Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Η Μπαρόκα , ο γκέι καλικάντζαρος ! :2funny::2funny::2funny:


untitled-19.jpg



:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Γι' αυτόν ταιριάζει η έκφραση βλαχομπαρόκ ! :2funny:

Κάνει κριτική στην Καρυστιανού, ποιος ;

Ο ΤΙΠΟΤΑΣ η Μπαρόκα ; :2funny:
Που ζει από τα εισοδήματα των γονέων του,
αφού ο ίδιος δεν εργάζεται παρά περιστασιακά σαν γκαρσόνα ;

ΤΡΕΙΣ ΜΉΝΕΣ το καλοκαίρι του 2025 είχε εξαφανιστεί η Μπαρόκα
την είχαν κλείσει σε ψυχιατρική κλινική,
και δεν πόσταρε στο μπου.κομ ! :2funny:

Τώρα μπαίνει και βρίζει την Καρυστιανού,
επειδή είναι ιατρός η Καρυστιανού !

Βρε Μπαρόκα, δεν φταίνε οι ιατροί που σε βάζουν
στο τρελάδικο που και που, να νοσηλευτείς,
εσύ φταις που είσαι τρελή μαϊμού ! :2funny:

monkey-monk-angry-angy-rawr-monke.gif



wow-monkey.gif



:2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
Η Μπαρόκα , ο γκέι καλικάντζαρος ! Κάνει κριτική στην Καρυστιανού, ποιος ;
Ο ΤΙΠΟΤΑΣ η Μπαρόκα ; :2funny:
Που ζει από τα εισοδήματα των γονέων του,
αφού ο ίδιος δεν εργάζεται παρά περιστασιακά σαν γκαρσόνα ;
ΤΡΕΙΣ ΜΉΝΕΣ το καλοκαίρι του 2025 είχε εξαφανιστεί η Μπαρόκα
την είχαν κλείσει σε ψυχιατρική κλινική,
και δεν πόσταρε στο μπου.κομ ! :2funny:
Για σκέψου που καταντησαμε- ο Τίποτας θα κρίνει μια γιατρό που αν γραφόταν ο ίδιος με ένα μαγικό τρόπο στο Α' έτος ιατρικής ακόμη Ανατομία Ι - θα έδινε. Ο τακαΤακης που τελείωσε οικοκυρικά στο χάρβαρντ με ένα εκατομμύριο $$ δωρεά του Δρακουμέλ στην βιβλιοθήκη ως (ελαίς) καλύτερος είναι? - Τουλάχιστον αυτή έχει σώσει ζωές μεσα απ' το επάγγελμα της. Ο δρακουμελ jr. Τι? Πήρε αλλά κ εξακολουθεί να παίρνει ζωές μετά τα εμμονικα υποχρεωτικά τσιμπήματα με τα έξοδοχαρτα της Βέρμαχτ.
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
Η Μπαρόκα ,Κάνει κριτική στην Καρυστιανού, ποιος ; Ο ΤΙΠΟΤΑΣ η Μπαρόκα ; :2funny:
Τώρα μπαίνει και βρίζει την Καρυστιανού,
επειδή είναι ιατρός η Καρυστιανού !
Αυτή είναι πιστοποιημένη γιατρός και στο εξωτερικό. Όμως η αλλη που για χάρη του θεαθηναι από νηπιαγωγός με το μπλε μαγικό ραβδί του τιβιντιγκλόν μέσα σε μια νύχτα έγινε γιατρός .
Ας θυμηθούμε λίγο τα παλιά..

 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.260
Like
12.532
Πόντοι
3.556
Ούτε τα βασικά δεν ξέρεις

ονομαστικός μισθός είναι το ποσό των χρημάτων που παίρνει ένας εργαζόμενος για την εργασία του. Ο πραγματικός μισθός εκφράζει την αγοραστική δύναμη του μισθού, δείχνει πόσα αγαθά και υπηρεσίες μπορεί ο εργαζόμενος να αγοράσει με τον μισθό του, είναι δηλαδή ο ονομαστικός μισθός προσαρμοσμένος στο γενικό επίπεδο των τιμών.

Σου έχω και καλά και κακά νέα

Screenshot_2026-01-14-06-26-36-011_com.android.chrome.jpg

Τύπε όντως πάμε γαματα ... γι αυτό ένα άλλο μέλος εδώ μέσα, ογκόλιθος οικονομικών, είχε πει ότι δανείσαμε τη Γαλλία :coffee::coffee:
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.760
Κριτικές
28
Like
17.647
Πόντοι
6.536
ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΔΑΓΚΩΤΟ
Όταν βλέπουμε την μεταπολιτευτική πολιτική τάξη να μιλά για «κίνδυνο ακυβερνησίας», «ανάγκη συναινέσεων», «αποφυγή αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων», «κίνδυνο αστάθειας», «ανάγκη για κλίμα ενότητας, συνεννόησης και εθνικής ομοψυχίας», και όλα αυτά να επισημαίνονται από ένα «επαγγελματικό» πολιτικό στέλεχος της Μεταπολίτευσης, όπως ο Κ.Τασούλας, τότε πραγματικά φοβούνται.
Μάλλον το σύστημα βρίσκεται σε «συστημικό πανικό» και ο Μ.Καρυστιανού, όντως έρχεται «σαν τρένο». Αρκεί να μην εκτροχιαστεί



 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
κάτι γίνεται

θα τις σπρώξουμε τις λουμπουτέν στο marketplace θα βγει κάτι και από εκεί

τι να μου φάει εγώ πριν γνωρίσω κάποια αδειάζω λογαριασμούς Ελλάδα και κρατάω μόνο 64 ευρώ στο iris :coffee::coffee:
Tο iris είναι για τίποτα καγκουροφοιτητριες η για τίποτα μιλφ με θέματα με την ηλικία τους που παλιμπαιδιζουν και το παίζουν μπεμπεκες ενώ έχουν γίνει σαν μούμιες από το τσιγάρο και τον κωλοηλιο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Ξεκίνησα από το μηδέν από τα γκέτο της αθήνας και έφτασα εδώ που είμαι σήμερα.

με βοήθησε πολύ και ο οπεκεπε όμως χωρίς αυτό δε θα τα είχα καταφέρει
Τ(ρ)απερ είσαι ;
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.322
Like
14.523
Πόντοι
3.556
Τους νεκρούς του σέβονται ακόμα και τα ζώα....

Τώρα οκ...τι λέω και εγώ εδώ έριξαν μπετό πάνω στα κόκαλα των παιδιών τέλος πάντων...

Για να μην επαναλαμβάνομαι....δεν έχουν κάτι να της προσάψουν και σχολιάζουν ότι βρουν....αν αποδειχθεί ότι έκανε κάτι μεμπτό τα ξανά λέμε αυτά

αν βγάλει θέσεις και λέει μαλακίες τα ξανά λέμε επίσης...

η δικαιοσύνη είναι ένα κομμάτι...δεν ήξερα ότι θέσεις για τα κοινά μπορούν να αναπτύσσουν και να προτείνουν μόνο οι επαγγελματίες πολιτικοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ εκτός του κλειστού κλάμπ της βουλής.
Στο είπα, οι θέσεις μαλακία δεν θα είναι . Θα είναι , όπως όλων, ένα γενικόλογο κείμενο με ωραία και ευήκοα πράγματα.
Θα θυμάσαι το επιτελικό κράτος, να μπαίνουν όλα τα παιδιά στο πανεπιστήμιο το 81 του Αντρέα, με ένα νόμο ένα άρθρο κλπ κλπ... Και ο Κασσελάκης ωραία τα έλεγε....
Απο εκεί και πέρα, κρίνεται κάποιος απο τις κινήσεις του, απο τους συνεργάτες του κλπ ,όπως έχω πει. Φυσικά και απο τις δικές του ενέργειες.
Θέσεις όλοι μπορούν να έχουν . Μην αλλάζεις αυτό που είπα. Είπα απλά, ως απάντηση στο ότι κινείται για να δικαιωθεί το παιδί της το εξής. Για να δικαιωθεί το παιδί της, πρέπει να αναπτύξει θέσεις για την παιδεία και να τις εφαρμόσει???? Απο εκεί και πέρα όποιος θέλει κάνει κόμμα. Αλλωστε στις εκλογές καμιά 30αριά κατεβαίνουν
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Και εγω φίλε μπαρόκ δεν μπορώ να καταλάβω από που βγηκε αυτή η βρώμα οτι δουλεύεις στου πεθερού σου την ταβέρνα
Είναι γνωστό σε όλη τη μαχόμενη αριστερά οι αγώνες σου στο πολυτεχνείο κατά της χούντας κ η μετέπειτα συμμετοχή σου στα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ.....
Επιτέλους πες τους το


Μόνο αλήθειες εδώ στο μπου
Πολυτεχνείο ;
Είχε περάσει απέξω ;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Για σκέψου που καταντησαμε- ο Τίποτας θα κρίνει μια γιατρό που αν γραφόταν ο ίδιος με ένα μαγικό τρόπο στο Α' έτος ιατρικής ακόμη Ανατομία Ι - θα έδινε.
Τι θα έδινε ;
Γιατί θα καταλάβαινε τίποτε ;
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
Τύπε όντως πάμε γαματα ... γι αυτό ένα άλλο μέλος εδώ μέσα, ογκόλιθος οικονομικών, είχε πει ότι δανείσαμε τη Γαλλία :coffee::coffee:
Tην γεγμανια όμως που την δανεισες κάποτε... με το όπλο στον κρόταφο Πήρες ποτέ τα λεφτά σου πίσω?
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.432
Κριτικές
6
Like
16.671
Πόντοι
3.936
ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΔΑΓΚΩΤΟ
Όταν βλέπουμε την μεταπολιτευτική πολιτική τάξη να μιλά για «κίνδυνο ακυβερνησίας», «ανάγκη συναινέσεων», «αποφυγή αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων», «κίνδυνο αστάθειας», «ανάγκη για κλίμα ενότητας, συνεννόησης και εθνικής ομοψυχίας», και όλα αυτά να επισημαίνονται από ένα «επαγγελματικό» πολιτικό στέλεχος της Μεταπολίτευσης, όπως ο Κ.Τασούλας, τότε πραγματικά φοβούνται.
Μάλλον το σύστημα βρίσκεται σε «συστημικό πανικό» και ο Μ.Καρυστιανού, όντως έρχεται «σαν τρένο». Αρκεί να μην εκτροχιαστεί



 

Συνημμένα

  • FJamhyKXIAMLbQZ.png
    FJamhyKXIAMLbQZ.png
    67,6 KB · Εμφανίσεις: 7

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.665
Κριτικές
3
Like
13.104
Πόντοι
3.936
ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΔΑΓΚΩΤΟ
Όταν βλέπουμε την μεταπολιτευτική πολιτική τάξη να μιλά για «κίνδυνο ακυβερνησίας», «ανάγκη συναινέσεων», «αποφυγή αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων», «κίνδυνο αστάθειας», «ανάγκη για κλίμα ενότητας, συνεννόησης και εθνικής ομοψυχίας», και όλα αυτά να επισημαίνονται από ένα «επαγγελματικό» πολιτικό στέλεχος της Μεταπολίτευσης, όπως ο Κ.Τασούλας, τότε πραγματικά φοβούνται.
Μάλλον το σύστημα βρίσκεται σε «συστημικό πανικό» και ο Μ.Καρυστιανού, όντως έρχεται «σαν τρένο». Αρκεί να μην εκτροχιαστεί



Επίσης μάθαμε και πόσα τρολ υπάρχουν.

Έχουν λυσαξει ρεεεε
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.760
Κριτικές
28
Like
17.647
Πόντοι
6.536
Επίσης μάθαμε και πόσα τρολ υπάρχουν.

Έχουν λυσαξει ρεεεε
Τι έγινε;; η Καρυστιανού είδε ότι ο λαός την θέλει στον πολιτικό στίβο δεν το επιδιωξε δεν το κυνήγησε αλλά κυνήγησε την Μαφία της Κούλας και τι λέει ο λαός αυτή η γυναίκα τα βάζει με το θηρίο με την Κολομβία της Ευρώπης,αφού είναι δυναμική γιατί να μην την βάλω στην Βουλή;
Χωρίς δάνεια εκατομμυρίων απλήρωτα στις τράπεζες, χωρίς κομματικό στρατό ΟΠΕΚΕΠΕ, χωρίς πληρωμένα τρολ κλπ
Εδώ στο καφενείο Μπαρμπαδιά μαψυλακες λένε θα ψηφίσω Καρυστιανού χωρίς να έχει κάνει κομμα κλπ.Υποψιν μαλακίες λένε γιατί θα το ρίξουν στον Κούλη απλά κάνουν τώρα τους μάγκες στον λόγο στην πράξη κότες.Τους τις λέω συνέχεια ότι είναι κοτόπουλα με φτερά και από εδώ και από εκεί και από πίσω όπως λέει ο Τσουκαλάς .
Αν τα θύματα των Τεμπών Πλακιάς, κλπ τους έκοβε θα ήταν όλοι μαζί στον πολιτικό στίβο αφού δεν πρόκειται να βρουν δικαιοσύνη ο μόνος δρόμος είναι αυτός.
Όντως πονάει πολύ κόσμο εδώ ο άλλος μας το παίζει στρατιωτικός αναλυτής και καλά και έβγαλε βίντεο για την Καρυστιανού.Λεει πρέπει να ασχοληθούμε με την πολιτική σιγά σιγά αχαχαχαχαχα .
 
Τελευταία τροποποίηση:

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.854
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Tο iris είναι για τίποτα καγκουροφοιτητριες η για τίποτα μιλφ με θέματα με την ηλικία τους που παλιμπαιδιζουν και το παίζουν μπεμπεκες ενώ έχουν γίνει σαν μούμιες από το τσιγάρο και τον κωλοηλιο.
γιατί τύπε?

το iris δεν είναι αρκετά αντρικό για σένα?

οι άντρες πληρώνουν τους λογαριασμούς τους μόνο στα ταμεία μαζί με τις γριές με το βιβλιάριο? :tooth:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
γιατί τύπε?

το iris δεν είναι αρκετά αντρικό για σένα?

οι άντρες πληρώνουν τους λογαριασμούς τους μόνο στα ταμεία μαζί με τις γριές με το βιβλιάριο? :tooth:
τώρα θες να σου εμφανίσει ο λάκης τα μασούρια μαζί με τη φαλτσέτα και το κρονογκράφο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.854
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Στο είπα, οι θέσεις μαλακία δεν θα είναι . Θα είναι , όπως όλων, ένα γενικόλογο κείμενο με ωραία και ευήκοα πράγματα.
Θα θυμάσαι το επιτελικό κράτος, να μπαίνουν όλα τα παιδιά στο πανεπιστήμιο το 81 του Αντρέα, με ένα νόμο ένα άρθρο κλπ κλπ... Και ο Κασσελάκης ωραία τα έλεγε....
Απο εκεί και πέρα, κρίνεται κάποιος απο τις κινήσεις του, απο τους συνεργάτες του κλπ ,όπως έχω πει. Φυσικά και απο τις δικές του ενέργειες.
Θέσεις όλοι μπορούν να έχουν . Μην αλλάζεις αυτό που είπα. Είπα απλά, ως απάντηση στο ότι κινείται για να δικαιωθεί το παιδί της το εξής. Για να δικαιωθεί το παιδί της, πρέπει να αναπτύξει θέσεις για την παιδεία και να τις εφαρμόσει???? Απο εκεί και πέρα όποιος θέλει κάνει κόμμα. Αλλωστε στις εκλογές καμιά 30αριά κατεβαίνουν
Επαναλαμβάνεις τα ίδια επιχειρήματα ως "δικαιολογία" για να τις κρίσεις που δέχεται αυτή.

Το λύσαμε...εγώ διαφωνώ και θεωρώ ότι οι μέχρι τώρα κρίσεις για το με ποιον μίλησε, τι φόραγε, πότε πήγε τουαλέτα και αν το ντισπένσερ το έχει στην δεξιά η την αριστερή πλευρά του νιπτήρα είναι κουτσομπολιά για να βγάζουν μεροκάματο οι δημοσιογράφοι, τα πρωινάδικα, τα τρολλς και τα clickbates.

Όταν εκφράσει θέσεις θα φανεί τι γίνεται...αν για παράδειγμα εκφράσει θέση τύπου "φλατ ταξ 15% και κατάργηση της προκαταβολής φόρου" τότε ξέρουμε ότι σίγουρα είναι σε άλλο μήκος κύματος από την Νέα Κουμουνιστοκρατία που αρέσκεται να αρμέγει τους μικρομεσαίους όπως όλοι πριν από αυτήν. Λογιστικά γίνεται προφανώς....για να έχει αέρα το κράτος να μην φορολογεί τις τράπεζες γίνεται....λεφτά υπάρχουν...


Τώρα ακόμα και αν δεχθώ ότι η πολιτική δεν έχει να κάνει με την δικαίωση του παιδιού της...πράγμα άκυρο καθώς όλοι ξέρουμε τι επιρροή ασκεί ένας βουλευτής και πόσο πιο σοβαρά τον παίρνουν..

Θέσεις έχουμε όλοι...εγώ εσύ και ο καθένας....δεν κατάλαβα γιατί οι δικές μας θέσεις είναι χειρότερες από του άδωνη ή του φλωρίδη?? Αυτοί στο χωράφι του παππού τους τις βρήκαν τις θέσεις και τις καρέκλες???

Γιατί εσύ νομίζεις ότι ο υπουργός ή ο βουλευτής όσα υπογράφει και λέει τα σκέφτηκε μόνος του??? Γιατί πληρώνει από τα λεφτά μας στρατιές συμβούλων και μετακλητών νομίζεις? Γιατί μερικοί βουλευτές όταν μιλάνε στο βήμα της βουλής δεν μπορούν να πουν μια πρόταση χωρίς να την διαβάσουν από το χαρτί??? επειδή άλλοι τους τα έγραψαν και πολλές φορές δεν ξέρουν για τι πράγμα μιλάνε.

Καλό είναι να μην δουλευόμαστε χωρίς λόγο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom