Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (6 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
Το ταχύτερο δυνατό ας γίνει .
Αν είναι απαραίτητο για να πάνε στο διάολο τα τζάκια που την έφτασαν εδώ και αξίζει και πρέπει .

Είναι όπως στη χειρουργική, που παλιά βιβλία έγραφαν

αφαίρεση νεοπλασίας εν μέσω υγιούς ....
Το πολιτικό καρκίνωμα να αφαιρεθεί από την Ελλάδα στην χειρουργική κλίνη αλλά θέλει καλούς γιατρούς για να επιτευχθεί η εγχείρηση.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Το πολιτικό καρκίνωμα να αφαιρεθεί από την Ελλάδα στην χειρουργική κλίνη αλλά θέλει καλούς γιατρούς για να επιτευχθεί η εγχείρηση.
Και σίγουρα τα τζάκια που μας έφτασαν εδώ, όχι δεν θα μας σώσουν, ούτε καν θα μετριάσουν την κατάσταση.
Κάθε χρόνο , δεν θα μένουμε στο ίδιο χάλι , θα γινόμαστε δραματικά χειρότερα.
Η ηθική βουλιάζει συνεχώς, ο καταναλωτισμός έχει γίνει παράνοια
και τα τζάκια αυτά , έχουν αποκτηνωθεί τελείως, θέλουν να πλουτίζουν όλο και περισσότερο
και να φτιάξουν δική τους κάστα, παντελώς αποκομμένη με μοναδικά προνόμια
ενώ η πλέμπα , να φτάσει στην κατάσταση των δουλοπάροικων της τσαρικής ρωσίας
ή των γκαρσονιών της κούβας τους μπατίστα .
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Αποκλειστικό



Βρήκανε στο βόθρο της καρυστιανου πεταμένες σερβιέτες

Εζει ακόμη περίοδο και δηλώνει 53 ετων ?
Ψεύδεται και θα την εμπιστευτειτε για το τιμόνι της χώρας

Αποκλειστική συνέντευξη από τον κατοικο που βρήκε την πεταμενη σερβιέτα
Μονο στην ομάδα αλήθειας## ΝΔ##
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Τα γαλάζια σιχάματα , εκτός το πάνω ράφι τους κάργα κρατικοδίαιτους βολεμένους άνω των πέντε γενεών , είναι κομπλεξικά σκουπίδια, που γουστάρουν αυτό τον απόπατο , γιατί στερεί το όνειρο από τους έχοντες προσόντα , οπότε δεν αισθάνονται μειονεκτικά οι ίδιοι . Μικραίνει η περιθωριοποίηση των βοθρολυμμάτων δηλάδή, λόγω του ότι η σαπίλα , αναξιοκρατία, οικογενειοκρατία, μίζα ρεμούλα, κρατάει όλη τη χώρα στον πάτο .

Γιαυτό δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα συνολικά. Πρέπει ο καθένας ατομικά να φύγει και να την αφήσει να πάει εκεί που της αξίζει ....
Τι μας λες ωρέ τέλλυ !!
:grin::grin::grin:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.094
Κριτικές
40
Like
13.657
Πόντοι
3.946
μονο εστειλε και 2-3 αθωους στον ταφο, κατι οδηγους κλπ :(
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


δεν εχει δωσει συνεντευξη στο οπεν μεχρι στιγμης μονο στο κοντρα
Έδωσε νομίζω στις τέσσερις ηλίθιες στο βραδινό
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Τα μπερδεύεις.
Είπα οτι κοιτώ και το άτομο πως κινείται.
Το να περιμενουμε τις θέσεις το είπα και γενικώς (πάντα τις περιμένουμε) και για σένα που λες οτι δεν κοιτάς τίποτα άλλο εκτός απο θέσεις .
Απο εκει και πέρα ο καθένας λέει οτι θέλει.
Και εγώ λέω, οτι χαροκαμένη μάνα και πρωτοσέλιδο σε liftstyle περιοδικό δεν συνάδουν. Αν δεν σε νοιάζει , εσύ ξέρεις .
Εμένα με νοιάζει και αυτό
Τα έχω καταλάβει όλα αυτά όσες φορές και αν τα επαναλάβεις.

Για το άτομο σου παρέθεσα 2-3 που θεωρώ σημαντικά τα οποία εσύ παραβλέπεις και μένεις στις (κατά τη γνώμη μου) μικρότητες.

Εσύ λοιπόν προτιμάς να κοιτάς το πρωτοσέλιδο και το παλτό της και εγώ προτιμώ να κοιτώ το ότι τα έβαλε με όλο το βαθύ κράτος της διαπλοκής και έφτασε μέχρι την ευροβουλή για αυτό που θεωρεί δίκαιο.

Οι δικοί μας εδώ δεν φτάνουν ούτε μέχρι τη βουλή...άδεια είναι κάθε μέρα.

Εσύ μπορεί να βγάζεις το "πενθόμετρο" για να ζυγίσεις πόσο πονάει ο καθένας σε μια τραγωδία αλλά εγώ δεν θα το κάνω...ούτε για την καρυστιανού, ούτε για τον πλακιά, ούτε για την μάνα του γρηγορόπουλου, ούτε για την μπαγογιάννη όταν σκότωσαν τον άντρα της.


Δεν αρνήθηκα ποτέ ότι υπάρχουν διαφορές...απλά κάνεις ότι δεν τις βλέπεις και επαναλαμβάνεσαι.
 

brazillover

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2026
Μηνύματα
16
Κριτικές
1
Like
105
Πόντοι
0
Ότι αφορά τα ρούχα που φοράει, εφόσον δεν τα πληρώνει ο ελληνικός λαός είναι δικαίωμα της να βάζει ότι θέλει...
Να βάλει υποψηφιότητα έχει δικαίωμα και να διεκδικήσει την ψήφο επίσης δικαίωμα της.
Απλά δεν έχει τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης μαζί της και θα δυσκολευτεί στην αρχή.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Τα γαλάζια σιχάματα , εκτός το πάνω ράφι τους κάργα κρατικοδίαιτους βολεμένους άνω των πέντε γενεών , είναι κομπλεξικά σκουπίδια, που γουστάρουν αυτό τον απόπατο , γιατί στερεί το όνειρο από τους έχοντες προσόντα , οπότε δεν αισθάνονται μειονεκτικά οι ίδιοι . Μικραίνει η περιθωριοποίηση των βοθρολυμμάτων δηλάδή, λόγω του ότι η σαπίλα , αναξιοκρατία, οικογενειοκρατία, μίζα ρεμούλα, κρατάει όλη τη χώρα στον πάτο .

Γιαυτό δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τη χώρα συνολικά. Πρέπει ο καθένας ατομικά να φύγει και να την αφήσει να πάει εκεί που της αξίζει ....
Παρόλο που εσύ ειδικά ΔΕΝ ανήκεις στους "έχοντες προσόντα".......στο καλό και από το πεζοδρόμιο. Έτσι κι αλλιώς φυρα είσαι.
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.598
Πόντοι
7.195
Νέο πολιτικό κόμμα που θα είναι:

Κόμμα διαμαρτυρίας ή κόμμα κάθαρσης?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Παρόλο που εσύ ειδικά ΔΕΝ ανήκεις στους "έχοντες προσόντα".......στο καλό και από το πεζοδρόμιο. Έτσι κι αλλιώς φυρα είσαι.
,συγκλονιστικό
Μονο στο ομάντα αλητείας

Η καρυστιανου εθεαθει το 2023 στα μικελ να αγοράζει φρέντο εσπρέσο 3,50 ευρώ από χρήματα τοι συλλόγου

Κ εσείς θα την εμπιστευτείτε?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
,συγκλονιστικό
Μονο στο ομάντα αλητείας

Η καρυστιανου εθεαθει το 2023 στα μικελ να αγοράζει φρέντο εσπρέσο 3,50 ευρώ από χρήματα τοι συλλόγου

Κ εσείς θα την εμπιστευτείτε?
Kαι μόνο για να ξεφορτωθούμε κάτι ναυάγια σαν τον @tellystalone6969 που είναι φυρα για τη χώρα, Κουλη δαγκωτό. :rockon::rockon::rockon:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.056
Like
12.113
Πόντοι
2.606
Kαι μόνο για να ξεφορτωθούμε κάτι ναυάγια σαν τον @tellystalone6969 που είναι φυρα για τη χώρα, Κουλη δαγκωτό. :rockon::rockon::rockon:
Αυτος υποτιθεται οτι εδω και καμια 5ετια τωρα θα ειχε μετακομισει καπου ΑυστροΟυγγαρια για να κανει ντολτσε βιτα γαμωντας διμετρες :2funny:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.337
Πόντοι
48.917
Θες να ασχοληθώ με τον δις σώγαμπρο;



Έλα ρε κ εσύ τρολαρουν ...σου έχω πει μπαρόκ είναι κανονικά αντιμητσοτακηκος μέχρι κόκκαλο..αριστερός με αγωνες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom