Τα γαλάζια σιχάματα , εκτός το πάνω ράφι τους κάργα κρατικοδίαιτους βολεμένους άνω των πέντε γενεών , είναι κομπλεξικά σκουπίδια, που γουστάρουν αυτό τον απόπατο , γιατί στερεί το όνειρο από τους έχοντες προσόντα , οπότε δεν αισθάνονται μειονεκτικά οι ίδιοι . Μικραίνει η περιθωριοποίηση των βοθρολυμμάτων δηλάδή, λόγω του ότι η σαπίλα , αναξιοκρατία, οικογενειοκρατία, μίζα ρεμούλα, κρατάει όλη τη χώρα στον πάτο .
Γιαυτό δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα συνολικά. Πρέπει ο καθένας ατομικά να φύγει και να την αφήσει να πάει εκεί που της αξίζει ....