You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 126K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (6 μέλη και 10 επισκέπτες)
να δηλώσουν λαθρομετανάστες να έχουν τσάμπα τα πάντα όλα![]()
Χάνουν την ασφαλιστική κάλυψη πάνω από 400.000 μη μισθωτοί από 1η Μαρτίου
Του Παναγιώτη Ράγγου* Οικονομολόγος panraggos@gmail.com Από 1η Μαρτίου 2026 χιλιάδες μη μισθωτοί – ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και αγρότες, κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς πλήρη υγειονομική κάλυψη, καθώς δεν εξόφλησαν ή δεν ρύθμισαν εγκαίρως τις οφειλές τους στον ΕΦΚΑ. ■ Περίπου...ecopress.gr

Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
εδώ βρήκε καταφύγιο κι όχι μόνο, αναδείχτηκε με αξιώματα και δάφνες ο τηλεπλασιέ με τα χειρόγραφα, ο τενεκές με τη μούργα.ο φόβος με την Καρυστιανού δεν είναι μόνον πως θα κόψει ψήφους συντηρητικούς, σοβαρών πολιτών
από το (κατά Κοβέσι) κόπρο του Αυγεία Κουλοκόμμα
αλλά ότι θα μαζέψει όλη την αποχή και τους "απολιτίκ" δυσαρεστημένους
Γι αυτό βλέπουμε τις υστερίες , τις ύβρεις και την απόγνωση από τα κυβερνητικά τρολς
Όμως δεν φταίει καμιά Καρυστιανού για τον κατήφορο του κόμματος το οποίον
από ιδρύσεως έκανε αρνητικό ρεκόρ σε εκλογές με 1,1 μύριο ψηφαλάκια
Αυτός που φταίει κ διαλύει το κόμμα ,όπως ο ΓΑΠ το δικό του , είναι ο Κούλης
και όλη η σαπίλα που έχει μαζέψει
Από ποινικά κολάσιμους πασόκους μέχρι λούμπεν ποταμίσιους και γυρολόγους αριστερούς ,
όλοι έχουν βρεί κρησφύγετο στην κάποτε αξιοπρεπή ΝΔ
Έτσι εξηγείται που ο σοβαρός κόσμος απομακρύνθηκε από το περίεργο μόρφωμα του Κούλη
Δεν φταίει καμία Καρυστιανού για το κατάντημα του μυξομαντηλάκια , ούτε καμία Κοβέσι φταίει
τα ιαματικά νανογιλέκα που τα πας ? τα ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑεδώ βρήκε καταφύγιο κι όχι μόνο, αναδείχτηκε με αξιώματα και δάφνες ο τηλεπλασιέ με τα χειρόγραφα, ο τενεκές με τη μούργα.

Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
ναι, ναιτα ιαματικά νανογιλέκα που τα πας ? τα ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑ![]()
κι αυτά μέσα, τα λιγουρεύεστε;
Γιατί, η επερώτηση του Μάκη Μαυρουδή για τους αεροψεκασμούς;τα ιαματικά νανογιλέκα που τα πας ? τα ΝΑΝΟΓΙΛΕΚΑ![]()
Ψεκψεκψεκ ανάλογα πως μας συμφέρει κοινώς.
spipis71
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 8.963
- Κριτικές
- 34
- Like
- 17.931
- Πόντοι
- 18.546
άντε ρεΓιατί, η επερώτηση του Μάκη Μαυρουδή για τους αεροψεκασμούς;
Ψεκψεκψεκ ανάλογα πως μας συμφέρει κοινώς.
για δώσε βιντεο να γελάσουμε λίγο

Νομίζω ήταν έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ζητώντας επίσημα εξηγήσεις για τους ψεκασμούς.άντε ρε
για δώσε βιντεο να γελάσουμε λίγο![]()
Κάπου κυκλοφορεί ως αρχείο, για βίντεο δεν βρήκα στσ πρόχειρα κοιτώντας.
spipis71
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 8.963
- Κριτικές
- 34
- Like
- 17.931
- Πόντοι
- 18.546
Νομίζω ήταν έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ζητώντας επίσημα εξηγήσεις για τους ψεκασμούς.
Κάπου κυκλοφορεί ως αρχείο, για βίντεο δεν βρήκα στσ πρόχειρα κοιτώντας.
κρίμα θα είχε πολύ πλάκα
Rand0m1
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 7.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.807
- Πόντοι
- 2.356
Θεσσαλονικιά είναι, οπότε πάει χαλαρααααααά η φάση.ξεφουσκώνει το νήμα, ακολουθώντας τα λεγόμενα των δημοσκόπων .
Όλοι αναμένουμε το πρόγραμμα
Μα πολύ χαλαρά.... Βέβαια κάθε τόσο κάνει και μια βαρύγδουπη δήλωση και σιωπή.....Θεσσαλονικιά είναι, οπότε πάει χαλαρααααααά η φάση.![]()
Α-Ω
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 7.764
- Κριτικές
- 14
- Like
- 8.452
- Πόντοι
- 6.795
η σφυγμομέτρηση θα μπορούσε να πει κάποιος ότι είναι το επόμενο Σάββατο. Προφανώς η συγκέντρωση θα αφορά τη συλλογική μνήμη και απόδοση σεβασμού στους νεκρούς, όμως, δύναται να θορυβήσει αν είναι πολυπληθής ακόμη περισσότερο το καθεστώς. Και συγκεκαλυμμένα μέσα στον κόσμο έρπεται το δίλημμα για ένα πολιτικό κίνημα ώστε να εκφραστεί ολοκληρωτική η πλήρης δυσαρέσκεια τόσο για την κυβέρνηση όσο και για την αντιπολίτευση.Μα πολύ χαλαρά.... Βέβαια κάθε τόσο κάνει και μια βαρύγδουπη δήλωση και σιωπή.....
Οψόμεθα.
Πατινάρει ο δίσκος της κάρυ..............μανσάρει αλλά δεν επιταχύνει...............Μα πολύ χαλαρά.... Βέβαια κάθε τόσο κάνει και μια βαρύγδουπη δήλωση και σιωπή.....
άντε ρε
για δώσε βιντεο να γελάσουμε λίγο![]()
Μας ψεκάζουν; Ποιοι και γιατί; Τι ρώτησαν Κουβέλης και Βορίδης στη Βουλή [έγγραφα] - iefimerida.gr
Εδώ και πολλές δεκαετίες οι ιστορίες συνωμοσίας αποτελούν ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα συζήτησης μεταξύ των πολιτών, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Εδώ και λίγα χρόνια όμως με την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών μέσων μαζικής ενημέρωσης αλλά κυρίως με τη γιγάντωση του διαδικτύου, οι...
"Ελληνικέ λαέ εγώ για εσένα αγωνίζομαι!"
![]()
Κατηγορούσατε τον Αλέξη πως δεν φορούσε γραβάτα, τώρα σας φταίει το πως ντύνεται η συγκεκριμένη.
Κάπως αναποφάσιστους ή διχασμένες προσωπικότητες σας κόβω στο στρατόπεδο.
Τόσο πολύ πονέσανε οι δημοσκοπήσεις ;

sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.536
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.631
- Πόντοι
- 48.917
Αφού δε με βγάζεις απο την Ιγκνόρ λίστα σου τουλάχιστον να με έχεις πρώτο όνομα στη λεζάντα σου ...κ όχι πίσω απο @dantedmc @It's All Good Man @pipa(2) @ROB. C @tellystalone6969 @brabus67 @riding"Ελληνικέ λαέ εγώ για εσένα αγωνίζομαι!"
![]()
Αφού δε με βγάζεις απο την Ιγκνόρ λίστα σου τουλάχιστον να με έχεις πρώτο όνομα στη λεζάντα σου ...κ όχι πίσω απο @dantedmc @It's All Good Man @pipa(2) @ROB. C @tellystalone6969 @brabus67 @riding![]()
Απαξιεί τύπε. Σαν τον Αλεκο τον μπατζανάκη σου.
Δεν είστε σοβαροί άνθρωποι οι Κουμουνιστέ.
Since1973
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2025
- Μηνύματα
- 540
- Κριτικές
- 5
- Like
- 1.302
- Πόντοι
- 486
Ευτυχώς δεν διαβάζω τι γράφει ο φιδέμπορας @sex volcanoΑπαξιεί τύπε. Σαν τον Αλεκο τον μπατζανάκη σου.
Δεν είστε σοβαροί άνθρωποι οι Κουμουνιστέ.
Όσο για αυτό που γράφεις εσύ τύπε, πρώτος εγώ θα χαιρόμουν αν έβλεπα σοβαρή αντιπολίτευση στην ΝΔ.