Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.755
- Like
- 29.817
- Πόντοι
- 6.256
εξάρχεια είναι η έδρα μου όμωςΚάνεις κατάχρηση της συμπάθειας που σου έχω ... ως ψηφοφόρου Κλαούντιας.
Να ξέρεις όμως ... ότι τα σκουλήκια της παρέα του τάπα θα σε πλευρίζουν συνέχεια.
Δικαίωμά σου να γίνεις μέλος της κλίκας ....
Απλά θα σου γράφω συνέχεια εδώ ... ότι εσύ ένας νέος φιλοθέης/ψυχικού ....
σέρνεσαι με Αμπελοκηπιώτες ....


