Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
εκκαθαριστικό έχουμε? :sunglasses:
ζωντοχήρα, του μάζεψε το μισό χαρτί και δεν είχε λίγα...
ταγεράκια, ψηλοτάκουνα louboutin, γκούτσια κλπ
τώρα θα της τα φας, θα στα φάει...δεν ξέρω
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Πάντως δείχνεις να γνωρίζεις καλά για τις περιοχές που ανέφερες, προσωπική εμπειρία να υποθέσω.

Που να πας άλλωστε, χρειάζεται λίγο χοντρό πορτοφόλι, εσείς οι ντόπιοι πεινάτε απ ότι διαβάζω εδώ μέσα. :thefinge::thefinge:
μπα εγώ κέντρο κατεβαίνω μόνο για δουλειές και συλλαλητήρια

ακόμα και νότια από αττική πάω για να μην περάσω μέσα από τη χαβούζα και βρομίσω τα λάστιχα μου

δε χρειάζεται χοντρό πορτοφόλι εκεί που πάνε οι τουρίστες είναι τυποποιημένα τα πράγματα....πήγες τζακαρού και το είδες φίσκα και είπες ήρθα στο μονακό των Βαλκανίων :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
ζωντοχήρα, του μάζεψε το μισό χαρτί και δεν είχε λίγα...
ταγεράκια, ψηλοτάκουνα louboutin, γκούτσια κλπ
τώρα θα της τα φας, θα στα φάει...δεν ξέρω
κάτι γίνεται

θα τις σπρώξουμε τις λουμπουτέν στο marketplace θα βγει κάτι και από εκεί

τι να μου φάει εγώ πριν γνωρίσω κάποια αδειάζω λογαριασμούς Ελλάδα και κρατάω μόνο 64 ευρώ στο iris :coffee::coffee:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
κάτι γίνεται

θα τις σπρώξουμε τις λουμπουτέν στο marketplace θα βγει κάτι και από εκεί

τι να μου φάει εγώ πριν γνωρίσω κάποια αδειάζω λογαριασμούς Ελλάδα και κρατάω μόνο 64 ευρώ στο iris :coffee::coffee:
πας με σχέδιο βλέπω...σατανικό
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
πας με σχέδιο βλέπω...σατανικό
ε ναι...

πρώτο ραντεβού την πάω αυθόρμητα σε τίποτα φτηνό αλλά της ηλικίας μου κερνάω κάνα 100 - 120άρι λέει αυτή κύριος κέρασε

και την επόμενη που θα βγούμε και θα κεράσει αυτή πηγαίνουμε στους λυκαβηττούς και τις βουλιαγμένες :sunglasses:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Ρε τέλλυ έχω βαρεθεί τις παπαριές σου όπως και άπειρων αλλων εδω μέσα αλλά και έξω...

Κλάμα, γκρίνια, κλαψομουνιά πρωί βράδυ...

....

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΚΛΑΨΑ
μπορεί αυτή να είναι η οικονομική κατάστασή τους
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
μπα εγώ κέντρο κατεβαίνω μόνο για δουλειές και συλλαλητήρια

ακόμα και νότια από αττική πάω για να μην περάσω μέσα από τη χαβούζα και βρομίσω τα λάστιχα μου

δε χρειάζεται χοντρό πορτοφόλι εκεί που πάνε οι τουρίστες είναι τυποποιημένα τα πράγματα....πήγες τζακαρού και το είδες φίσκα και είπες ήρθα στο μονακό των Βαλκανίων :2funny:
Έλα, πες την αλήθεια, μεταξύ μας, πριν ανέβεις να νοικιάσεις βόρεια Πατησια ή Παγκράτι έμενες;;; Tην έχεις σε μεγάλη εκτίμηση την πόλη και την πρώην γειτονιά σου :2funny::2funny::2funny:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
αλήθεια που χάθηκε ο νέαρχος κούκης;

μου είχε πει ότι λάκης δεν του μιλούσε,
διότι τόλμησε να πει ότι βελτιώθηκε η προσωπική οικονομική κατάστασή του
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.331
Πόντοι
48.917
Ρε τέλλυ έχω βαρεθεί τις παπαριές σου όπως και άπειρων αλλων εδω μέσα αλλά και έξω...

Κλάμα, γκρίνια, κλαψομουνιά πρωί βράδυ...



ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΚΛΑΨΑ
Οντως.....Miα χαρά φτωχατζες ειμαστε:confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

αλήθεια που χάθηκε ο νέαρχος κούκης;

μου είχε πει ότι λάκης δεν του μιλούσε,
διότι τόλμησε να πει ότι βελτιώθηκε η προσωπική οικονομική κατάστασή του
Νέες μπατζανακη θα με ψηφίσεις αν βάλω με την καρυστιανου?
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Γιατί όταν κάποιος γίνεται πολιτικός χάνει την ιδιότητα της μάνας/πατέρα κτλπ?

Οπότε όταν είχαν επιτεθεί στον Βορίδη μπροστά στα παιδιά του ήταν πολιτικός όχι πατέρας?

μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο?
Οχι δεν έχουμε ξεφύγει καθόλου.
Κρίνεται ως πολιτικός και μόνο.
Το τι έχει συμβεί στην προσωπική / οικογενειακή ζωή της μπορεί να είναι κάτι που μας δημιουργεί αίσθημα συμπόνοιας, αλλά οι πράξεις της κρίνονται πλέον πολιτικά.
Θα ψηφιστεί για τις θέσεις της και τις πράξεις της και οχι για τον θάνατο του παιδιού της
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Οχι δεν έχουμε ξεφύγει καθόλου.
Κρίνεται ως πολιτικός και μόνο.
Το τι έχει συμβεί στην προσωπική / οικογενειακή ζωή της μπορεί να είναι κάτι που μας δημιουργεί αίσθημα συμπόνοιας, αλλά οι πράξεις της κρίνονται πλέον πολιτικά.
Θα ψηφιστεί για τις θέσεις της και τις πράξεις της και οχι για τον θάνατο του παιδιού της
Ετσι το βλεπεις εσυ, για ρωτα και τα Καρυστιανοσκυλα.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.363
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Δεν πιστεύω σε σωτήρες πολιτικούς ούτε σε φωτισμένους ηγέτες.

Οι πολιτικοί (και οι άρχοντες γενικά) πάντα είχαν δικές τους βλέψεις και μέσα σε όλα έριχναν και μια καλή ιδέα για τον λαό που αυτός θα την υλοποιήσει όμως.

Ότι οικονομική άνθιση υπάρχει υπάρχει επειδή ο λαός παράγει και την κάνει εφικτή από τον εργάτη μέχρι αυτόν που επενδύει τα λεφτά του.

Οι πολιτικοί...που ούτε οι ιδέες δεν είναι δικές τους...πληρώνουν αδρά συνεργάτες ακόμα και για αυτές....εισπράττουν το χειροκρότημα απλά.

Είμαστε καλά σε σχέση με άλλες χώρες...λίγο πιο τριτοκοσμικές...σε σχέση με την ευρώπη είμαστε ένα ερείπιο...άλλωστε τι καλά να είναι μια χώρα που το 30 με 40% του πληθυσμού δεν μπορεί να επιβιώσει και μένει με τους γονείς του?
Φοβούνται μην χάσουν το καθημερινό σπιτικό φαγακι και τα χαρτζηλικια από όλο το σο'ι'...υπερφυσικοι μπεμπηδες και μπεμπεκες όλοι αυτοί και όλες αυτές...οι γυναίκες ψάχνουν χρηματοδότη στα σοσιαλ μύδια ,οι άνδρες ευνουχισμενοι μια ζωη σε τέτοιες συνθήκες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Οχι δεν έχουμε ξεφύγει καθόλου.
Κρίνεται ως πολιτικός και μόνο.
Το τι έχει συμβεί στην προσωπική / οικογενειακή ζωή της μπορεί να είναι κάτι που μας δημιουργεί αίσθημα συμπόνοιας, αλλά οι πράξεις της κρίνονται πλέον πολιτικά.
Θα ψηφιστεί για τις θέσεις της και τις πράξεις της και οχι για τον θάνατο του παιδιού της
Θα πάρει ψήφους συμπάθειας από πολύ κόσμο ειδικά από απολιτικ στοιχεία.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.331
Πόντοι
48.917
θα σε ψηφίσω εγώ αν την πας ταξίδι παταγωνία και σας δω φωτό πανω σε λάμα...
IMG_20220503_131837.png

Πω πω τι ταξιδιάρα μου8 θύμισες
2022
Πικάσο εγινα
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.363
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Δεν πιστεύω σε σωτήρες πολιτικούς ούτε σε φωτισμένους ηγέτες.

Οι πολιτικοί (και οι άρχοντες γενικά) πάντα είχαν δικές τους βλέψεις και μέσα σε όλα έριχναν και μια καλή ιδέα για τον λαό που αυτός θα την υλοποιήσει όμως.

Ότι οικονομική άνθιση υπάρχει υπάρχει επειδή ο λαός παράγει και την κάνει εφικτή από τον εργάτη μέχρι αυτόν που επενδύει τα λεφτά του.

Οι πολιτικοί...που ούτε οι ιδέες δεν είναι δικές τους...πληρώνουν αδρά συνεργάτες ακόμα και για αυτές....εισπράττουν το χειροκρότημα απλά.

Είμαστε καλά σε σχέση με άλλες χώρες...λίγο πιο τριτοκοσμικές...σε σχέση με την ευρώπη είμαστε ένα ερείπιο...άλλωστε τι καλά να είναι μια χώρα που το 30 με 40% του πληθυσμού δεν μπορεί να επιβιώσει και μένει με τους γονείς του?
Οικονομικά την βγάζουν μια χαρά...δεν πληρώνουν για ενοίκιο και γέμισμα ψυγείου και συνεισφέρουν ο,τι θέλουν και όποτε θέλουν για τις ανάγκες του σπιτιού,έτσι από φιλότιμο ,ενώ ο μέσος μισθωτός που ζει στο ενοίκιο ξοδεύει πάνω από το μισό εισόδημα του όχι μόνο για ενοίκιο αλλά και για τροφή και λογαριασμούς .
Προνομιούχοι όλοι αυτοί που καλοζουν χωρίς να βάζουν το χέρι στην τσέπη όντες άνεργοι ή χαμηλόμισθοι μένοντας στο πατρικό αν και δεν είναι ανεξάρτητοι αλλά ζώντας ως προστατευόμενα / ανήλικα τέκνα...30-40%του πληθυσμού όπως είπες και δεν το βρίσκω υπερβολικό αυτό το ποσοστό.
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366
Οχι δεν έχουμε ξεφύγει καθόλου.
Κρίνεται ως πολιτικός και μόνο.
Το τι έχει συμβεί στην προσωπική / οικογενειακή ζωή της μπορεί να είναι κάτι που μας δημιουργεί αίσθημα συμπόνοιας, αλλά οι πράξεις της κρίνονται πλέον πολιτικά.
Θα ψηφιστεί για τις θέσεις της και τις πράξεις της και οχι για τον θάνατο του παιδιού της
Σωστά, άμα θέλει ψήφο να παρουσιάσει πρόγραμμα και να κοντραριστεί με την Ζωή στο ξεκατίνιασμα
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Η Μπαρόκα, ήρθε από το χωριό στην Αθήνα ! :2funny::2funny::2funny:

kostas-xatzixristos-tainia-mpakalogatos.jpg


Πήγε η Μπαρόκα και ανακούφισε γέρους στους τσοντοσινεμάδες ! :2funny::2funny:

Βρε τη γκέι παλιόβλαχα την Μπαρόκα ! :2funny:

Μετά πήγε στο Ζάππειο, και πίπωσε λάθρο !

b1f40bd2796c35fa8062d0f6df09e4fd_XL.jpg


Στις φυλλωσιές, πίπωνε η Μπαρόκα ! Στο χωριό της είναι κλειστή κοινωνία
και δυσκολεύεται.

Βρε την αμόρφωτη και αστοιχείωτη παλιόβλαχα την Μπαρόκα ! :2funny:

Μοιάζει και με καλικαντζαράκι η Μπαρόκα και
θα τη δαγκώσει κανένας σκύλος, την κακομούτσουνη Μπαρόκα ! :2funny:

Leprechaun.jpg


:2funny: :2funny::2funny::2funny:

Έχει το θράσος , αυτό το ΜΗΔΕΝΙΚΟ, που είναι η βλαχο-Μπαρόκα
να ανοίγει το στόμα της για την Καρυστιανού !

Τράβα να πλύνεις το στόμα σου, κακιασμένη αμόρφωτη
γερασμένη , άσχημη, βλαχο-λούγκρα !

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

πάει για πρώτο κόμμα η Καρυστιανού



δημοσκοπήσεις: Πάει για πρώτο κόμμα η Μαρία Καρυστιανού​

 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.754
Like
29.811
Πόντοι
6.256
Οχι δεν έχουμε ξεφύγει καθόλου.
Κρίνεται ως πολιτικός και μόνο.
Το τι έχει συμβεί στην προσωπική / οικογενειακή ζωή της μπορεί να είναι κάτι που μας δημιουργεί αίσθημα συμπόνοιας, αλλά οι πράξεις της κρίνονται πλέον πολιτικά.
Θα ψηφιστεί για τις θέσεις της και τις πράξεις της και οχι για τον θάνατο του παιδιού της
Αυτό λέω και εγώ αλλά κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Το να λες έναν άνθρωπο ψυχασθενή και να το συνδυάζεις με τον θάνατο του παιδιού του δεν είναι ούτε πολιτική θέση, ούτε κριτική ούτε πολιτική συζήτηση περί θέσεων και απόψεων.

Όπως έχω πει 100 φορές μέχρι τώρα (και απλά ανακυκλώνεις την συζήτηση χωρίς νέα επιχειρήματα) ακόμα πράξεις δεν έχουμε δει.

Το σε ποιον μίλησε, πότε μίλησε...πότε θα κάνει κόμμα κτλπ δεν είναι ούτε πράξεις ούτε θέσεις ούτε πολιτικές εκφράσεις.

Έχουμε ξεφύγει αν δέχεσαι να λένε ψυχασθενή έναν άνθρωπο επειδή διαφωνούν μαζί του πολιτικά.

Όπως δεν μπορούν να τραμπουκίζουν τον βορίδη μπροστά στα παιδιά του. Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι.

Δηλαδή εσένα ο πολιτικός σου πολιτισμός σου υπαγορεύει ότι είναι οκ να αποκαλείς έναν πολιτικό αντίπαλο "ψυχασθενή" δημόσια?

Είσαι με τα καλά σου?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom