Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (10 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,1%
  • Οχι

    Ψήφοι: 223 53,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    414

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.500
Κριτικές
207
Like
67.522
Πόντοι
48.917
Αχ κακομοίρη μου, ακόμα πιστεύεις την ιστορία με τον πεθερό και την ταβέρνα;; Πάνω που είχες ανεβεί στην εκτίμηση μου λόγω μετακόμισης στο Ψυχικό, ΟΥΑΟΥ, γκρεμοτσακίστηκες ξανά.
Και εγω φίλε μπαρόκ δεν μπορώ να καταλάβω από που βγηκε αυτή η βρώμα οτι δουλεύεις στου πεθερού σου την ταβέρνα
Είναι γνωστό σε όλη τη μαχόμενη αριστερά οι αγώνες σου στο πολυτεχνείο κατά της χούντας κ η μετέπειτα συμμετοχή σου στα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ.....
Επιτέλους πες τους το


Μόνο αλήθειες εδώ στο μπου
 
Τελευταία τροποποίηση:

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Kαλα τα λες, είδα στα 100 ότι είχατε προβάδισμα, έκατσα έφτιαξα κλωνάρια και άρχισα
ωρε Βλακέντιε και Μr. Σκουπόξυλο τους κλώνους τους είχες από παντα- τότε, τώρα και στο μέλλον ..
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.829
Like
29.904
Πόντοι
6.256
Ποτέ δεν έχω αναφερθεί σε ελληνικές δηθενιές εγώ. Δεν πατάω το πόδι μου άλλωστε. Ποτέ.
Ο γελοίος Ζεμπού αναφέρεται σε αστακάδικα του χιλιάρικου ... και μετά βάζει φωτό το σούργελο .
Υπάρχουν και ... quotes αν θέλει κάποιος !

Αλλά άλλο ταβέρνες και άλλο χαμαιτυπεία , με αγνώστου ταυτότητας κρέατα ....
Για πες μια καλή ταβέρνα
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Αχ κακομοίρη μου, ακόμα πιστεύεις την ιστορία με τον πεθερό και την ταβέρνα;; Πάνω που είχες ανεβεί στην εκτίμηση μου λόγω μετακόμισης στο Ψυχικό, ΟΥΑΟΥ, γκρεμοτσακίστηκες ξανά.
Δηλαδή ολοι εσείς οι αεροσουφράτοι Λουδοβίκοι της woke ατζέντας των τσιμπηματων, του λιγναδοκομματος- του μαύρου άσπρου και άλλα Κουλά της κούλας νομίζετε ότι είστε κανονικοί, έτσι? Τι λε μωρη μαϊμού του Φαραώ που γελάνε όλοι μαζί σας πίσω από την πλάτη σας και δεν το λέτε πάρει χαμπάρι με αυτά που λέτε και που κάνετε
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Τώρα πιστέψαμε τον Μr Mπαφλα κωλοτουμπα- αυτόν που είχα δει σε ένα κλαμπ στην γλυφαδα- κάποτε αγκαλίτσα μαζί με τον Φασούλα ( άλλος και αυτός) όταν ήταν πρωτοκλασάτο στέλεχος της ΝΔ. και ο άλλος του πασοκ.Πολυ πριν την κρίση και την συνεργασία τους. Ήταν οι δύο τους τα πουλάκια μου και τα έπιναν με κάτι ξανθές πουτανιτσες- ενώ ο κόσμος πλακώνοταν έξω νεοδημοκρατες - πασοκτζηδες . Αλλά αυτοί είναι.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Και εγω φίλε μπαρόκ δεν μπορώ να καταλάβω από που βγηκε αυτή η βρώμα οτι δουλεύεις στου πεθερού σου την ταβέρνα
Είναι γνωστό σε όλη τη μαχόμενη αριστερά οι αγώνες σου στο πολυτεχνείο κατά της χούντας κ η μετέπειτα συμμετοχή σου στα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ.....
Επιτέλους πες τους το


Μόνο αλήθειες εδώ στο μπου
Μόνο αλήθειες σύντροφε....
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Έχουμε απλώσει τα πλοκάμια μας παντού......και α και ου... :rockon::rockon::rockon:
Έχουμε γεμίσει Εφιάλτες ειδικά αυτην την εποχή είστε πολλοί.. βλέπε και μπαφλα Καραχάλιο όνομα και πραμα. Πόσα Αργύρια να πήρε ο κόπρος για να ανοίξει τον βόθρο του και να τα κάνει σκ@τα.
 

Συνημμένα

  • ephialtes-300.gif
    ephialtes-300.gif
    265,2 KB · Εμφανίσεις: 6

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Έχουμε γεμίσει Εφιάλτες ειδικά αυτην την εποχή είστε πολλοί.. βλέπε και μπαφλα Καραχάλιο όνομα και πραμα. Πόσα Αργύρια να πήρε ο κόπρος για να ανοίξει τον βόθρο του και να τα κάνει σκ@τα.
Ρωτά την πρόεδρο σου σε ποιο από τα 600 μηνύματα τα σπάσανε......
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Νίο

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Ρωτά την πρόεδρο σου σε ποιο από τα 600 μηνύματα τα σπάσανε......
Ναι ήσουν εκεί κ έβλεπες τα κινητά τους. Ωρε καραμαλεα κ μπλε τρολ των 6 σεντς το ποστ- δεν έχω προεδρο- αλλά ουτε κομματική ομαδουλα. Ανεξάρτητος είμαι πλέον και πηγαίνω όπου νομίζω ότι υπάρχει φωνή λογικής και όχι του παραλόγου που το έχετε κάνει σημαία αλλά το υποστηρίζετε κιόλας.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.122
Πόντοι
2.606
Ναι ήσουν εκεί κ έβλεπες τα κινητά τους. Ωρε καραμαλεα κ μπλε τρολ των 6 σεντς το ποστ- δεν έχω προεδρο- αλλά ουτε κομματική ομαδουλα. Ανεξάρτητος είμαι πλέον και πηγαίνω όπου νομίζω ότι υπάρχει φωνή λογικής και όχι του παραλόγου που το έχετε κάνει σημαία αλλά το υποστηρίζετε κιόλας.
Ωπ σε τσακωσαμε τυπε :coffee:

latinopoulou.jpg
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Ναι ήσουν εκεί κ έβλεπες τα κινητά τους. Ωρε καραμαλεα κ μπλε τρολ των 6 σεντς το ποστ- δεν έχω προεδρο- αλλά ουτε κομματική ομαδουλα. Ανεξάρτητος είμαι πλέον και πηγαίνω όπου νομίζω ότι υπάρχει φωνή λογικής και όχι του παραλόγου που το έχετε κάνει σημαία αλλά το υποστηρίζετε κιόλας.
Ξεβρακώθηκες μουνοδουλε.
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: Νίο

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936
Έχουμε απλώσει τα πλοκάμια μας παντού......και α και ου... :rockon:
Εσένα πήρε η σουφρα σου αέρα και αλώνι ζεις πάλι. Θυμάμαι κάποτε απ' τα απανωτά ρεζιλικια και τις φάπες εδώ μέσααπο αλλά μέλη έκανες μέρες να φανείς και κρυβοσουν σαν την χελώνα
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.421
Κριτικές
6
Like
16.659
Πόντοι
3.936

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.537
Like
29.460
Πόντοι
5.506
Εσένα πήρε η σουφρα σου αέρα και αλώνι ζεις πάλι. Θυμάμαι κάποτε απ' τα απανωτά ρεζιλικια και τις φάπες εδώ μέσααπο αλλά μέλη έκανες μέρες να φανείς και κρυβοσουν σαν την χελώνα
Oτι πεις γλυκιά μου, οι μισοί γράφετε πως είμαι 24/7 εδώ, οι υπόλοιποι πως κρύβομαι. Αποφασίστε παιδγια. :jerking:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.058
Like
12.122
Πόντοι
2.606
Ναι μην ξεχάσω.. Πλάκα μας κάνεις ρε μάστορα?

Είστε χαζοί ή να βάλω τις φωνές?
Μας κανεις ασιστ και μας βγαζεις σε αδειο τερμα, να το ριξουμε στη κερκιδα ρε τυπε?:sad2:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom