Πολιτικός πολιτισμός δεν υπάρχει . Μεταξυ τους και τι δεν λένε. Το ξέρουμε , άρα και το ψυχασθενής (αν και δεν είναι/ήταν πολιτικός) δεν είναι φοβερό. Εδώ το εθνικός μειοδότης και προδότης έχει ειπωθεί άπειρες φορές.Αυτό λέω και εγώ αλλά κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
Το να λες έναν άνθρωπο ψυχασθενή και να το συνδυάζεις με τον θάνατο του παιδιού του δεν είναι ούτε πολιτική θέση, ούτε κριτική ούτε πολιτική συζήτηση περί θέσεων και απόψεων.
Όπως έχω πει 100 φορές μέχρι τώρα (και απλά ανακυκλώνεις την συζήτηση χωρίς νέα επιχειρήματα) ακόμα πράξεις δεν έχουμε δει.
Το σε ποιον μίλησε, πότε μίλησε...πότε θα κάνει κόμμα κτλπ δεν είναι ούτε πράξεις ούτε θέσεις ούτε πολιτικές εκφράσεις.
Έχουμε ξεφύγει αν δέχεσαι να λένε ψυχασθενή έναν άνθρωπο επειδή διαφωνούν μαζί του πολιτικά.
Όπως δεν μπορούν να τραμπουκίζουν τον βορίδη μπροστά στα παιδιά του. Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι.
Δηλαδή εσένα ο πολιτικός σου πολιτισμός σου υπαγορεύει ότι είναι οκ να αποκαλείς έναν πολιτικό αντίπαλο "ψυχασθενή" δημόσια?
Είσαι με τα καλά σου?
Οι πολιτικοί δεν κρίνονται μόνο απο το πρόγραμμα αλλά και απο τις κινήσεις τους. Όπως σου έχω πει τα προγράμματα είναι γενικόλογα και αερολογίες. Οι πράξεις , οι κινήσεις, και μη ανακολουθία πράξεων και λόγων έχει την μεγάλη ουσία.
Απο μεγαλοστομίες χορτάσαμε . Από έργα και συνέπεια χορτάσαμε....

