου απάντησα.
Αν ήθελες απάντηση για την ουσία ας ρώταγες όπως τώρα.
Η ΝΙΚΗ λοιπόν είναι μια ομάδα, η οποία έχει οπισθοδρομικές απόψεις. Πχ. η άρνηση γιια τις νέες ταυτότητες με την θεωρία της παρακολούθησης.
Άρα όσοι είναι γύρω απο αυτήν , είναι θεος φυλάξει.
κι εσύ υπηρετείς το κακόψυχο αφεντικό, που έλεγε κι η μαμά του καλογήρου
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.857
Κριτικές
2
Like
33.919
Πόντοι
9.931
Εσύ με ρώτησες αν είμαι ιεχωβάς κλπ και σου απάντησα.
Αν ήθελες απάντηση για την ουσία ας ρώταγες όπως τώρα.
Η ΝΙΚΗ λοιπόν είναι μια ομάδα, η οποία έχει οπισθοδρομικές απόψεις. Πχ. η άρνηση γιια τις νέες ταυτότητες με την θεωρία της παρακολούθησης.
Άρα όσοι είναι γύρω απο αυτήν , είναι θεος φυλάξει.
τύπε στον Αντιπρόεδρο του κόμματος σου τα είπες όσα αραδιάζεις για "οπισθοδρομικές απόψεις" ?
Να υποθέσουμε πως "όσοι είναι γύρω" από τον Αντιπρόεδρο της νδ είναι θεός φυλάξοι ?
Ή αλλάζεις αποψούλα ανάλογα το ποιός λέει ψεκοθεωρίες ?
Δεν θα ήταν προτιμότερο να έλεγες πως ενοχλείσαι με το ενδεχόμενο η Καρυστιανού να κόψει ψήφους από το κόμμα σου
αντί να το παίζεις ιεχωβάς ή ακόμη χειρότερα μουσουλμάνος όπως αγορεύει ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ σου ?
Για να μην τον εκθέτεις στο λέω

 
Τελευταία τροποποίηση:

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.846
Πόντοι
2.306
Αυτό είναι οφ-τόπικ κουλίθιοι που δεν θα μπορείτε να σταθείτε πουθενά ;

Στον έξω κόσμο τα ριπορτ και τα οφ-τόπικ δεν υπάρχουν :coffee:

Έχετε χάσει τελείως τη νεολαία, για αυτό βάζουν τον Κούλη να κάνει καραγκιοζιλίκια , όχι ότι δεν θα τα έκανε και μόνος του , απλώς τα τραβάνε και επαγγελματικά.

Αναφέρει και για τις εκταφές που τα κατώτερα IQ αδυνατούν να καταλάβουν.


 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Επίσης είναι εμφανές στην φώτο (και πολύ γελοίο) ότι έχει δώσει την Luis Vuitton τσάντα της στην δικηγόρο - για ξεκάρφωμα - η οποία δικηγόρος κουβαλάει 2 τσάντες και βαλίτσα για να ποζάρει η καρυστιανού.

Στην ερωτησή σου λοιπόν απαντώ ότι η Καρυστιανού είναι τόσο γελοία όσο ήταν και ο Αλέξης.

Screenshot 2026-02-24 at 1.59.42 PM.png

Η δικηγόρος δεν κρατάει 2 τσάντες, αλλά μια γυναικεία τσάντα, έναν χαρτοφύλακα και ένα βαλιτσάκι.
Εάν googlάρεις χαρτοφύλακας δικηγόρου θα βρεις ανάλογες φωτογραφίες.
Πιστεύεις πως θα το χάψει κανείς, πως γυναίκα κυκλοφορεί με χαρτοφύλακα για να βάζει μέσα τα είδη μακιγιάζ, περιόδου κλπ ; :2funny:


Ωχ, για δες! Άλλο χρώμα η τσάντα της Καρυστινού τελικά. :rockon:

Επίσης η τσάντα στη φωτογραφία σου δεν λείπει, αλλά βρίσκεται πίσω από την πλάτη της. Φαίνεται στο δεξί της χέρι το αντικείμενο που κρέμεται και είναι άσχετο με τη ζάντα του πίσω αυτοκινήτου.

Κατά τα αλλα βγάζετε σενάρια πως βάζει τη δικηγόρο να κουβαλάει την τσάντα της για ξεκάρφωμα.

Στην πράξη ούτε ντρέπεται να κρατήσει την τσάντα της που είναι μάρκας, ούτε την δίνει στη δικηγόρο της.

Αναγκάστηκα να το κάνω το zoom για να σου αναλύσω τι εννοώ από άποψη σημειολογίας προπαγάνδας, καθωσπρεπισμού και επιδειξιομανίας. Εσύ επιμένεις να μην βλέπεις αυτά που σου δείχνω και να απαντάς στοχεύοντας την ΝΔ. I rest my case.
Όλοι copy paste και προβλέψιμοι είστε με την προπαγάνδα στη ΝΔ, σαν τον Σπύρο.

Λίγο να googlaρεις, βρίσκεις την αλήθεια.

Μήπως έχεις και βίντεο να μας στείλεις από την στιγμή που δίνει την τσάντα στη δικηγόρο της ;

Μάλλον δεν έχεις σήμα αυτήν την στιγμή και δεν μπορείς να το ανεβάσεις στο μπου. :coffee:

Έλεος με την προπαγάνδα σας και την προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρων :jerking:
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
Επίσης είναι εμφανές στην φώτο (και πολύ γελοίο) ότι έχει δώσει την Luis Vuitton τσάντα της στην δικηγόρο - για ξεκάρφωμα - η οποία δικηγόρος κουβαλάει 2 τσάντες και βαλίτσα για να ποζάρει η καρυστιανού.

Στην ερωτησή σου λοιπόν απαντώ ότι η Καρυστιανού είναι τόσο γελοία όσο ήταν και ο Αλέξης.

Screenshot 2026-02-24 at 1.59.42 PM.png
Αυτή η μπερτα που φοράει η κυρία Μαρία είναι από τα Τζάμπο τώρα ένεκα των εορτασμών;
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Η δικηγόρος δεν κρατάει 2 τσάντες, αλλά μια γυναικεία τσάντα, έναν χαρτοφύλακα και ένα βαλιτσάκι.
Εάν googlάρεις χαρτοφύλακας δικηγόρου θα βρεις ανάλογες φωτογραφίες.
Πιστεύεις πως θα το χάψει κανείς, πως γυναίκα κυκλοφορεί με χαρτοφύλακα για να βάζει μέσα τα είδη μακιγιάζ, περιόδου κλπ ; :2funny:


Ωχ, για δες! Άλλο χρώμα η τσάντα της Καρυστινού τελικά. :rockon:

Επίσης η τσάντα στη φωτογραφία σου δεν λείπει, αλλά βρίσκεται πίσω από την πλάτη της. Φαίνεται στο δεξί της χέρι το αντικείμενο που κρέμεται και είναι άσχετο με τη ζάντα του πίσω αυτοκινήτου.

Κατά τα αλλα βγάζετε σενάρια πως βάζει τη δικηγόρο να κουβαλάει την τσάντα της για ξεκάρφωμα.

Στην πράξη ούτε ντρέπεται να κρατήσει την τσάντα της που είναι μάρκας, ούτε την δίνει στη δικηγόρο της.


Όλοι copy paste και προβλέψιμοι είστε με την προπαγάνδα στη ΝΔ, σαν τον Σπύρο.

Λίγο να googlaρεις, βρίσκεις την αλήθεια.

Μήπως έχεις και βίντεο να μας στείλεις από την στιγμή που δίνει την τσάντα στη δικηγόρο της ;

Μάλλον δεν έχεις σήμα αυτήν την στιγμή και δεν μπορείς να το ανεβάσεις στο μπου. :coffee:

Έλεος με την προπαγάνδα σας και την προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρων :jerking:

Ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν είδα την Luis Vuitton της κυρίας καρυστιανού, και θεώρησα ότι ήταν η Luis Vuitton που έφερε η δικηγόρος.

Ζητώ συγνώμη από τα μέλη του δικτυακού αυτού τόπου, την κοινωνία και τους ψηφοφόρους που παραπλάνησα.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786

 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν είδα την Luis Vuitton της κυρίας καρυστιανού, και θεώρησα ότι ήταν η Luis Vuitton που έφερε η δικηγόρος.

Ζητώ συγνώμη από τα μέλη του δικτυακού αυτού τόπου, την κοινωνία και τους ψηφοφόρους που παραπλάνησα.

Η τσάντα της κάνει 200-250€. Αλλά και 500 να έκανε, πάλι δεν θα ήταν από λεφτά που έφαγε από την 717 αντί να αναβαθμίσει την τηλεδιοίκηση και την φωτοσήμανση :coffee:

*ούτε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για ζωντανά που δεν υπάρχουν
 
Τελευταία τροποποίηση:

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.807
Πόντοι
2.356
Δεν θα ήταν προτιμότερο να έλεγες πως ενοχλείσαι με το ενδεχόμενο η Καρυστιανού να κόψει ψήφους από το κόμμα σου
Καμία κάψα δεν έχει η ΝΔ για την Καρυστιανού. Ίσα ίσα που ελπίζει να πάει πολύ καλά.

Άλλοι καίγονται και τους έχει πάει το σκατό στην κάλτσα.

Υπάρχει πολύς δρόμος μέχρι τις εκλογές και αρκεί μια μπαρούφα στην TV (όπως π.χ. αυτή του Κατρούγκαλου στο BlueSky), για να πάει κάποιο (από)κομμα στο διάολο.

Προσωπικά θεωρώ ότι έχει καλές προθέσεις η Καρυστιανού και μακάρι να βρεθεί στη 2η θέση.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.336
Like
14.532
Πόντοι
3.556

aa αυτό λες. ΟΚ.
 
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
Ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν είδα την Luis Vuitton της κυρίας καρυστιανού, και θεώρησα ότι ήταν η Luis Vuitton που έφερε η δικηγόρος.

Ζητώ συγνώμη από τα μέλη του δικτυακού αυτού τόπου, την κοινωνία και τους ψηφοφόρους που παραπλάνησα.

tenor.gif
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Μόλις μού τηλεφώνησε το Μαράκι κ σου δίνει 100 ευρω για να σου αγοράσει το προφίλ σου στο μπου ..κ σε εσένα 900 ευρω το μήνα για να σε κάνει καθαριστή στα γραφεία

Σκέψου το

Παρακαλώ προωθήστε το στο ναυαγιοπουλο μας

Εμένα μου πε να μην πειράζουμε πολύ τους προπαγανδιστές της ΝΔ. Όσο ο κόσμος καταλαβαίνει τα ψέματα, τόσο αντιπαθεί τους γαλάζιους και τόσο περισσότερο ανεβαίνει εκείνη στις δημοσκοπήσεις.
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
599
Κριτικές
4
Like
947
Πόντοι
366
κι εσύ υπηρετείς το κακόψυχο αφεντικό, που έλεγε κι η μαμά του καλογήρου

Αυτό είναι οφ-τόπικ κουλίθιοι που δεν θα μπορείτε να σταθείτε πουθενά ;

Στον έξω κόσμο τα ριπορτ και τα οφ-τόπικ δεν υπάρχουν :coffee:

Έχετε χάσει τελείως τη νεολαία, για αυτό βάζουν τον Κούλη να κάνει καραγκιοζιλίκια , όχι ότι δεν θα τα έκανε και μόνος του , απλώς τα τραβάνε και επαγγελματικά.

Αναφέρει και για τις εκταφές που τα κατώτερα IQ αδυνατούν να καταλάβουν.


Καλώς τον και ας άργησε..........πήρες τον αέρα σου γιατί όπως έλεγε η Δόμνα Σαμίου την Καθαρά Δευτέρα παίρνουν τα μουνιά αέρα...........
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Η τσάντα της κάνει 200-250€. Αλλά και 500 να έκανε, πάλι δεν θα ήταν από λεφτά που έφαγε από την 717 αντί να αναβαθμίσει την τηλεδιοίκηση και την φωτοσήμανση :coffee:

*ούτε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για ζωντανά που δεν υπάρχουν

Ας πει κάποιος στον άνθρωπο ότι μία τσάντα Luis Vuitton στο μέγεθος που κρατάει η φίλη μας έχει 2000 ευρώ και βάλε
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Ας πει κάποιος στον άνθρωπο ότι μία τσάντα Luis Vuitton στο μέγεθος που κρατάει η φίλη μας έχει 2000 ευρώ και βάλε

Βάλε μια γυναίκα, εάν μιλάς με καμία δηλαδή, να δει τη φωτό και να την κοστολογήσει.
Εάν δεν έχεις γυναίκα που να σου μιλάει εκτός από επαγγελματία, ψάξε στο google σε Ελληνικά καταστήματα.

Αλλά έστω και κάνει 2000€ για να σου κάνουμε τη χάρη ρε τύπε, και της την έχει πάρει η ίδια ή ο άντρας της πριν χωρίσουν ή ο γκόμενος.
Από την 717 τα πήρε τα λεφτά ή από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για να ντρέπεται να την έχει μαζί της ;
Άλλα που να ξέρετε εσείς εκεί τι σημαίνει ντροπή; Κυκλοφορείτε με Φεράρι, διατηρείτε το δικαίωμα της σιωπής και σας φταίει η τσάντα της Καρυστιανού που δήθεν έδωσε στη δικηγόρο να κρατάει.
Αν ήξερες τι σημαίνει ντροπή, θα το βούλωνες μετά τα ψέματα που φαντάστηκες και δεν θα το συνέχιζες.
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
"Βάλε μια γυναίκα, εάν μιλάς με καμία δηλαδή..."
"Εάν δεν έχεις γυναίκα που να σου μιλάει εκτός από επαγγελματία..."
"Άλλα που να ξέρετε εσείς εκεί τι σημαίνει ντροπή; Κυκλοφορείτε με Φεράρι..."
"Αν ήξερες τι σημαίνει ντροπή, θα το βούλωνες..."

Mία μικρή παράγραφο έγραψε ο τύπος, 50 προσβολές μέσα...

Δεν θα πέσω στο επίπεδό σου να σε προσβάλω όπως εσύ και εννοείται ο διαλογός μας σταματάει εδώ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.887
Like
29.961
Πόντοι
6.256
Παιδιά....καλά τα λέτε....τόλμησε η καρυστιανού να κρατάει τσάντα 2Κ που την παίρνει εύκολα ένας ιδιώτης γιατρός? μα τόσο διεφθαρμένη ποια? που τα βρήκε τα λεφτά????

να ψηφίσουμε όλοι το κόμμα του φραπέ που έχει μαζέψει από ΟΠΕΚΕΠΕ όσα θα μαζέψετε εσείς οι ντιλιβεράδες του κυριάκου σε 20 ζωές με 13ωρα...

να στηρίξουμε τους πολιτικούς με 42 φανερά ακίνητα ο καθένας και άλλα 142 μη φανερά....

και να μη ξεχάσουμε να κάνουμε γαργάρα τις σακούλες της ζίμενς ε....

ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ

:jerking2::jerking2::jerking2::jerking2::jerking2::jerking2::jerking2::jerking2:

:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom