Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    410

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Έλα, πες την αλήθεια, μεταξύ μας, πριν ανέβεις να νοικιάσεις βόρεια Πατησια ή Παγκράτι έμενες;;; Tην έχεις σε μεγάλη εκτίμηση την πόλη και την πρώην γειτονιά σου :2funny::2funny::2funny:
Ξεκίνησα από το μηδέν από τα γκέτο της αθήνας και έφτασα εδώ που είμαι σήμερα.

με βοήθησε πολύ και ο οπεκεπε όμως χωρίς αυτό δε θα τα είχα καταφέρει
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Πρέπει να είσαι φιλορώσος για να πιστεύεις ότι τον πόλεμο τον ξεκίνησαν οι ΗΠΑ (και οι δυτικοί σύμμαχοί της) με μαριονέτα τον Ζελένσκι... Ok... Το ακούσαμε (το είδαμε) και αυτό...
δεν εγραψα φιλορωσικες ασυναρτησιες αλλα ρωσιστικες.αν σε ενδιαφερει τοσο η αποψη μου,ανθρωπος που πιστευει οτι τον πολεμο στην ουκρανια τον ξεκινησε καποιος αλλος εκτος του πουτιν,ειναι διανοητικα καθυστερημενος.ανθρωπος που μετα απο 4 χρονια συνεχιζει να υποστηριει τον πουτιν που πλεον βομβαρδιζει αμαχους,ειναι κατι αποκτηνωμενο.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
αθήνα που γύρισες? ομόνοια? σινέ κολωνός? πλατεία βάθης?
Προφανώς στα τσοντοσινεμά. Θα είδε ότι γινόταν της πουτάνας το κάγκελο .

Από προάστεια ... ας πάει στην πλατεία κεφαλαρίου ή στη νέα ερυθραία μετά τις 01.00 ....

Πεντέλη είναι καλύτερα.
Έχει σκυλιά και αγριογούρουνα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
όχι επειδή είπες διασκέδαση και λίγο πολύ ξέρουμε τα γούστα σου :tooth:
Δεν θέλω να προσβάλετε γούστα.
Είμαστε μοντέρνα προοδευτικιά χώρα.

pegging-gifs_001-2.gif
dyl0qz56ir4b1.gif
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
Έρχονται τα γκάλοπ και τα ευρήματα είναι ανατρεπτικά.

Η Μαρία Καρυστιανού ξεκινάει από ψηλά, ο Αλέξης Τσίπρας είναι περισσότερο «μία από τα ίδια», ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι στην αναμονή για να ξεκινήσει τα διλήμματα, ώστε να κερδίσει από αλλού αυτά που χάνει από την εμφάνιση νέων κομμάτων και όλοι οι άλλοι είναι απλώς παρατηρητές της καταστάσεως και αναμένου να δουν αν τα δικά τους κόμματα θα παραμείνουν στο πολιτικό «παιχνίδι».


– Η εκτίμηση κάποιων επιτελείων είναι ότι η πρώτη και κύρια φάση της εμφάνισης Καρυστιανού στο πολιτικό πεδίο θα κρατήσει σχεδόν τέσσερις μήνες.

Τόσο θα χρειαστεί δηλαδή για να βρει το νέο κόμμα το πραγματικό του μέγεθος.

Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να κάνουν λάθος γιατί την κρίνουν με τα παλιά κριτίρια.

Η Μ.Καρυστιανού είναι ένα νέο φαινόμενο που δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ ξανά στο παρελθόν.

Το πώς δηλαδή θα διαμορφωθούν τάσεις και δυναμικές κανείς δεν γνωρίζει πραγματικά.

Όλα τα νέα κόμματα από την έναρξη των μνημονίων και μετά, προήλθαν από διασπάσεις κομμάτων και από πολιτικά πρόσωπα.

Πρώτη φορά έχουμε ένα κόμμα, τέτοιας δυναμικής – αρχικής έστω – από μη πολιτικό πρόσωπο και «από τα κάτω» σε εντυπωσιακά μεγάλο βαθμό.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Προφανώς στα τσοντοσινεμά. Θα είδε ότι γινόταν της πουτάνας το κάγκελο .

Από προάστεια ... ας πάει στην πλατεία κεφαλαρίου ή στη νέα ερυθραία μετά τις 01.00 ....

Πεντέλη είναι καλύτερα.
Έχει σκυλιά και αγριογούρουνα.
πεντέλη έχει ήδη έναν παλιάτσο δεν χωράει άλλος :coffee::coffee::coffee:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Έχουμε ξεφύγει αν δέχεσαι να λένε ψυχασθενή έναν άνθρωπο επειδή διαφωνούν μαζί του πολιτικά.

Όπως δεν μπορούν να τραμπουκίζουν τον βορίδη μπροστά στα παιδιά του. Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι.

Δηλαδή εσένα ο πολιτικός σου πολιτισμός σου υπαγορεύει ότι είναι οκ να αποκαλείς έναν πολιτικό αντίπαλο "ψυχασθενή" δημόσια?

Είσαι με τα καλά σου?

Eχεις απόλυτο δίκιο.


Ερωτηθείσα, τέλος, αν έχει κάνει δήλωση, όπως έχει πει ο Νίκος Καραχάλιος, ότι «έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά από τα Τέμπη για κάτι μεγαλύτερο» η Μαρία Καρυστιανού εμφανώς ενοχλημένη απάντησε για τον κ. Καραχάλιο «θεωρώ ότι θα πρέπει να εξεταστεί από ψυχίατρο κανονικά».


 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Ξεκίνησα από το μηδέν από τα γκέτο της αθήνας και έφτασα εδώ που είμαι σήμερα.

με βοήθησε πολύ και ο οπεκεπε όμως χωρίς αυτό δε θα τα είχα καταφέρει
Και κατάφερες να νοικιάζεις διαμέρισμα στo Ψυχικό; Ουαου, πολύ ψηλά έφτασες.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Προφανώς στα τσοντοσινεμά. Θα είδε ότι γινόταν της πουτάνας το κάγκελο .

Από προάστεια ... ας πάει στην πλατεία κεφαλαρίου ή στη νέα ερυθραία μετά τις 01.00 ....

Πεντέλη είναι καλύτερα.
Έχει σκυλιά και αγριογούρουνα.
Ήρθα από το χωριό να σου φέρω λίγες κοτούλες να κάνετε παρέα και επιτέλους να γνωρίσω τον ΕΠΙΣΗΜΟ ΜΑΛΑΚΑ 2025 αλλά ήσουν εξαφανισμένος.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Eχεις απόλυτο δίκιο.


Ερωτηθείσα, τέλος, αν έχει κάνει δήλωση, όπως έχει πει ο Νίκος Καραχάλιος, ότι «έπρεπε να θυσιαστούν τα παιδιά από τα Τέμπη για κάτι μεγαλύτερο» η Μαρία Καρυστιανού εμφανώς ενοχλημένη απάντησε για τον κ. Καραχάλιο «θεωρώ ότι θα πρέπει να εξεταστεί από ψυχίατρο κανονικά».



"Πρόσθεσε, δε, ότι «έψαξα τι σημαίνει, να δω τι σημαίνει χρειάζεσαι ψυχίατρο, άρα είσαι ψυχασθενής και βρήκα τρεις απαντήσεις: Δεν σκέφτεσαι λογικά δεν ακούς κανένα και έχεις χάσει το μέτρο. Η Μαρία τα έχει και τα τρία"

Αυτά τα είπε αυτός μάλλον πρώτος...και μετά απάντησε αυτή.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Και κατάφερες να νοικιάζεις διαμέρισμα στo Ψυχικό; Ουαου, πολύ ψηλά έφτασες.
αν μπορείς φύγε από την ταβέρνα του πεθερού σου δούλεψε μόνος σου και βγάλε και εσύ τόσα όσα χρειάζονται για να νοικιάσεις σπίτι στο ψυχικό.

και όταν τα καταφέρεις έλα να πας πεις που έφτασες.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.504
Like
118.490
Πόντοι
16.631

"Πρόσθεσε, δε, ότι «έψαξα τι σημαίνει, να δω τι σημαίνει χρειάζεσαι ψυχίατρο, άρα είσαι ψυχασθενής και βρήκα τρεις απαντήσεις: Δεν σκέφτεσαι λογικά δεν ακούς κανένα και έχεις χάσει το μέτρο. Η Μαρία τα έχει και τα τρία"

Αυτά τα είπε αυτός μάλλον πρώτος...και μετά απάντησε αυτή.
με στηριξες Σαουλακο που ΔΟΥΛΕΥΑ;
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.742
Κριτικές
48
Like
33.523
Πόντοι
29.086
αν μπορείς φύγε από την ταβέρνα του πεθερού σου δούλεψε μόνος σου και βγάλε και εσύ τόσα όσα χρειάζονται για να νοικιάσεις σπίτι στο ψυχικό.

και όταν τα καταφέρεις έλα να πας πεις που έφτασες.
Παιδί μου, λέω να γίνω ζιγκολό έξω από Κοιμητήριο...
Τι λες;;;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506

"Πρόσθεσε, δε, ότι «έψαξα τι σημαίνει, να δω τι σημαίνει χρειάζεσαι ψυχίατρο, άρα είσαι ψυχασθενής και βρήκα τρεις απαντήσεις: Δεν σκέφτεσαι λογικά δεν ακούς κανένα και έχεις χάσει το μέτρο. Η Μαρία τα έχει και τα τρία"

Αυτά τα είπε αυτός μάλλον πρώτος...και μετά απάντησε αυτή.
Αυτή είναι η σειρά των δηλώσεων.





Και συγκεκριμένα:


Σε υψηλούς τόνους ήταν η απάντηση του Νίκου Καραχάλιου στη Μαρία Καρυστιανού μετά και τη φράση «πρέπει να εξεταστεί από ψυχίατρο» που είπε για το πρόσωπό του.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.755
Like
29.817
Πόντοι
6.256
Παιδί μου, λέω να γίνω ζιγκολό έξω από Κοιμητήριο...
Τι λες;;;
έχω προσπαθήσει και εγώ...και πράγματι έβγαλα κάποια λεφτά

μου έδιναν κάτι 20ρικα για να ΜΗΝ τους προσφέρω τις υπηρεσίες μου
 

DAMDIM100

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιαν 2020
Μηνύματα
5.329
Κριτικές
20
Like
5.369
Πόντοι
2.746
δεν εγραψα φιλορωσικες ασυναρτησιες αλλα ρωσιστικες.αν σε ενδιαφερει τοσο η αποψη μου,ανθρωπος που πιστευει οτι τον πολεμο στην ουκρανια τον ξεκινησε καποιος αλλος εκτος του πουτιν,ειναι διανοητικα καθυστερημενος.ανθρωπος που μετα απο 4 χρονια συνεχιζει να υποστηριει τον πουτιν που πλεον βομβαρδιζει αμαχους,ειναι κατι αποκτηνωμενο.
Ο Πούτιν άρχισε τον πόλεμο μια μέρα γιατί δεν είχε τι να κάνει και ήθελε να έχει κυρώσεις στην οικονομία της χώρας του... Εμείς οι καθυστερημένοι δεν το καταλαβαίνουμε αυτό, τι να κάνουμε τώρα... Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ τον Πούτιν καλό και άγιο άνθρωπο, ούτε ότι θα βοηθήσει την Ελλάδα (κανείς δεν θα μας βοηθήσει), ούτε τον υποστηρίζω και βέβαια είναι κτηνώδης πράξη ο βομβαρδισμός αμάχων...
Υ.Γ Είσαι ένστολος; Απάντησε μου αν θέλεις και δεν θα το σχολιάσω...
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.532
Like
29.458
Πόντοι
5.506
αν μπορείς φύγε από την ταβέρνα του πεθερού σου δούλεψε μόνος σου και βγάλε και εσύ τόσα όσα χρειάζονται για να νοικιάσεις σπίτι στο ψυχικό.

και όταν τα καταφέρεις έλα να πας πεις που έφτασες.
Αχ κακομοίρη μου, ακόμα πιστεύεις την ιστορία με τον πεθερό και την ταβέρνα;; Πάνω που είχες ανεβεί στην εκτίμηση μου λόγω μετακόμισης στο Ψυχικό, ΟΥΑΟΥ, γκρεμοτσακίστηκες ξανά.
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.742
Κριτικές
48
Like
33.523
Πόντοι
29.086
Αχ κακομοίρη μου, ακόμα πιστεύεις την ιστορία με τον πεθερό και την ταβέρνα;; Πάνω που είχες ανεβεί στην εκτίμηση μου λόγω μετακόμισης στο Ψυχικό, ΟΥΑΟΥ, γκρεμοτσακίστηκες ξανά.
Λίγα λόγια για το παιδί αυτό, που με κόπους και βάσανα μεγαλώσαμε στους Παππούληδες.

Πάλι τα σκατωσατε στο Κύπελλο.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: barock

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom