Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (6 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    408

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Θα υπάρχουν ;;;
Από τους 450.000 ελ. επαγγελματίες που ΡΗΜΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ... πόσοι θα επιβιώσουν ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Η αλήθεια είναι ότι κατάφεραν να διαλύσουν την ένωση κέντρου και τη νέα δημοκρατία.
Και έχουμε και νέες γενιές ....
Πολλοί από τους ελ.επαγγελματιες που λες πάλι Ν.Δ.θα ψηφίσουν γιατί θέλουν να στείλουν τα αγόρια τους να υπηρετήσουν την πατρίδα στην θητεία τους σε ακτίνα βολής τάπερ γύρω από το σπίτι δηλαδή σε απόσταση μισής ώρας το πολύ με αμάξι η επειδή θέλουν να βρουν θέση σε γηροκομείο για τους γονείς τους.Παντα πολλοί θα χρειάζονται κάτι από την εξουσία που είναι ήδη στα πράγματα...
 

hotshoot

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2017
Μηνύματα
251
Like
259
Πόντοι
21
Γιατί αυτοί που κάνουν τέτοια πράγματα δεν σου στέλνουν email υπογράφοντας το όνομα τους.

Παρακαλάνε να κάνει τίποτα τέτοιο για να την τρέχουν στα δικαστήρια μια ζωή.
αρα καθαρση και τετοια παπαρια μαντολες φιλαρακι. μι απο τα ιδια. πολιτικοι απατεωνες. υαινες και βδελες της εξουσιας. κοιτα αυτους βουλευτες που την λιβανιζουν και θα μπεις και εσυ στο νοημα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
γουστάρω ....

να μείνουν οι μπαρόκες και οι πεζοπόροι .....



 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Απλά για να κυβερνάνε ... πρέπει

1)να έχει απομείνει ελλάδα
2)να έχουν απομείνει στην ελλάδα μαλάκες που παράγουν πλούτο και τα σκάνε στο δημόσιο ....



Τους νέους τους δασκαλεύουμε σωστά να φύγουν από την ελλάδα μόλις τελειώσουν τις σπουδές και μαζέψουν προσόντα.
Και στην έξοδο , να ρίξουν πίσω μαύρη πέτρα , όπως ο γιός της Ελένης.
Ο μικρός με τα φράγκα που έχει από τους πάμπλουτους γονείς του δεν χρειάζεται να φύγει έξω...για την εμπειρία θα φύγει,όχι επειδή θα είναι άνεργος εδώ...δεν είναι αντιπροσωπευτικός τύπος νέο- μετανάστη αυτος.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Πολλοί από τους ελ.επαγγελματιες που λες πάλι Ν.Δ.θα ψηφίσουν γιατί θέλουν να στείλουν τα αγόρια τους να υπηρετήσουν την πατρίδα στην θητεία τους σε ακτίνα βολής τάπερ γύρω από το σπίτι δηλαδή σε απόσταση μισής ώρας το πολύ με αμάξι η επειδή θέλουν να βρουν θέση σε γηροκομείο για τους γονείς τους.
Του κώλου τα 9μερα είναι αυτά που γράφεις.

Είναι της δεκαετίας του 1990 όλα αυτά.
Εκεί έχεις μείνει.

Πολλοί που πάνε για δουλειά στα 26-27 με μεταπτυχιακά δεν πάνε καν στο στρατό.
Κάθονται μια δεκαετία έξω και καθαρίζουν .
Τα κρατικά γηροκομεία, είναι ανέκδοτο .
Και οι ηλικιωμένοι γονείς όσων βολεύονται έξω , πάνε εκεί και ζουν .
'Εχω άπειρα γνωστά παραδείγματα. Εδώ έχει τελειώσει το παραμύθι.

Και συμφωνώ 10000000000000% ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΝΑΙ.


Δες πως φτύνουν τις περιζήτητες θέσεις στο στρατό ....

 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
Βγήκε αυτός ο καραχάλιος σε πανελλήνια μετάδοση και είπε για την καρυστιανού ότι έψαξε (αυτός) στο γουικιπιδια τι σημαίνει ότι χρειάζεσαι ψυχίατρο και είσαι ψυχασθενής...

την αποκάλεσε ψυχασθενή...αυτή που κάηκε το παιδί της ζωντανό.....3 χρόνια κράτησε η "ανθρωπιά" της κοινωνίας μάλλον τώρα που θίγει τα συμφέροντα έχουν αμολήσει τα σκυλιά να την φάνε...

που αν είχε βγει κανένας να πει ψυχασθενή έναν ανθυποσελέμπριτι θα είχαν πέσει να τον φάνε από τα πρωινάδικα μέχρι τον ευαγγελάτο...

κοινωνία γεμάτη σάκους με σκατά....
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.684
Like
7.805
Πόντοι
2.306
Απλά για να κυβερνάνε ... πρέπει

1)να έχει απομείνει ελλάδα
2)να έχουν απομείνει στην ελλάδα μαλάκες που παράγουν πλούτο και τα σκάνε στο δημόσιο ....



Τους νέους τους δασκαλεύουμε σωστά να φύγουν από την ελλάδα μόλις τελειώσουν τις σπουδές και μαζέψουν προσόντα.
Και στην έξοδο , να ρίξουν πίσω μαύρη πέτρα , όπως ο γιός της Ελένης.

Τύπε ακόμα και αν δεν φύγει κανένας, υποθετικό
Ποιος θα παράγει ;;

Έβαλα και δίπλα πόλεις για τους αγράμματους νεοδημοκράτες...:coffee:



ChatGPT.png
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Του κώλου τα 9μερα είναι αυτά που γράφεις.

Πολλοί που πάνε για δουλειά στα 26-27 με μεταπτυχιακά δεν πάνε καν στο στρατό.
Κάθονται μια δεκαετία έξω και καθαρίζουν .
Τα κρατικά γηροκομεία, είναι ανέκδοτο .
Και οι ηλικιωμένοι γονείς όσων βολεύονται έξω , πάνε εκεί και ζουν .
'Εχω άπειρα γνωστά παραδείγματα. Εδώ έχει τελειώσει το παραμύθι.

Και συμφωνώ 10000000000000% ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΝΑΙ.


Δες πως φτύνουν τις περιζήτητες θέσεις στο στρατό ....

Κοίτα τι γίνεται εκτός του κύκλου σου εκει έξω είναι πολυπληθέστερο το δείγμα και πιο αντιπροσωπευτικό.
Άνδρας που δεν έχει υπηρετήσει στρατιωτική θητεία πρέπει να αποκλείεται δια βίου από κάθε δημόσιο αξίωμα ακόμα και ως Δ.Υ.εστω συμβασιούχος. .Προφανώς δεν πρέπει να είναι ούτε υποψήφιος για δημοτικός σύμβουλος πολλώ δε μάλλον για υποψήφιος βουλευτής.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
αρα καθαρση και τετοια παπαρια μαντολες φιλαρακι. μι απο τα ιδια. πολιτικοι απατεωνες. υαινες και βδελες της εξουσιας. κοιτα αυτους βουλευτες που την λιβανιζουν και θα μπεις και εσυ στο νοημα.
Δε σε κατάλαβα

υπάρχουν νόμοι δεν μπορείς να βγεις και να κατηγορήσεις τον άλλον έτσι....αν το έκανε θα της έκαναν αγωγή και μήνυση

εσύ θα έβγαινες να το πεις δημόσια? επίσης κάθαρση δεν σημαίνει "πουτάνα όλα"

βλέπω τους βουλευτές που κυβερνούν αν θέλω να δω τι σημαίνει βδέλες της εξουσίας :confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Πρέπει να σχολιάσω τέτοιες μαλακίες ;
Άλλες δυνατότητες έχει ένα παιδί με εκατομμυριούχους γονείς και άλλες ένα παιδί με γονείς στο μεροκάματο...που βλέπεις τις μαλακίες;
Θα ήταν χειρότερα αν έκανε τον ινφλουενσερ από τα 13 του και είχε δικά του λεφτά από διαδικτυακές παπαρολογιες όπως πολλά ναυάγια που θεωρούνται είδωλα από την εγκεφαλικά καμένη πλεμπα κάθε ηλικίας.
 

hotshoot

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2017
Μηνύματα
251
Like
259
Πόντοι
21
Δε σε κατάλαβα

υπάρχουν νόμοι δεν μπορείς να βγεις και να κατηγορήσεις τον άλλον έτσι....αν το έκανε θα της έκαναν αγωγή και μήνυση

εσύ θα έβγαινες να το πεις δημόσια? επίσης κάθαρση δεν σημαίνει "πουτάνα όλα"

βλέπω τους βουλευτές που κυβερνούν αν θέλω να δω τι σημαίνει βδέλες της εξουσίας :confused:
τοτε γιατι το ειπε? οεο? ασε φιλαρακι.μας δουλεευ το μαρακι ολους. εμενα πλεον οχι.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.514
Πόντοι
6.256
Άλλες δυνατότητες έχει ένα παιδί με εκατομμυριούχους γονείς και άλλες ένα παιδί με γονείς στο μεροκάματο...που βλέπεις τις μαλακίες;
Εκατομμυριούχους γονείς ;

Με μετρητά πάνω από 2 εκατομμύρια ;

Με βάση τα στοιχεία των τραπεζών , ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ με καταθέσεις πάνω από 1 μύριο
είναι 85.000 .
Τι να σχολιάσω ;

Νέοι με πτυχία και γλώσσες , υπάρχουν πολλοί ανεξαρτήτως οικονομικών γονέων.
Στην ελλάδα πρέπει να παρακαλάνε κοπρίτες και σιχάματα
για 1000€ ευρώ το μήνα.

ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΣΙΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΘΙΚΙΑ


πράγματα που οπουδήποτε αλλού είναι αδιανόητα.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
κάποτε ο λάκης σχεδίαζε να πάει να ζήσει στην ουγγαρία,
ως οικονομικότερη εκδοχή της αυστρίας και για να κάνει σέρφινγκ στη μπάλατον,
εγώ του έγραφα ότι μέχρι να ξεμπερδέψει με τα παιδιά του θα είναι αργά,

ήδη ζει μέσα από τα παιδιά του,

1. φυσικά η κεντρική-δυτική ευρώπη είναι καλλίτερες χώρες
2. δεν έχει καταφέρει να δημιουργήσει αξιόλογη κατάσταση να στρέψει τα παιδιά του,
έστω να σπουδάσουν στην αγγλόφωνη οδοντιατρική της σιέννας (που' ναι και φθηνά).

η μία ήττα μετά την άλλη
 

hotshoot

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2017
Μηνύματα
251
Like
259
Πόντοι
21
τοτε γιατι το ειπε? οεο? ασε φιλαρακι.μας δουλεευ το μαρακι ολους. εμενα πλεον οχι.
μα αυτοι οι βουλευτες που λες δεν την πηγιανοεφερναν ερωπας και στις συγκεντρωσεις? μαζιι αγακλαιτσα δεν ηταν? τωρα με τετοιυς δεν μιλαει ? οπου και αν το πιασεις βρωμαει. αστο. απο ποιον τα παιρνει τα χρηματα ? ποιος χρηματοδοτει ολα αυτα? δεν απαντας στα 6,7 σημεια που εστιελα? προσπαθησε
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Τα σκουλήκια όταν λένε ΚΛΕΒΕΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΤΙ

δεν δίνει στη δημόσιο όσα αυτοί θα ήθελαν !

Γιατί πάντα δίνει .

Ο ελεύθερος επαγγελματίας με το που ξεκινάει ....
δίνει 24% φόρο στο δημόσιο για τον εξοπλισμό που αγοράζει .... οι μισθωτοί και δημόσιοι υπάλληλοι τι δίνουν ;;;

Ο ελεύθερος επαγγελματίας, πληρώνει τα ταμεία από την τσέπη του ...
οι δημόσιοι τα έχουν τσάμπα ... και στους ιδιωτικούς ... τα πληρώνει ο ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ
που έχει ανοιχτό δανεισμό ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ...
και στον οποίο χαρίζονται φόροι .... πχ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ή και άλλοι .... με προνομιακή μεταχείριση ....

Ο ελεύθερος επαγγελματίας ,δεν έχει πληρωμένη άδεια ... όπως οι δημόσιοι και ο ιδιωτικός τομέας ...
πρέπει να έχει καβάτζα για να κάνει διακοπές ....



Στην τελική .... ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΝ ΑΥΡΙΟ ....
από ποιόν θα έλειπε η δουλειά τους ; Μόνο από τους ίδιους, που θα πείναγαν
γιατί στην αγορά εργασίας δεν κάνουν για τίποτε.



Το 1974 με 250.000 μισθωδοτούμενους από το δημόσιο , δεν υπήρχε κράτος ;
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΡΟΛΟΪ .

Άρα ... από τους 1.150.000 που μέτρησε το επαγγελματικό επιμελητήριο που πληρώνονται από τον κορβανά ....

οι 1.150.000 - 250.000 = 900.000 είναι βαρύδια.


Αν φεύγαν αύριο οι 900.000 , θα επανερχόταν η φορολογία σε επίπεδα 1974 και δεν θα έλειπε τίποτε από κανέναν
με εξαίρεση τους 900.000 , που θα γύριζαν στο χαμαλίκι που τους αξίζει .
Παλι μαλακιες γραφεις, μεθυσμενος πρωι πρωι. Οταν ως ελευθερος αγοραζω κατι πληρωνω φπα 24% αυτο πιστωνεται και συμφηφιζεται με το φπα των πωλησεων μου.
Ολα τα τιμολογια και αποδειξεις αγορων λογιζονται ως εξοδα και δε φορολογουμαι γι αυτα.
Τα ταμεια οι ιδιωτικοι υπαλληλοι τα πληρωνουν μαζι με τον εργοδοτη, οχι μονο ο εργοδοτης.

Τωρα για τις ανοησιες περι δημοσιων, εχουν χιλιοειπωθει οτι πρεπει να μειωθουν αλλα οχι στο σημειο που θυμασαι εσυ πριν 50 χρονια. Απλα οσο κραζεις εσυ αυτους που μισουν τους επαγγελματιες αλλο τοσο και περισσοτερο εσυ μισεις τους δυ.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
Πολλοί από τους ελ.επαγγελματιες που λες πάλι Ν.Δ.θα ψηφίσουν γιατί θέλουν να στείλουν τα αγόρια τους να υπηρετήσουν την πατρίδα στην θητεία τους σε ακτίνα βολής τάπερ γύρω από το σπίτι δηλαδή σε απόσταση μισής ώρας το πολύ με αμάξι η επειδή θέλουν να βρουν θέση σε γηροκομείο για τους γονείς τους.Παντα πολλοί θα χρειάζονται κάτι από την εξουσία που είναι ήδη στα πράγματα...
Ισχύει ότι το σύστημα της χώρας είναι φτιαγμένο ώστε ο πολίτης να εχει ανάγκη το πολιτικό της περιφέρειας του για να του γίνει η δουλειά ακόμη κ στα πιο απλά πράγματα..
Κάποτε χρειάστηκε να πάω σε συμμαθητή μου υφυπουργό οικονομίας για να ζητήσω να γινει παρέμβαση σε μια πρεσβεία για να επίσπευση διαδικασίες για βίζες εργασίας
Υφυπουργός οικονομίας το λέω κ γελάω......δεν γνώριζε ότι η σεγκεν εινσι μια κοινή βίζα με κοινούς όρους
Το παιδι στο σχολείο ηταν ένας καλός μαθητής κ τίποτα παραπάνω...
Είμαστε τραγική με το πολιτικό σύστημα που θέλει να έχει τον πολίτη εξαρτημένο από αυτούς
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom