Δεν ειναι πλεον ενα ατομο που εχει χασει ενα παιδιθεωρείς ότι ένας άνθρωπος που έχει χάσει το παιδί του πρέπει να μπει σε μια διαδικασία που θα του το θυμίζει με άσχημο τρόπο κάθε μέρα
για να αποδείξει κάτι απλά επειδή κάποιοι πάτοι της κοινωνίας διαδίδουν φήμες?
Εσύ έτσι θα έκανες?
Ειναι πολιτικο προσωπο.
Οσο ειχε την ασυλια σαν συγγενης θυματος Τεμπων δεν πρεπει να την απασχολουσαν οι διαφορες φημες που καποιοι ελεγαν κακοβουλα . Τωρα δεν εχει την ασυλια γιατι εβγαλε τον εαυτο της στην πολιτικη αρενα.

