Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (6 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.722
Like
29.775
Πόντοι
6.256
πλάκα έχετε,
θυμίζετε τους περσινούς συριζαίους, που υπερασπίζονταν τις μαλακίες που πετούσε ο κασσελάκης.
περισσότερη πλάκα από τους νεοδημοκράτες που υπερασπίζονταν το νομοσχέδιο για τον γάμο τον ομοφυλόφιλων? :coffee:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: soul3

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306
πλάκα έχετε,
θυμίζετε τους περσινούς συριζαίους, που υπερασπίζονταν τις μαλακίες που πετούσε ο κασσελάκης.

Οκ τύπε , έχει βαρύτητα η άποψη σου.


G-7arfeX0AA2IFp.jpg
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
περισσότερη πλάκα από τους νεοδημοκράτες που υπερασπίζονταν το νομοσχέδιο για τον γάμο τον ομοφυλόφιλων? :coffee:
αυτά είναι κνίτικα, θα έλεγε ο άλεξ
μιλώ συγκεκριμένα, πετάς την μπάλα στην εξέδρα.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.722
Like
29.775
Πόντοι
6.256
αυτά είναι κνίτικα, θα έλεγε ο άλεξ
μιλώ συγκεκριμένα, πετάς την μπάλα στην εξέδρα.
ναι κνίτικα...που έβλεπες τους "πατρίδα θρησκεία οικογένεια" ξαφνικά να το παίζουν ''εγώ πάντα ήμουν με τα δικαιώματα των ανθρώπων" και τα δικαιώματα των γουοκιάριδων κτλπ..

μεγαλύτερη ξεφτίλα από αυτή υπήρχε για τους νεοδημοκράτες?

και μετά όταν άλλαξαν οι ντέμοκρατς και ήρθε ο τραμπάκουλας....

θυμήθηκαν την παράνοια της γουόκ αντζέντας....


προσωπικά αν με ρωτάς την βλέπω με καλό μάτι....δεν λέει ούτε φανφάρες ούτε απατεωνιές για να ακουστεί απλά (όπως πχ βελόπουλος)...αλλά φαίνεται ότι δεν έχει απαντήσεις σε όλα όσα χρειάζεται....ή τουλάχιστον δεν θέλει να τις μοιραστεί ακόμα επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες.

Αλλά και εσύ να ήσουν στην θέση της θα έδινες τις απαντήσεις με τον δικό σου ρυθμό και όχι των ΜΜΕ.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
προσωπικά αν με ρωτάς την βλέπω με καλό μάτι....δεν λέει ούτε φανφάρες ούτε απατεωνιές για να ακουστεί απλά (όπως πχ βελόπουλος)...αλλά φαίνεται ότι δεν έχει απαντήσεις σε όλα όσα χρειάζεται....ή τουλάχιστον δεν θέλει να τις μοιραστεί ακόμα επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες. θελει να ψαρεψει ψηφους απο παντου και φοβαται αν πει κατι δεξιοστροφο θα χασει απο αριστερους και το αντιθετο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

είμαι έτοιμος να μπω μπροστά έχω μαζέψει ήδη 400 μονοκούκια :coffee:
να εχεις ετοιμα φακελακια με ψηφοδελτια να μοιραζεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.722
Like
29.775
Πόντοι
6.256
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


να εχεις ετοιμα φακελακια με ψηφοδελτια να μοιραζεις να εχεις το κεφαλι σου ησυχο
έχω τυπώσει ήδη και τα έχω έτοιμα θα τα μοιράσω και στο σαιτ εδώ :coffee:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.350
Κριτικές
67
Like
118.023
Πόντοι
39.911

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917

Ωραια ξεκίνησε η Καρι. Να κάνουμε λεει δημόσια διαβούλευση αν θα πρέπει οι γυναίκες να εχουν δικαίωμα στην άμβλωση , να γυρίσουμε πισω στο 1986 και να το ξανασυζητήσουμε, ετσι και αλλιως σε αυτο το μπουρδελο δεν εχουμε κατι αλλο πιο σοβαρο να ασχοληθούμε.

Με κατι τέτοια τους ψηφοφόρους της Νικης και της Λυσης τους εχει στο τσεπακι της.
Ε βέβαια τους ψηφοφόρους της νδ τους κερδίζει με οπεκεπεδες η κυβέρνηση
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καλησπέρα φίλε - Ανεστίδη :hi:
Να με λες μπουτα
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306
Φρέσκα κουλούρια...


''Δεν θα πάρει από ΝΔ πολύ'' :coffee:


Να κάνουμε και αριθμητικά όχι ποσοστιαία πόσους χάνει ο καθένας ;;;

δεξαμενές Καρυστιανού.png


 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
Ως συνήθως δεν άκουσες την συνέντευξη όμως απλά διάβασες το πρώτο θέμα....

και οι άλλοι καλοθελητές το ίδιο βέβαια

αν το ακούσεις κανονικά είπε ότι νομικά είναι θεσμοθετημένο το δικαίωμα της γυναίκας να κάνει ότι θέλει στο σώμα της...ότι οι αμβλώσεις δεν έχουν καμία σχέση με την θρησκεία ....ότι επιστημονικά το έμβρυο έχει ζωή από τους πρώτους μήνες...και ότι η ίδια ως παιδίατρος δυσκολεύεται να τοποθετηθεί γιατί είναι επιστήμονας.

Και στο τέλος είπε ότι αυτό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί η ίδια να τοποθετηθεί για το τι είναι σωστό και τι όχι και τίθεται προς δημόσια διαβούλευση το ηθικό και όχι το νομικό του πράγματος.

Από τους γαμημένους που τάζουν άλλα...βγαίνουν και μετά αποφασίζουν και διατάζουν ότι ΕΤΣΙ είναι και αν έχεις αντίθετη άποψη είσαι μαλάκας...

η δημόσια διαβούλευση ως προς το ηθικό (και όχι το νομικό) του θέματος φαντάζει 100 φορές πιο δημοκρατικό.
αυριο καραχαλιος σε ευαγγελατο για τις αμβλωσεις :coffee:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Φρέσκα κουλούρια...


''Δεν θα πάρει από ΝΔ πολύ'' :coffee:


Να κάνουμε και αριθμητικά όχι ποσοστιαία πόσους χάνει ο καθένας ;;;

δεξαμενές Καρυστιανού.png


Δυστυχώς 30 τοις εκατό θα παρει πάλι η νδ κ θα βγει κυβέρνηση

Πάντα θα υπάρχουν οι χρήσιμοι βλακες στον καπιταλισμό που θα ζουν με 800 ευρώ κ θα υποστηρίζουν τα κόμματα των καρτελ
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
αυριο καραχαλιος σε ευαγγελατο για τις αμβλωσεις :coffee:
Είναι μεγάλη συζήτηση αυτο το θέμα...εμείς σαν άνδρες είμαστε στην απέξω
Δλδ συμφωνώ με γκόμενά να κάνω παιδιά κ μετά αφού πιάσει το έμβρυο αποφασίζει να το ρίξει....εγω σαν άνδρας τι είμαι? Δεν εχω δικαίωμα στο έμβρυο..δεν ειμαι ο πατέρας?

Κατανοώ ότι είναι στο σώμα της γυναίκας αλλά θα έπρεπε κάπου και εμείς να κατοχυρώνουμε τα δικαιώματα μας ...
Μονο στη διατροφή μας θυμούνται
Έλα να δω τους ( αρχών )
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom