Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.829
- Like
- 29.904
- Πόντοι
- 6.256
τα μασούρια είναι από τσαλακωμένα 20ρικα και 10ρικα?τώρα θες να σου εμφανίσει ο λάκης τα μασούρια μαζί με τη φαλτσέτα και το κρονογκράφο
τα μασούρια είναι από τσαλακωμένα 20ρικα και 10ρικα?τώρα θες να σου εμφανίσει ο λάκης τα μασούρια μαζί με τη φαλτσέτα και το κρονογκράφο
Τώρα θες πρωί πρωί να ανοίξει τον υπολογιστή και να του ανέβει η πίεσητα μασούρια είναι από τσαλακωμένα 20ρικα και 10ρικα?
Αναμένω να μου προτείνει ταβέρνεςΤώρα θες πρωί πρωί να ανοίξει τον υπολογιστή και να του ανέβει η πίεση

Γυναικάρα όμως...Ωπ σε τσακωσαμε τυπε
![]()

Πάει στον καραγκιόζη συχνά να ξες...Αναμένω να μου προτείνει ταβέρνες![]()

Ο λάκης είναι παιδι της πιάτσας.Πολύ λαϊκό![]()
Περιστέρι κατεβαίνω για basegrill και ξέκωλα μιλφάκιαΟ λάκης είναι παιδι της πιάτσας.
Μην ακους για κάτι φαλτσέτες περίεργες, παναρέι και μέρκελ λιανοτούφεκα ξερω γω, στο βάθος κυλάει αίμα λαικό, δραπετσώνα, περιστέρι, αιγάλεω....
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πιάνει το παίδι με τα χέρια και δεν αφηνει κόκκαλο...![]()

Φίλε εγω νόμιζα ότι στο περιστέρι πάμε για gucci φόρεμα κλπΠεριστέρι κατεβαίνω για basegrill και ξέκωλα μιλφάκια![]()
ε δεν είναι για βράδυ δεν παλεύεταιΦίλε εγω νόμιζα ότι στο περιστέρι πάμε για gucci φόρεμα κλπ
Γι αυτο λες δεν πετυχαινω τίποτα?
Γαμημένε μαζώ...
Πλάκα πλάκα πως ειναι πλέον?ε δεν είναι για βράδυ δεν παλεύεται![]()
![]()
Δε ξέρω βράδυ δεν έχω βγει εκείΠλάκα πλάκα πως ειναι πλέον?
Έχω να πατησω από τπτε περίπου που έτρεχε με το μηχανάκι το παιντί άντωνης να προλάβει υποψηφιότητα...
Κυριε Λακη, τιμη μου να τα γραφει αυτα ενας τυπος που τα τελευταια 15 χρονια ΟΛΗ ΤΟΥ Η ΖΩΗ ειναι να ζει το ονειρο του μεσα στο μπου.κομ αλλαζοντας λογαριασμους. Δείγμα ευφυΐας και έντονης κοινωνικής ζωης.Τι θα έδινε ;
Γιατί θα καταλάβαινε τίποτε ;
Τι θα εμφανισει ο Λακης;;;;τώρα θες να σου εμφανίσει ο λάκης τα μασούρια μαζί με τη φαλτσέτα και το κρονογκράφο






Μεγαλη μουφαΠεριστέρι κατεβαίνω για basegrill και ξέκωλα μιλφάκια![]()
Της Γλυφαδας τουλαχιστον μετριο πολυ. Το Ox πχ πολυ πιο τιμιο.γιατί?
και πες ένα που δεν είναι![]()

Ναι και για να πας πρέπει να κάνεις την προσευχή σου να βρεις πάρκινγκ που να μην είναι γεμάτοΤης Γλυφαδας τουλαχιστον μετριο πολυ. Το Ox πχ πολυ πιο τιμιο.![]()

Και το σωφερ γιατι τον εχουμε;Ναι και για να πας πρέπει να κάνεις την προσευχή σου να βρεις πάρκινγκ που να μην είναι γεμάτο
όχι![]()
δεν έχω σοφέρ ούτε υπομονή για να μου βγει η παναγία για ένα ρημαδοφαίΚαι το σωφερ γιατι τον εχουμε;
Ναι ειπα που να γαμηθεις![]()