Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (7 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.804
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Διαβάζω ότι χτες προσπαθούσαν να βρουν βουλευτές της ΝΔ να τοποθετηθούν υπερ των αμβλώσεων και δεν έβγαινε κανένας :coffee::rockon:

Διαβάζω ότι οι ευαισθητούληδες αριστεροί τραγουδιστές που πήγαν στην συναυλία της τώρα είναι οι πρώτοι που βγήκαν να καταδικάσουν τον "εγκληματία"

διαβάζω και ότι όλα τα κόμματα από το κκε μέχρι το σύριζα και το πασοκ βγήκαν να την πουν ακροδεξιά και επικίνδυνη

τόσο κράτησε ο σεβασμός προς το πρόσωπο της...γιατί είπε ότι δεν θα συνεργαζόταν με κανέναν....

και το καλύτερο....την λέει ακροδεξιά ο άδωνης....ο φίλους του μάκη με το τσεκούρι :confused:από τηνΝΔ....το κόμμα του τυπάρα που είχε πει ''τράβα να κάνεις κάνα παιδί"

ξεροχύνουμε όλοι με την ευαισθησία των κομματόσκυλων από κάθε χώρο :wanker:
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
ΕΚΤΑΚΤΟ :zfuck:



Ανέμενα στωικά χθες μέχρι το βράδυ, παρακολουθώντας την πλήρη «απογύμνωση» των Μέσων Ενημέρωσης.
Δυστυχώς η πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης (με ελάχιστες εξαιρέσεις που οφείλω να αναγνωρίσω) ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ που ανέδειξε η χθεσινή συνέντευξή μου στους κ.κ. Στραβελάκη και Καραμήτρου, και εστίασε ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΑ στην άκαιρη ερώτηση περί αμβλώσεων, που οι ερωτώντες δημοσιογράφοι έκριναν πιο σημαντική στις προτεραιότητές τους από τα προβλήματα που ταλανίζουν τη χώρα μας, δηλαδή τα τεράστια σκάνδαλα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η συνεχής θεσμική εκτροπή, η εξόντωση των αγροτών, η ακρίβεια και η φτωχοποίηση των πολιτών, η κατάρρευση της υγείας και της παιδείας, και τόσα άλλα σημαντικά θέματα που βιώνουμε.
Η χθεσινή απάντησή μου στο θέμα των αμβλώσεων διαστρεβλώθηκε ΣΚΟΠΙΜΩΣ από όσους βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία αποδόμησης μου και συμπράττουν αδίστακτα στο πολιτικό συμβόλαιο δολοφονίας χαρακτήρα μου.
Κανένα ανθρώπινο δικαίωμα ΔΕΝ τίθεται σε διαβούλευση, ΔΕΝ αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης, αλλά ΟΥΤΕ και πεδίο πολιτικών παιχνιδιών, όπως κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν.
Όσοι βάλλουν εναντίον μου με αφορμή ένα πολυδιάστατο ιατρικό και νομικό θέμα για το οποίο ο νομοθέτης έχει ήδη προβλέψει,

δεν νοιάζονται ούτε για τη θέση της γυναίκας σήμερα, ούτε για τα προβλήματα της, ούτε για τη στήριξη της μητρότητας, ούτε για την υπογεννητικότητα, ούτε για το δημογραφικό πρόβλημα, ούτε για τα δικαιώματα των παιδιών, ούτε για την οικογένεια και την επιβίωσή της!
Ούτε έχουν σκεφθεί γιατί οδηγείται μια γυναίκα ή ένα ζευγάρι στην άμβλωση, πόσο μάλλον για τη βιοηθική.
Το βασικό για αυτούς ήταν και είναι να ανακοπεί με κάθε τρόπο και μέσο, η εντατική «κυοφορία» ενός μεγάλου κινήματος, που μπορεί να αλλάξει τη συζήτηση και να θέσει τη κοινωνία και πάλι στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου και της λήψης αποφάσεων.
Η ανάγκη δημόσιου διαλόγου, στην οποία αναφέρθηκα, αφορά τα πραγματικά κοινωνικά αίτια που οδηγούν χιλιάδες γυναίκες σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη απόφαση: την ελλιπή ενημέρωση των νέων, την απουσία συστηματικής σεξουαλικής αγωγής, την περιορισμένη πρόσβαση σε σύγχρονες μεθόδους αντισύλληψης και, κυρίως τα κενά της κοινωνικής πρόνοιας.
Για τον λόγο αυτό, ο ουσιαστικός διάλογος πρέπει να στραφεί: στη δημιουργία ολοκληρωμένων δομών κοινωνικής πρόνοιας για εγκύους και νέες μητέρες, στη δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες οικογενειακού προγραμματισμού και αντισύλληψης, στη στήριξη της μονογονεϊκής οικογένειας, σε επιδόματα και υπηρεσίες που επιτρέπουν σε μια γυναίκα να μη διχάζεται ανάμεσα στην κύηση και την εργασία ή τις σπουδές της.
Η δημογραφική και υπαρξιακή κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα, δεν μπορεί να απαντηθεί με περιορισμούς δικαιωμάτων, αλλά με ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος που προσφέρει πραγματικές επιλογές και αληθινή στήριξη στον πολίτη.
Η ελευθερία της γυναίκας γίνεται ουσιαστική μόνο όταν συνοδεύεται από οικονομική ασφάλεια, πρόσβαση στην υγεία, αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και προστασία της μητρότητας.
Αυτή είναι η διαβούλευση που οφείλουμε να ανοίξουμε: μια συζήτηση για όρους δημόσιας υγείας, κοινωνικής πρόνοιας και σεβασμού των θεσμών, ώστε καμία γυναίκα να μη φτάνει σε αδιέξοδο από φόβο, άγνοια ή εγκατάλειψη.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις γυναίκες, στα παιδιά και στο μέλλον της χώρας, πιστεύω σε μια κοινωνία που θα τις στηρίζει μέσα από την πρόληψη, την ενημέρωση και την αλληλεγγύη, και όχι βέβαια μέσα από διχασμούς.
Σας ευχαριστώ.
Αυτή θα είναι η αποστολή των μέσων από εδώ και πέρα, να κάνουν την τρίχα τρίχα

Οι γελοίοι δημοσιογράφοι της ρώτησαν για την Γροιλανδία :jerking:

ένα θέμα που κανείς πολιτικος ή πολίτης στον πλανητηδεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει ή θα συμβει
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.492
Κριτικές
207
Like
67.497
Πόντοι
48.917
Διαβάζω ότι χτες προσπαθούσαν να βρουν βουλευτές της ΝΔ να τοποθετηθούν υπερ των αμβλώσεων και δεν έβγαινε κανένας :coffee::rockon:

Διαβάζω ότι οι ευαισθητούληδες αριστεροί τραγουδιστές που πήγαν στην συναυλία της τώρα είναι οι πρώτοι που βγήκαν να καταδικάσουν τον "εγκληματία"

διαβάζω και ότι όλα τα κόμματα από το κκε μέχρι το σύριζα και το πασοκ βγήκαν να την πουν ακροδεξιά και επικίνδυνη

τόσο κράτησε ο σεβασμός προς το πρόσωπο της...γιατί είπε ότι δεν θα συνεργαζόταν με κανέναν....

και το καλύτερο....την λέει ακροδεξιά ο άδωνης....ο φίλους του μάκη με το τσεκούρι :confused:από τηνΝΔ....το κόμμα του τυπάρα που είχε πει ''τράβα να κάνεις κάνα παιδί"

ξεροχύνουμε όλοι με την ευαισθησία των κομματόσκυλων από κάθε χώρο :wanker:
Δημοσίευση στο thread ''Κόμμα Καρυστιανού'' Κόμμα Καρυστιανού - Page 101 - bourdela.com forum
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ριχνοντας μια ματια στην συνέντευξή της στους Στραβελάκη και Καραμήτρου ειναι ευκολο απο τις αντιδρασεις του σωματος και προσωπου της να διακρινει καποιος οτι ειναι ψυχοπαθητικο ατομο.
Καραχάλιο εσύ?
 

DickWinters

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2022
Μηνύματα
467
Like
1.240
Πόντοι
201
Διαβάζω ότι χτες προσπαθούσαν να βρουν βουλευτές της ΝΔ να τοποθετηθούν υπερ των αμβλώσεων και δεν έβγαινε κανένας :coffee::rockon:

Διαβάζω ότι οι ευαισθητούληδες αριστεροί τραγουδιστές που πήγαν στην συναυλία της τώρα είναι οι πρώτοι που βγήκαν να καταδικάσουν τον "εγκληματία"

διαβάζω και ότι όλα τα κόμματα από το κκε μέχρι το σύριζα και το πασοκ βγήκαν να την πουν ακροδεξιά και επικίνδυνη

τόσο κράτησε ο σεβασμός προς το πρόσωπο της...γιατί είπε ότι δεν θα συνεργαζόταν με κανέναν....

και το καλύτερο....την λέει ακροδεξιά ο άδωνης....ο φίλους του μάκη με το τσεκούρι :confused:από τηνΝΔ....το κόμμα του τυπάρα που είχε πει ''τράβα να κάνεις κάνα παιδί"

ξεροχύνουμε όλοι με την ευαισθησία των κομματόσκυλων από κάθε χώρο :wanker:
Και τι είπε;; Ό,τι πιο ανθρώπινο θα μπορούσε να πει κανείς πάνω στο θέμα αυτό. Και της λεει η αλλη η Καραμήτρου “μου φαινεται οτι πατάτε σε δυο βάρκες”.
Πω πω τι ανεπίτρεπτο! Τι αδιανότη σπατάλη! Να έχεις δυο ξεχωριστές ζωές και να τις βάζεις σε ξεχωριστές βάρκες!

Σε λίγο θα ‘χει δικαιώματα το chatgpt, αλλά το να μιλήσει κανείς για τα δικαιώματα μιας σχηματισμένης ανθρώπινης ζωής είναι μεσαίωνας. Είναι “λυμένο” θέμα. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όποιος μιλάει ή απλώς κοντοστέκεται, μπαμ, καρπαζιά.

Βέβαια αν εγώ κλωτσήσω μια έγκυο στην κοιλιά και σκοτωθεί το έμβρυο, δε θα κατηγορηθώ απλώς για την κλωτσιά. Ούτε θα είναι ο τίτλος του άρθρου του ΠΘ "άνδρας κλώτσησε γυναίκα”. Τότε θυμόμαστε ότι κάπου εκεί, μέσα σε αυτό το φούσκωμα στην κοιλιά, υπαρχει μια ανθρωπινη ζωη τελικά. Που έχει και δικαιώματα άκουσον άκουσον.
Κατά τ' άλλα....."λυμένο" θέμα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
αλλά από κάποια στιγμή κ έπειτα η έκτρωση ....δεν φαίνεται σαν φρικιαστική δολοφονία ??? :dunno:
Μπορεί να μειωθεί πολύ η ζήτηση !

-ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ (σε γυναίκες βέβαια, όχι σε ... άνδρες που τα παίρνουν για άλλους λόγους)
-Δωρεάν εκτρώσεις χωρίς τήρηση αρχείων σε κρατικά μαιευτήρια.

Επαναλαμβάνω , οι μαιευτήρες που ασχολούνται ... δεν είναι ανάγκη να χτίζουν όλοι μέγαρα σαν τη βίλλα καζούλη.
Γιατί τώρα έτσι είναι .

Αν πέφτουν βαριά τα δωρεάν αντισυλληπτικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΤΑΓΗ .
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
Πρέπει να καταλάβετε κάποιοι ότι η ΝΔ έχει σταθερό κοινό... Αυτή την στιγμή λαμβάνει ένα 25% περίπου από τους 5.200.000 που ψηφίζουν στις εκλογές (με βάση τις τελευταίες βουλευτικές) που μας κάνει 1.300.000. Δηλαδή όπως καταλαβαίνετε μιλάμε ότι έχει την δύναμη του 15% του ελληνικού πληθυσμού και κυβερνά!
Από αυτούς τους 1.300.000 που την ψηφίζουν καμιά 500.000 είναι συνταξιούχοι που φοβούνται για τις συντάξεις τους, καμιά 400.000-500.000 πλούσιοι, αγρότες από κρήτη κτλ, και λοιποί βολεμένοι και τέλος καμιά 300.000 χιλιάδες βλάκες που πιστεύουν ακόμα στην ιδεολογία στην Ελλάδα ή όντως πιστεύουν ότι είναι αξιόλογη κυβέρνηση και διαβάζουν πρώτο φλέμα.
Υπάρχουν και καθίκια , που υπό οποιαδήποτε πολιτική και οικονομική κατάσταση ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ... ΔΙΚΑΙΩΣ ...
και χαίρονται που η τωρινή λάσπη ... είτε διώχνει τους άξιους μακριά από τη χώρα, είτε τους κρατάει μες στα σκατά.

ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΣΚΑΤΟΨΥΧΙΑ.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.519
Πόντοι
6.256
πως θα έχουμε λόγο για κάτι που δεν θα χρειαστεί να υποφέρουμε εμείς?
Οι γυναίκες ψηφίζουν για θέματα θητείας ;
Γιατί στο στρατό , σε όλες τις θέσεις , λόγω ισότητας, μπαίνουν ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΑ ΦΑΝΤΑΡΟΥ.

Πως κάνει για αντιστράτηγος μια γυναίκα και δεν κάνει για ... φαντάρος ;
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
Αυτό που γράφεις δεν τεκμαίρει σύνδεση με την ομάδα αλήθειας που είπες.....
Εκεί είναι το ζουμί.
Όπως σου είπα, ψίθυροι για όλους ακούγονται και πολλοί.......
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.513
Πόντοι
3.556
e

οπως τα λεει ειναι. και χειροτερα. θα βγουν , υπομονη.
Οτι θα την ξεψαχνήσουν και θα περιμένουν και το κόμα στην φράση της, είναι βέβαια και αναμενόμενο. Και όντως , θα δούμε πολλά.
Άλλωστε το έχουμε ξαναδεί , σε όλο το πολιτικό φάσμα.
Έγώ το μόνο που ρώτησα είναι το link που μιλάει για την ομάδα αλήθειας......
Όλα τα άλλα τα περιμένω, αναμενόμενα....
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Το συγκεκριμενο συμβαν εγινε πριν ενα χρονο οταν καποιος εγρααψε οτι ειχε χασει την επιμελεια των παιδιων ανεβάζοντας μια αποφαση δικαστηρίου που εβγαζε ματι οτι δεν αφορουσε την Καρυστιανου. Ολες οι διαψευσεις απο την ιδια και τον αντρα της αφορουσαν την αναρτηση και οχι το τι πραγματικα εχει συμβει .

Αν θελει να ειναι καθαρη σαν αστραπη ας δωσει απο μονη της την αποφαση στην δημοσιοτητα γι να μην υπαρχουν σκιες
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.553
Like
10.898
Πόντοι
3.656
Αυτή θα είναι η αποστολή των μέσων από εδώ και πέρα, να κάνουν την τρίχα τρίχα

Οι γελοίοι δημοσιογράφοι της ρώτησαν για την Γροιλανδία :jerking:

ένα θέμα που κανείς πολιτικος ή πολίτης στον πλανητηδεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει ή θα συμβει
Φίλης, Μαζης κλπ θα ηταν καλο να συνδράμουν σε αυτη την προσπαθεια
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.014
Πόντοι
7.046
Το συγκεκριμενο συμβαν εγινε πριν ενα χρονο οταν καποιος εγρααψε οτι ειχε χασει την επιμελεια των παιδιων ανεβάζοντας μια αποφαση δικαστηρίου που εβγαζε ματι οτι δεν αφορουσε την Καρυστιανου. Ολες οι διαψευσεις απο την ιδια και τον αντρα της αφορουσαν την αναρτηση και οχι το τι πραγματικα εχει συμβει .

Αν θελει να ειναι καθαρη σαν αστραπη ας δωσει απο μονη της την αποφαση στην δημοσιοτητα γι να μην υπαρχουν σκιες
Σιγά μην βγάλει την προσωπική της ζωή στη δημοσιότητα για τους ανώμαλους και ανεγκέφαλους που γράφουν τα άρθρα αυτά και για τα ερπετά που ψηφίζουν ανωμαλοΚούλη, ΕρνεστοΤσίπρες και λοιπούς προδότες.
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.224
Κριτικές
1
Like
1.346
Πόντοι
216
Σιγά μην βγάλει την προσωπική της ζωή στη δημοσιότητα για τους ανώμαλους και ανεγκέφαλους που γράφουν τα άρθρα αυτά και για τα ερπετά που ψηφίζουν ανωμαλοΚούλη, ΕρνεστοΤσίπρες και λοιπούς προδότες.
τοτε μην κλαψομουνιαζει οταν τα λενε αυτα για να την λυπηθουν
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.804
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Και τι είπε;; Ό,τι πιο ανθρώπινο θα μπορούσε να πει κανείς πάνω στο θέμα αυτό. Και της λεει η αλλη η Καραμήτρου “μου φαινεται οτι πατάτε σε δυο βάρκες”.
Πω πω τι ανεπίτρεπτο! Τι αδιανότη σπατάλη! Να έχεις δυο ξεχωριστές ζωές και να τις βάζεις σε ξεχωριστές βάρκες!

Σε λίγο θα ‘χει δικαιώματα το chatgpt, αλλά το να μιλήσει κανείς για τα δικαιώματα μιας σχηματισμένης ανθρώπινης ζωής είναι μεσαίωνας. Είναι “λυμένο” θέμα. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όποιος μιλάει ή απλώς κοντοστέκεται, μπαμ, καρπαζιά.

Βέβαια αν εγώ κλωτσήσω μια έγκυο στην κοιλιά και σκοτωθεί το έμβρυο, δε θα κατηγορηθώ απλώς για την κλωτσιά. Ούτε θα είναι ο τίτλος του άρθρου του ΠΘ "άνδρας κλώτσησε γυναίκα”. Τότε θυμόμαστε ότι κάπου εκεί, μέσα σε αυτό το φούσκωμα στην κοιλιά, υπαρχει μια ανθρωπινη ζωη τελικά. Που έχει και δικαιώματα άκουσον άκουσον.
Κατά τ' άλλα....."λυμένο" θέμα.
Ναι διότι οι παπαγάλοι του συστήματος έχουν μάθει σε στημένες απόψεις και σε στημένους διαλόγους.

Ένας πραγματικός άνθρωπος χωρίς στρατιές ειδικών και επικοινωνιολόγων μπορεί να πει και κάτι που δεν είναι κομμένο και ραμμένο για συνέντευξη

οι βλάχοι που διαβάζουν πρωτοσέλιδα βέβαια....δεν κατάλαβαν καν τι είπε.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.804
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Οι γυναίκες ψηφίζουν για θέματα θητείας ;
Γιατί στο στρατό , σε όλες τις θέσεις , λόγω ισότητας, μπαίνουν ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΑ ΦΑΝΤΑΡΟΥ.

Πως κάνει για αντιστράτηγος μια γυναίκα και δεν κάνει για ... φαντάρος ;
Τώρα για να καταλάβω...εξισώνεις την εγκυμοσύνη και την έκτρωση με 9 μήνες θητείας?
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
O Tρίτσης δε νομίζω ότι κυβέρνησε ποτέ όπως ο Τσίπρας, ούτε κόμμα είχε ως αρχηγός. Δήμαρχος δεν ήταν μόνο; Δεν τον έχω προλάβει τον τύπο, δε ξέρω και πολλά γι' αυτόν.
ε ψάξε πρώτα
μια χαρά κυβέρνησε κι αυτός από υπουργικό θώκο κι έκανε θετικά πράγματα
αλλά, δεν ήταν γόνος. Αυτή είναι η ουσία, μείνε στην ουσία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom