Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (5 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Κάνεις κατάχρηση της συμπάθειας που σου έχω ... ως ψηφοφόρου Κλαούντιας.

Να ξέρεις όμως ... ότι τα σκουλήκια της παρέα του τάπα θα σε πλευρίζουν συνέχεια.
Δικαίωμά σου να γίνεις μέλος της κλίκας ....

Απλά θα σου γράφω συνέχεια εδώ ... ότι εσύ ένας νέος φιλοθέης/ψυχικού ....

σέρνεσαι με Αμπελοκηπιώτες ....
εξάρχεια είναι η έδρα μου όμως
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Αν θες μια ειλικρινή γνώμη,


από αυτά γράφεις δεν φαίνεται να ψάχνεις...φαίνεται να έχεις καταλήξει ή απλά να προσπαθείς να τονίσεις τις "αμφιβολίες"

και αν αυτά ήταν με βάση τίποτα σοβαρό μπορεί να ήμουν και μαζί σου

αλλά μέχρι στιγμής δεν σας έχει δώσει (γιατί δεν είναι ηλίθια προφανώς) κάτι σοβαρό να σχολιάσετε....γιαυτό και πιάνετε τις φωτογραφίσεις και τα ρούχα της κτλπ...

Δεν βλέπω να κρατιέστε βέβαια μέχρι να βγάλει πρόγραμμα μπορεί να βρεθεί και καμιά φώτο από το κωλόχαρτο στο μπάνιο της και μπορεί να είναι κωλόχαρτο PRADA 60 ευρώ το ρολό...

αυτές οι κρίσεις που κάνετε δεν προσδίδουν καμία βαρύτητα ίσα ίσα το αντίθετο.

:coffee:
Την άποψη μου την έχω πει.
Απο εκεί και πέρα επειδή εσύ περιμένεις θέσεις και δεν κοιτάς τίποτα άλλο , σου είπα αναμένουμε τις θέσεις.
Όπως σου έχω ξαναπεί , το βασικό είναι το ποιόν του ανθρώπου.
Αυτό βγαίνει απο τις κινήσεις του και οχι απο τις θέσεις του κόμματος.
Σίγουρα δεν ψάχνω το κωλόχαρτο, αλλά δεν σημαίνει οτι δεν ακούω τι γίνεται στο σύλλογο με τις καταγγελίες. Δεν ξέρω ποιός τις έκανε και αν είναι εμπαθής, αλλά τελικά παραδέχθηκε και η ίδια οτι υπάρχουν και είπε οτι δεν απαντά για να μην τους εκθέσεις. Αυτή η απάντηση αφήνει κενά να αιωρούνται.
Απο εκεί και πε΄ρα , για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια , ας περιμένουμε και τις θέσεις, που σου είπα, οτι σίγουρα (για μένα) θα είναι ένα αόριστο ωραίο κείμενο.
Τα αν οι κρίσεις μου είναι σοβαρές ή οχι , είναι ένα θέμα, όπως και η συνεχής υπεράσπιση ενός που δεν μιλά είναι ένα άλλο.
Αναμένουμε θέσεις , όταν ΄και όποτε
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Παίρνεις και συντρόφους από το Χαλάνδρι και τους κατεβάζεις ;
Έχει μπόλικους εκεί , απόφοιτους ιδιωτικών σχολείων .
χαλάνδρι έχει μόνο κάγκουρες και μικροαστούς εγώ συναναστρέφομαι με την καλή κοινωνία
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Κάνεις κατάχρηση της συμπάθειας που σου έχω ... ως ψηφοφόρου Κλαούντιας.

Να ξέρεις όμως ... ότι τα σκουλήκια της παρέα του τάπα θα σε πλευρίζουν συνέχεια.
Δικαίωμά σου να γίνεις μέλος της κλίκας ....

Απλά θα σου γράφω συνέχεια εδώ ... ότι εσύ ένας νέος φιλοθέης/ψυχικού ....

σέρνεσαι με Αμπελοκηπιώτες ....
Ξέχασες ότι είναι ΝΟΙΚΑΡΗΣ φιλοθεης/ψυχικού μόνο και μόνο επειδή με ψήφιζε. Τέτοιο ναυάγιο είσαι. Αλλά μου αρκεί που στέφθηκες ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΙΣΤΕΡ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΜΙΣΤΕΡ ΨΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.


:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
χαλάνδρι έχει μόνο κάγκουρες και μικροαστούς εγώ συναναστρέφομαι με την καλή κοινωνία
Μην τους κρίνεις από τα λεχρίτικα ντυσίματα.
Τους έμειναν από τα νιάτα τους, που αγόραζαν μτχ από μοναστηράκι .
Αρκετοί έχουν πέτρινα σε χειμερινά ρηζόρτς με μόνιμη υπηρεσία.
Στα μουράτα, αράχωβα κτλ , όχι σε κάτι μαλακίες σαν αυτές που πάει ο @sex volcano ,
κάτι κιτσμπουλ , ζερμάτ , σαιν μόριτζ , γκστααντ , μεζέβ , βαρ ντ ιζερ,
που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Την άποψη μου την έχω πει.
Απο εκεί και πέρα επειδή εσύ περιμένεις θέσεις και δεν κοιτάς τίποτα άλλο , σου είπα αναμένουμε τις θέσεις.
Όπως σου έχω ξαναπεί , το βασικό είναι το ποιόν του ανθρώπου.
Αυτό βγαίνει απο τις κινήσεις του και οχι απο τις θέσεις του κόμματος.
Σίγουρα δεν ψάχνω το κωλόχαρτο, αλλά δεν σημαίνει οτι δεν ακούω τι γίνεται στο σύλλογο με τις καταγγελίες. Δεν ξέρω ποιός τις έκανε και αν είναι εμπαθής, αλλά τελικά παραδέχθηκε και η ίδια οτι υπάρχουν και είπε οτι δεν απαντά για να μην τους εκθέσεις. Αυτή η απάντηση αφήνει κενά να αιωρούνται.
Απο εκεί και πε΄ρα , για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια , ας περιμένουμε και τις θέσεις, που σου είπα, οτι σίγουρα (για μένα) θα είναι ένα αόριστο ωραίο κείμενο.
Τα αν οι κρίσεις μου είναι σοβαρές ή οχι , είναι ένα θέμα, όπως και η συνεχής υπεράσπιση ενός που δεν μιλά είναι ένα άλλο.
Αναμένουμε θέσεις , όταν ΄και όποτε
Τα πάντα στην ζωή εξαρτώνται από τον παρατηρητή όπως έχει πει και μια ψυχή,


Εσύ μπορεί να μένεις σε αυτές τις μικρές "πράξεις" που προσπαθείς να διυλίσεις για να συμπεράνεις τι άνθρωπος είναι.

Εγώ ξέρεις τι πράξεις βλέπω και ποιόν ανθρώπου?

- Έναν άνθρωπο που η ζωή του κέρασε ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε κάποιον και αντί να κλειστεί στο σπίτι και να το ρίξει στα χάπια προσπάθησε να βρει τι σκατά έγινε και πέθανε το παιδί της.

- Έναν άνθρωπο που μέσα σε όλο το δράμα του αντιμέτωπος με ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ και το σύστημα ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ μιας ολόκληρης χώρας δεν φοβήθηκε ούτε βολεύτηκε με όσα (σίγουρα) της προσέφεραν.

- Έναν άνθρωπο που για το παιδί του έφτασε μέχρι το ευρωκοινοβούλιο και άντεξε να εκτεθεί και αν νομίζεις ότι ο καθένας απολαμβάνει αυτού του είδους την έκθεση να το ξανά σκεφτείς.

Μπροστά σε αυτά το πόσο κάνει το παλτό της και το αν παίζει πολιτικά-κομματικά παιχνίδια με τα διάφορα κοράκια που την πλαισιώνουν είναι μικρότητες.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Μην τους κρίνεις από τα λεχρίτικα ντυσίματα.
Τους έμειναν από τα νιάτα τους, που αγόραζαν μτχ από μοναστηράκι .
Αρκετοί έχουν πέτρινα σε χειμερινά ρηζόρτς με μόνιμη υπηρεσία.
Στα μουράτα, αράχωβα κτλ , όχι σε κάτι μαλακίες σαν αυτές που πάει ο @sex volcano ,
κάτι κιτσμπουλ , ζερμάτ , σαιν μόριτζ , γκστααντ , μεζέβ , βαρ ντ ιζερ,
που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους.
ναι έκλασαν τα μεγάλα πορτοφόλια και βγήκαν οι πολυδροσιότες με τις 458 δόσεις στο σουβ τους :coffee:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
προτιμώ να φάω γυαλιά από ένα μπολ γεμάτο με βιτριόλι καθώς πέφτω από τον 8ο

παρά να ψηφίσω τα καθάρματα

άσε που θα στιγματιστώ στην κοινωνία μόνο οι οπεκεπέδες και οι ανώμαλοι έχουν μείνει στην ΝΔ :badair:

ΑΝ έκαναν κάθαρση από τους ''άριστους" και από τα σόγια

τότε το συζητούσα ξανά :coffee:
:confused:
Σκέψου δεν ειμαι οπεκεπες :grin:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Τα πάντα στην ζωή εξαρτώνται από τον παρατηρητή όπως έχει πει και μια ψυχή,


Εσύ μπορεί να μένεις σε αυτές τις μικρές "πράξεις" που προσπαθείς να διυλίσεις για να συμπεράνεις τι άνθρωπος είναι.

Εγώ ξέρεις τι πράξεις βλέπω και ποιόν ανθρώπου?

- Έναν άνθρωπο που η ζωή του κέρασε ότι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε κάποιον και αντί να κλειστεί στο σπίτι και να το ρίξει στα χάπια προσπάθησε να βρει τι σκατά έγινε και πέθανε το παιδί της.

- Έναν άνθρωπο που μέσα σε όλο το δράμα του αντιμέτωπος με ΤΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ και το σύστημα ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ μιας ολόκληρης χώρας δεν φοβήθηκε ούτε βολεύτηκε με όσα (σίγουρα) της προσέφεραν.

- Έναν άνθρωπο που για το παιδί του έφτασε μέχρι το ευρωκοινοβούλιο και άντεξε να εκτεθεί και αν νομίζεις ότι ο καθένας απολαμβάνει αυτού του είδους την έκθεση να το ξανά σκεφτείς.

Μπροστά σε αυτά το πόσο κάνει το παλτό της και το αν παίζει πολιτικά-κομματικά παιχνίδια με τα διάφορα κοράκια που την πλαισιώνουν είναι μικρότητες.
Λοιπόν για να το κλείνουμε.
Ναι, συμφωνώ οτι έπαθε ζημιά και ψάχνει το δίκιο. Ωραία. Μέχρι την παρουσία της στο Εωροκοινοβούλιο ΟΚ.

Η ένσταση μου είναι στον τρόπο που κινείται απο ένα σημείο και μετά. Τα έχω πει, μην τα ξαναλέω. Η θέση μου είναι οτι απο την στιγμή που αποφάσισε να πολιτευτεί, παραιτείσαι απο όλα, βγαίνεις μπροστά και λες 1,2,3 αυτά θα κάνω. Οστις βούλεται οπίσω μου ελθείν.
Απο την στιγμή που διαβαίνεις τον ρουβίκωνα και πας στην πολιτική, τα πράγματα αλλάζουν. Κρίνεσαι για τις πολιτικές κινήσεις σου.
Και ο Σαμαράς έπαθε την ζημιά με την κόρη του. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν τον συμπονούμε. Απο την άλλη δεν σημαίνει οτι όταν λεει για κόμμα , δεν θα τον κρίνουμε πολιτικά... (προφανώς Σαμαράς και Μαρία δεν ειναι το ίδιο, αλλά χάρην παραδείγματος)
Επειδή μεταξύ μας επαναλαμβανόμαστε, δεν νομίζω οτι αξίζει η όποια συνέχεια.
Δεν με νοιάζει το παλτό της , δεν με νοιάζζει το κωλόχαρτο της. Με νοιάζει η πολιτική στάση της πρώτα και μετά οι θέσεις της. Πρώτα η στάση της , δηλαδή συνέπεια λόγων και έργων.
 
  • Like
Αντιδράσεις: jungle
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Λοιπόν για να το κλείνουμε.
Ναι, συμφωνώ οτι έπαθε ζημιά και ψάχνει το δίκιο. Ωραία. Μέχρι την παρουσία της στο Εωροκοινοβούλιο ΟΚ.

Η ένσταση μου είναι στον τρόπο που κινείται απο ένα σημείο και μετά. Τα έχω πει, μην τα ξαναλέω. Η θέση μου είναι οτι απο την στιγμή που αποφάσισε να πολιτευτεί, παραιτείσαι απο όλα, βγαίνεις μπροστά και λες 1,2,3 αυτά θα κάνω. Οστις βούλεται οπίσω μου ελθείν.
Απο την στιγμή που διαβαίνεις τον ρουβίκωνα και πας στην πολιτική, τα πράγματα αλλάζουν. Κρίνεσαι για τις πολιτικές κινήσεις σου.
Και ο Σαμαράς έπαθε την ζημιά με την κόρη του. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν τον συμπονούμε. Απο την άλλη δεν σημαίνει οτι όταν λεει για κόμμα , δεν θα τον κρίνουμε πολιτικά... (προφανώς Σαμαράς και Μαρία δεν ειναι το ίδιο, αλλά χάρην παραδείγματος)
Επειδή μεταξύ μας επαναλαμβανόμαστε, δεν νομίζω οτι αξίζει η όποια συνέχεια.
Δεν με νοιάζει το παλτό της , δεν με νοιάζζει το κωλόχαρτο της. Με νοιάζει η πολιτική στάση της πρώτα και μετά οι θέσεις της. Πρώτα η στάση της , δηλαδή συνέπεια λόγων και έργων.
Πολύ ωραία,


και θα σεβόμουν την όποια άποψη αν αφορούσε κριτική πάνω σε πολιτικές θέσεις

από τη μία λες να περιμένουμε τις θέσεις από την άλλη σχολιάζεις το παλτό, τις φήμες και το εξώφυλλο που έκανε στο περιοδικό

μη κάνεις τώρα τον θιγμένο δικά σου λόγια είναι :confused:


Τι θα ήθελες? να κρίνεις μόνο? εσύ κρίνεις και εγώ αντιπαραθέτω έτσι λειτουργεί το φόρουμ....δεν μπορεί να γράφουμε μόνο ότι θέλεις να διαβάζεις ρε μπρο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Που να πάω μάτια μου, γυρω γυρω κυκλοφορούν τιτανικοί...
Θα μείνω στο παλιό καλό "δημητρούλα"
Ε καλά τώρα μεγαλύτερος τιτανικός από την Νέα Κυριακοκρατία δεν υπάρχει

άσε που δεν είναι η παλιά καλή δημητρούλα...πλέον είναι ο μητσάρας που έγινε "δημητρούλα" :tooth::tooth::tooth:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Οι πρασινοσκώληκες της περιόδου 1996-2004 , του εκσυγχρονισμου , είναι σίγουρα όλοι ΝΔ τώρα.
Τα ίδια κομπλεξικά επιχειρήματα έχουν .
Σιχάματα.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.462
Κριτικές
207
Like
67.336
Πόντοι
48.917
Έχεις δίκιο, περιμένουμε επιτέλους να κρίνεις τον κουλη, μέχρι τώρα κουβέντα δεν έχεις πει για αυτόν τον μπουστη. Ούτε οι άλλοι, 5 χρόνια τώρα.
,aφου κ εσύ τον κρίνεις κ δεν τον ψηφίζεις
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πρόσεξε, μιλάς σε ένα κοινό, όχι τον Λάμα, τους υπόλοιπους ψεκασμένους, που κάτι τέτοια διάβαζαν και άκουγαν και ψήφισαν το 15μελες κάποτε.
Λάμα θα ψήφιζα άνετα αν έκανε κομμα κ με έκανε υπουργο Γεωργίας
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Κυρίες, σωστε την ευρώπη.
Την ρήμαξαν οι πουλημένοι .


images
alice-weidel-128.jpg

images
images
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Ε καλά τώρα μεγαλύτερος τιτανικός από την Νέα Κυριακοκρατία δεν υπάρχει

άσε που δεν είναι η παλιά καλή δημητρούλα...πλέον είναι ο μητσάρας που έγινε "δημητρούλα" :tooth::tooth::tooth:
Καλά, διαφωνούμε...

Να ξέρεις όμως συμφωνεί μαζί σου ο τέλλυς.
Μην πεις ότι δε σε προειδοποίησα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom