Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (9 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 225 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    417

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.879
Like
29.956
Πόντοι
6.256
250 ευρώ το μήνα είναι γαμώ το φελέκι μου δώστε τα μπουρδέλα :coffee:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.855
Κριτικές
2
Like
33.915
Πόντοι
9.931
να δηλώσουν λαθρομετανάστες να έχουν τσάμπα τα πάντα όλα :tooth:
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
ο φόβος με την Καρυστιανού δεν είναι μόνον πως θα κόψει ψήφους συντηρητικούς, σοβαρών πολιτών
από το (κατά Κοβέσι) κόπρο του Αυγεία Κουλοκόμμα
αλλά ότι θα μαζέψει όλη την αποχή και τους "απολιτίκ" δυσαρεστημένους
Γι αυτό βλέπουμε τις υστερίες , τις ύβρεις και την απόγνωση από τα κυβερνητικά τρολς

Όμως δεν φταίει καμιά Καρυστιανού για τον κατήφορο του κόμματος το οποίον
από ιδρύσεως έκανε αρνητικό ρεκόρ σε εκλογές με 1,1 μύριο ψηφαλάκια
Αυτός που φταίει κ διαλύει το κόμμα ,όπως ο ΓΑΠ το δικό του , είναι ο Κούλης
και όλη η σαπίλα που έχει μαζέψει
Από ποινικά κολάσιμους πασόκους μέχρι λούμπεν ποταμίσιους και γυρολόγους αριστερούς ,
όλοι έχουν βρεί κρησφύγετο στην κάποτε αξιοπρεπή ΝΔ
Έτσι εξηγείται που ο σοβαρός κόσμος απομακρύνθηκε από το περίεργο μόρφωμα του Κούλη
Δεν φταίει καμία Καρυστιανού για το κατάντημα του μυξομαντηλάκια , ούτε καμία Κοβέσι φταίει
εδώ βρήκε καταφύγιο κι όχι μόνο, αναδείχτηκε με αξιώματα και δάφνες ο τηλεπλασιέ με τα χειρόγραφα, ο τενεκές με τη μούργα.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.855
Κριτικές
2
Like
33.915
Πόντοι
9.931
εδώ βρήκε καταφύγιο κι όχι μόνο, αναδείχτηκε με αξιώματα και δάφνες ο τηλεπλασιέ με τα χειρόγραφα, ο τενεκές με τη μούργα.
τα ιαματικά νανογιλέκα που τα πας ? τα ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑ :tooth:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.334
Like
14.526
Πόντοι
3.556
ξεφουσκώνει το νήμα, ακολουθώντας τα λεγόμενα των δημοσκόπων .
Όλοι αναμένουμε το πρόγραμμα
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.159
Κριτικές
18
Like
15.324
Πόντοι
3.246
τα ιαματικά νανογιλέκα που τα πας ? τα ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑ :tooth:
Γιατί, η επερώτηση του Μάκη Μαυρουδή για τους αεροψεκασμούς;

Ψεκψεκψεκ ανάλογα πως μας συμφέρει κοινώς.
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.159
Κριτικές
18
Like
15.324
Πόντοι
3.246
άντε ρε :O
για δώσε βιντεο να γελάσουμε λίγο :2funny:
Νομίζω ήταν έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ζητώντας επίσημα εξηγήσεις για τους ψεκασμούς.
Κάπου κυκλοφορεί ως αρχείο, για βίντεο δεν βρήκα στσ πρόχειρα κοιτώντας.
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Νομίζω ήταν έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ζητώντας επίσημα εξηγήσεις για τους ψεκασμούς.
Κάπου κυκλοφορεί ως αρχείο, για βίντεο δεν βρήκα στσ πρόχειρα κοιτώντας.

κρίμα θα είχε πολύ πλάκα
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Μα πολύ χαλαρά.... Βέβαια κάθε τόσο κάνει και μια βαρύγδουπη δήλωση και σιωπή.....
η σφυγμομέτρηση θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι το επόμενο Σάββατο. Προφανώς η συγκέντρωση θα αφορά τη συλλογική μνήμη και απόδοση σεβασμού στους νεκρούς, όμως, δύναται να θορυβήσει αν είναι πολυπληθής ακόμη περισσότερο το καθεστώς. Και συγκεκαλυμμένα μέσα στον κόσμο έρπεται το δίλημμα για ένα πολιτικό κίνημα ώστε να εκφραστεί ολοκληρωτική η πλήρης δυσαρέσκεια τόσο για την κυβέρνηση όσο και για την αντιπολίτευση.
Οψόμεθα.
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
599
Κριτικές
4
Like
946
Πόντοι
366

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
"Ελληνικέ λαέ εγώ για εσένα αγωνίζομαι!" :2funny:

Screenshot 2026-02-24 at 1.59.42 PM.png
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
άντε ρε :O
για δώσε βιντεο να γελάσουμε λίγο :2funny:


 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
"Ελληνικέ λαέ εγώ για εσένα αγωνίζομαι!" :2funny:

Screenshot 2026-02-24 at 1.59.42 PM.png

Κατηγορούσατε τον Αλέξη πως δεν φορούσε γραβάτα, τώρα σας φταίει το πως ντύνεται η συγκεκριμένη.
Κάπως αναποφάσιστους ή διχασμένες προσωπικότητες σας κόβω στο στρατόπεδο.

Τόσο πολύ πονέσανε οι δημοσκοπήσεις ; :coffee:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.627
Πόντοι
48.917

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Αφού δε με βγάζεις απο την Ιγκνόρ λίστα σου τουλάχιστον να με έχεις πρώτο όνομα στη λεζάντα σου ...κ όχι πίσω απο @dantedmc @It's All Good Man @pipa(2) @ROB. C @tellystalone6969 @brabus67 @riding :confused:

Απαξιεί τύπε. Σαν τον Αλεκο τον μπατζανάκη σου.
Δεν είστε σοβαροί άνθρωποι οι Κουμουνιστέ.
 

Since1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2025
Μηνύματα
540
Κριτικές
5
Like
1.302
Πόντοι
486
Απαξιεί τύπε. Σαν τον Αλεκο τον μπατζανάκη σου.
Δεν είστε σοβαροί άνθρωποι οι Κουμουνιστέ.
Ευτυχώς δεν διαβάζω τι γράφει ο φιδέμπορας @sex volcano

Όσο για αυτό που γράφεις εσύ τύπε, πρώτος εγώ θα χαιρόμουν αν έβλεπα σοβαρή αντιπολίτευση στην ΝΔ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom