Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (6 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 220 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    411

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Αυτό λέω και εγώ αλλά κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Το να λες έναν άνθρωπο ψυχασθενή και να το συνδυάζεις με τον θάνατο του παιδιού του δεν είναι ούτε πολιτική θέση, ούτε κριτική ούτε πολιτική συζήτηση περί θέσεων και απόψεων.

Όπως έχω πει 100 φορές μέχρι τώρα (και απλά ανακυκλώνεις την συζήτηση χωρίς νέα επιχειρήματα) ακόμα πράξεις δεν έχουμε δει.

Το σε ποιον μίλησε, πότε μίλησε...πότε θα κάνει κόμμα κτλπ δεν είναι ούτε πράξεις ούτε θέσεις ούτε πολιτικές εκφράσεις.

Έχουμε ξεφύγει αν δέχεσαι να λένε ψυχασθενή έναν άνθρωπο επειδή διαφωνούν μαζί του πολιτικά.

Όπως δεν μπορούν να τραμπουκίζουν τον βορίδη μπροστά στα παιδιά του. Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι.

Δηλαδή εσένα ο πολιτικός σου πολιτισμός σου υπαγορεύει ότι είναι οκ να αποκαλείς έναν πολιτικό αντίπαλο "ψυχασθενή" δημόσια?

Είσαι με τα καλά σου?
Πολιτικός πολιτισμός δεν υπάρχει . Μεταξυ τους και τι δεν λένε. Το ξέρουμε , άρα και το ψυχασθενής (αν και δεν είναι/ήταν πολιτικός) δεν είναι φοβερό. Εδώ το εθνικός μειοδότης και προδότης έχει ειπωθεί άπειρες φορές.
Οι πολιτικοί δεν κρίνονται μόνο απο το πρόγραμμα αλλά και απο τις κινήσεις τους. Όπως σου έχω πει τα προγράμματα είναι γενικόλογα και αερολογίες. Οι πράξεις , οι κινήσεις, και μη ανακολουθία πράξεων και λόγων έχει την μεγάλη ουσία.
Απο μεγαλοστομίες χορτάσαμε . Από έργα και συνέπεια χορτάσαμε....
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Ψάχνω να βρω το πίνακα πουθενά :coffee:
Για αυτό τελικά όλες αυτές οι επιθέσεις από κουλομέσα και κουλόσκυλα.



''Η κυρία Καρυστιανού «νικά» και τον Κυριάκο Μητσοτάκη (31,3% έναντι 26,3%), ενώ ο Πρωθυπουργός «νικά» τον κ. Τσίπρα (30,1% έναντι 22%). Στο δίπολο, δηλαδή, Μητσοτάκης – Τσίπρας, ο Πρωθυπουργός υπερτερεί με διαφορά οκτώ μονάδων, ενώ στη σύγκριση με την Καρυστιανού υστερεί κατά πέντε μονάδες. ''


 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.534
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Και μια και μιλαμε για «πολιτικο πολιτισμο» βρεθηκε η Καρυστιανου και περασε στα ψιλα η υποθεση Νοβαρτις. Ξερετε, αυτη που οι κομμουνοσυμμοριτες των οποιων οι περισσοτεροι Καρυστιανοφυλακες ησασταν οπαδοι τους τοτε, εστησαν με ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΣ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ τη μεγαλυτερη σκευωρια ολων των εποχων εναντι των πολιτικων τους αντιπαλων.

 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
:zfuck:

νεο κ.png
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
τυπος καραχαλιος που θα παει σημερα? Φαιη, Λιαγκα, Ευαγγελατο, Καινουργιου, Κουσουλο...... :grin:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.783
Like
29.858
Πόντοι
6.256
Πολιτικός πολιτισμός δεν υπάρχει . Μεταξυ τους και τι δεν λένε. Το ξέρουμε , άρα και το ψυχασθενής (αν και δεν είναι/ήταν πολιτικός) δεν είναι φοβερό. Εδώ το εθνικός μειοδότης και προδότης έχει ειπωθεί άπειρες φορές.
Οι πολιτικοί δεν κρίνονται μόνο απο το πρόγραμμα αλλά και απο τις κινήσεις τους. Όπως σου έχω πει τα προγράμματα είναι γενικόλογα και αερολογίες. Οι πράξεις , οι κινήσεις, και μη ανακολουθία πράξεων και λόγων έχει την μεγάλη ουσία.
Απο μεγαλοστομίες χορτάσαμε . Από έργα και συνέπεια χορτάσαμε....
Γνώμη σου εγώ δεν έχω μάθει έτσι ούτε δέχομαι τέτοιους ευτελισμούς. Εσύ κάνε όσες παραχωρήσεις θες για χάρη του κόμματος

Φαντάζομαι ότι με την ίδια λογική δεν έχεις πρόβλημα και με την συμπεριφορά της ζωής στην εξεταστική και με τους τραμπουκισμούς της.

Α όχι...νομίζω ότι εκεί είχες διαμαρτυρηθεί :confused:

Το αστείο είναι (που οι καρεκλοκένταυροι δεν το καταλαβαίνουν ποτέ) ότι όσο περισσότερο προσπαθούν να βάλλουν κάποιον που συμπαθεί η κοινωνία τόσο περισσότερο ανεβαίνει

δεν έμαθαν τα σαίνια το μάθημα τους με την χρυσή αυγή...έκανε το σύστημα τους νεοναζί μπράβους viral στην κοινωνία επειδή τους χτύπαγαν όλη μέρα...αντί να τους αφήσουν να πουν ότι έχουν να πουν και να εκτεθούν μόνοι τους. Θα τους είχε απορρίψει η κοινωνία μόνη της.

Και την καρυστιανού ως γνήσιοι δημοκράτες του κώλου δεν θέλουν να την αφήσουν να πει ότι έχει να πει και να εκτεθεί (ή όχι) για τις ιδέες της...προσπαθούν να την κουράσουν πριν ακόμα μιλήσει.

Γιαυτό και στο τέλος τα κόμματα βρίσκουν μόνο την ψήφο των κομματόσκυλων τους...και αν πάει να ψηφίσει όλος ο κόσμος που δεν ψήφιζε μέχρι τώρα....θα φτάσει το σκατό σε κάθε μπλέ πράσινη και ροζ κάλτσα..
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
''To θέμα θα έχει ξεχαστεί'' έιναι το πρόγραμμα του Κούλη. :coffee:
Μπάζωμα παντού...



Ψάχνω να βρω το πίνακα πουθενά
Για αυτό τελικά όλες αυτές οι επιθέσεις από κουλομέσα και κουλόσκυλα.



''Η κυρία Καρυστιανού «νικά» και τον Κυριάκο Μητσοτάκη (31,3% έναντι 26,3%), ενώ ο Πρωθυπουργός «νικά» τον κ. Τσίπρα (30,1% έναντι 22%). Στο δίπολο, δηλαδή, Μητσοτάκης – Τσίπρας, ο Πρωθυπουργός υπερτερεί με διαφορά οκτώ μονάδων, ενώ στη σύγκριση με την Καρυστιανού υστερεί κατά πέντε μονάδες. ''


 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Τύποι καλώς κακώς τον κυριάκο θα τον έχετε μέχρι το 31...
Έτσι για να μη βαυκαλίζεστε...
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.960
Κριτικές
2
Like
15.273
Πόντοι
3.836

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Το λέω καιρό.

καναπεδάκηδες και νέοι ψηφοφόροι...



Ὑποστηρίζω ἐδῶ καί πάρα πολύ καιρό, μέ βάση γεγονότα καί δεδομένα, ὅτι τό ἐκλογικό σῶμα τό ὁποῖο θά προσέλθει στίς κάλπες τῶν προσεχῶν ἐκλογῶν δέν θά εἶναι ἀριθμητικά τό ἴδιο μέ τῶν προηγούμενων ἐτῶν καί ὅτι θά διαφέρει ριζικά.

Οἱ λόγοι εἶναι 3 + 1: Ὁ πρῶτος λόγος πού θά ὁδηγήσει στήν αὔξηση τῆς συμμετοχῆς εἶναι ἡ ἀναζωπύρωση τοῦ ἐνδιαφέροντος τῆς νεολαίας γιά τήν πολιτική. Ὄχι μέ τούς κλασσικούς τρόπους πού νομίζουμε, ἀλλά μέ ἐντελῶς διαφορετικούς. Ἡ νεολαία ἄρχισε νά διαβάζει, ἄρχισε νά ρωτάει, ἄρχισε νά παρακολουθεῖ (Βουλή), ἄρχισε νά μελετᾶ. Διαπίστωσε ὅτι ὁ τρόπος μέ τόν ὁποῖο διεξάγεται ἡ πολιτική σήμερα δέν τήν ὑπολογίζει καί δέν τήν περιλαμβάνει. Τήν θεωρεῖ ἁπλῶς ὡς τό φόντο τῶν 800 εὐρώ καί πρέπει νά λέει καί εὐχαριστῶ.

Οἱ μέν ἔχουν κάνει τά ταξίδια στό Ντουμπάι «Παγκράτι-Κολιάτσου» καί οἱ δέ ψάχνουν κανένα εἰσιτήριο κοινωνικοῦ τουρισμοῦ γιά δυό-τρεῖς μέρες ξεκουράσεως. Καί αὐτοί οἱ ἄνθρωποι, μετά ἀπό ἑξαετῆ ἀνοχή καί δύο εὐκαιρίες στήν Νέα Δημοκρατία, δείχνουν ὅτι θέλουν νά πᾶνε στίς κάλπες καί νά ψηφίσουν. Δέν κολακεύονται πού ὁ πρίγκηψ ἔκανε περιοδεία στό λαϊκό Μοσχάτο τό Σάββατο. Δέν ἔχουν Ἀνδρέα Παπανδρέου αὐτή τή στιγμή γιά νά ψηφίσουν, ἀλλά ξέρουν ὅτι μέ τό νά καθίσουν στά σπίτια τους θά ὑπογράψουν τήν καταδίκη τους.


Ὁ τρίτος λόγος αὐξήσεως τῆς συμμετοχῆς εἶναι ἡ ἀνάδειξη τῶν θεμάτων Δημοκρατίας καί διαφθορᾶς στήν κορυφή τῆς πολιτικῆς ἀτζέντας. Ἡ καταπολέμηση τῶν κοινωνικῶν ἀνισοτήτων συνδέεται εὐθέως μέ τήν βελτίωση τῆς ποιότητας τῶν θεσμῶν στήν Ἑλλάδα.. Ἔχει γίνει ἄλλως τε κοινός τόπος τό ἑξῆς: στήν πατρίδα μας ὑπῆρχε πάντοτε διαφθορά, ἀλλά πρώτη φορά κυβερνᾶ ἡ διαφθορά. Ἡ διάχυσή της στόν κρατικό μηχανισμό καί ἡ συμμαχία τῆς καθεστηκυίας πολιτικῆς τάξεως μέ τήν ἡγέτιδα διαπλεκόμενη οἰκονομική τάξη ἔχει προκαλέσει μεγάλες ἀντισυσπειρώσεις στήν κοινωνία. Ἡ ἔκρηξη τῆς χρήσεως τῆς τεχνολογίας μέ τήν υἱοθέτηση τῆς Τεχνητῆς Νοημοσύνης καί τῶν μέσων κοινωνικῆς δικτυώσεως, οἱ τεράστιες κινητοποιήσεις τῶν πολιτῶν γιά τά Τέμπη καί γιά τό ἀγροτικό, ἡ μεγάλη ἐπιτυχία τῆς ταινίας «Καποδίστριας», πού μέχρι χθές τήν εἶχαν δεῖ, μετά ἀπό τρεῖς ἑβδομάδες, 600.000 Ἕλληνες, ἀποτελοῦν ἰσχυρότατες ἐνδείξεις, μεγάλα μηνύματα, ὅτι αὐτή τή φορά θά πᾶνε στίς κάλπες οἱ περισσότεροι.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.314
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Γνώμη σου εγώ δεν έχω μάθει έτσι ούτε δέχομαι τέτοιους ευτελισμούς. Εσύ κάνε όσες παραχωρήσεις θες για χάρη του κόμματος

Φαντάζομαι ότι με την ίδια λογική δεν έχεις πρόβλημα και με την συμπεριφορά της ζωής στην εξεταστική και με τους τραμπουκισμούς της.

Α όχι...νομίζω ότι εκεί είχες διαμαρτυρηθεί :confused:

Το αστείο είναι (που οι καρεκλοκένταυροι δεν το καταλαβαίνουν ποτέ) ότι όσο περισσότερο προσπαθούν να βάλλουν κάποιον που συμπαθεί η κοινωνία τόσο περισσότερο ανεβαίνει

δεν έμαθαν τα σαίνια το μάθημα τους με την χρυσή αυγή...έκανε το σύστημα τους νεοναζί μπράβους viral στην κοινωνία επειδή τους χτύπαγαν όλη μέρα...αντί να τους αφήσουν να πουν ότι έχουν να πουν και να εκτεθούν μόνοι τους. Θα τους είχε απορρίψει η κοινωνία μόνη της.

Και την καρυστιανού ως γνήσιοι δημοκράτες του κώλου δεν θέλουν να την αφήσουν να πει ότι έχει να πει και να εκτεθεί (ή όχι) για τις ιδέες της...προσπαθούν να την κουράσουν πριν ακόμα μιλήσει.

Γιαυτό και στο τέλος τα κόμματα βρίσκουν μόνο την ψήφο των κομματόσκυλων τους...και αν πάει να ψηφίσει όλος ο κόσμος που δεν ψήφιζε μέχρι τώρα....θα φτάσει το σκατό σε κάθε μπλέ πράσινη και ροζ κάλτσα..
Νομίζω οτι ε΄πιτηδες δεν θέλεις να καταλάβεις.
Με όλο αυτό το χυδαίο σύστημα των αντεγκλήσεων των πολιτικών δεν συμφωνώ. Απο εκεί και πέρα, εφ όσον είναι έτσι , δεν είναι θέμα συζήτησης για έναν.
Και όλο αυτό γίνεται μεταξύ τους, πολιτικοί και οι περί αυτούς.
Ο Βορίδης προφανώς είναι άλλη πέρίπτωση γιατί έγινε μπροστά στα παιδιά. Αν διάβασες γιαυτό φώναζαν και οχι για τον προπυλακισμό γενικά (απέξω απέξω ανέφεραν το γενικά).
Τώρα έγινε ολόκληρη συζήτηση για το πόσο στοιχίζει το παλτό που φόραγε στα τρακτερ. Το ίδιο είχε γίνει και με τον Βαρουφάκη που πήγε στο eurogroup με τα δερμάτινα.
Όλα αυτά είναι η παραπολιτική. Καλώς ή κακώς υπάρχει και δείξε μου έναν που το καυτηριάζει προς όλες τις κατευθύνσεις. Όλοι το καυτηριάζουν οταν πρόκειται για τους ίδιους ή τους πολιτικούς που συμπαθούν.
Για την Ζωή αν θυμάμαι καλά , έχω πει για την τρόπο που συμπεριφέρεται στην Βουλή (χρόνος ομιλίας, κωλυσιεργία κλπ) και οχι για ειρωνίες προς εξεταζόμενους.
Για την Καρυστιανού, σου είπα οτι κάνει λάθος επικοινωνιακό. Κάνει διάφορα μπρος πίσω και δεν λέει θέσεις . Δεν μπορείς να πηγαίνεις στα τρακτέρ και να μην έχεις πει θέσεις. Αυτό είναι το λάθος....
Όταν πει θέσεις (σου έχω ξαναπεί τι εννοώ θέσεις) , θα τα πούμε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom