Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (2 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
με σύνεση προβαίνω σε πρόβλεψη βάσει δημοσκοπήσεων για τις προσεχείς εκλογές:
το 2ο, το 3ο και το 4ο κόμμα (πασοκ, καρυ, τσίπρας) θα έχουν ένα παράθυρο ευκαρίας να συνεργαστούν για να κυβερνήσουν,
διότι η ο πρώτη νδ δεν θα έχει αυτοδυναμία.

στις επαναληπτικές θα ανεβεί λίγο και η νδ, ίσως πιάσει την κοινοβουλευτική πλειοψηφία,
θα ανέβουν λίγο και πασοκ, καρυ, τσίπρας
θα μείνουν σταθεροί οι βελόπουλος-πλεύση
και θα εξαφανιστούν οι μικροί (νεα αριστερα, λατινοπούλου, νίκη) και οι πολύ μικροί (συριζα, κασσελακης, μερα)

στις τρίτες θα συμπιεστούν ακόμη περισσότεροι όλοι πλην των δύο πρώτων
 
  • Ουάου
Αντιδράσεις: riding

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Δείτε τι σόου έστησε ο ξεφτίλας ο Κούλης :coffee:
Φυσικά και δεν είναι ικανή η Καρυστιανού για τέτοια καραγκιοζιλίκια...







Το έχω ξαναγράψει ο Κούλης θα ξεφτιλίσει τη ΝΔ όσο δεν πάει.


Και το παλιό ξεφτιλοσοου (2) του Κούλη για τα Τέμπη.
Ε σίγουρα η Καρυστιανού ΔΕΝ είναι ικανή για τέτοια ξεφτιλίκια που απευθύνονται σε χαμηλού IQ νεοδημοκράτες :coffee:

 
Τελευταία τροποποίηση:

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.965
Κριτικές
2
Like
15.282
Πόντοι
3.836
Το έχω ξαναγράψει…

Πρώτη μου φορά εκλογικό δικαίωμα άσκησα κάπου το 2019 αν θυμάμαι καλά (είχαμε εκλογές τότε;)

Έκτοτε δεν ξαναψηφισα παρόλο που είχα την πίεση του πατέρα μου πως πρέπει να ψηφίζουμε.

Μετα από μένα ακολούθησε ο αδερφός μου.

Κάπου το 2009 που βγήκε ο ΓΑΠ πείσαμε και την μάνα μου να μην πάει να ψηφίσει & όντως δεν το έκανε.

Από τότε εγώ πήγα ξανά για ψήφο το 2023 και ψήφισα ξεκάθαρα για να μην βγει Μητσοτάκης και όχι για καλύτερη κυβέρνηση.

Προσπαθώ να ξανά πείσω τον αδερφό μου στις επόμενες να πάει για να μην ξαναέχουμε Μητσοτακη.

Εάν οι νέοι σηκωθούν και κάνουν το ίδιο στις επερχόμενες εκλογές,μιας που είναι ο μόνος τρόπος που έχουμε και όχι τα εκατοντάδες σχόλια που αφήνουν κάτω από βίντεο στο YT του Ζαραλικου ή του evangian έχω ακόμα ελπίδα.

Ως τότε όμως ο Μητσοτάκης ετοιμάζεται για να μην την πάθε και θα φέρει την ψήφο από απόσταση
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Το έχω ξαναγράψει…

Πρώτη μου φορά εκλογικό δικαίωμα άσκησα κάπου το 2019 αν θυμάμαι καλά (είχαμε εκλογές τότε;)

Έκτοτε δεν ξαναψηφισα παρόλο που είχα την πίεση του πατέρα μου πως πρέπει να ψηφίζουμε.

Μετα από μένα ακολούθησε ο αδερφός μου.

Κάπου το 2009 που βγήκε ο ΓΑΠ πείσαμε και την μάνα μου να μην πάει να ψηφίσει & όντως δεν το έκανε.

Από τότε εγώ πήγα ξανά για ψήφο το 2023 και ψήφισα ξεκάθαρα για να μην βγει Μητσοτάκης και όχι για καλύτερη κυβέρνηση.

Προσπαθώ να ξανά πείσω τον αδερφό μου στις επόμενες να πάει για να μην ξαναέχουμε Μητσοτακη.

Εάν οι νέοι σηκωθούν και κάνουν το ίδιο στις επερχόμενες εκλογές,μιας που είναι ο μόνος τρόπος που έχουμε και όχι τα εκατοντάδες σχόλια που αφήνουν κάτω από βίντεο στο YT του Ζαραλικου ή του evangian έχω ακόμα ελπίδα.

Ως τότε όμως ο Μητσοτάκης ετοιμάζεται για να μην την πάθε και θα φέρει την ψήφο από απόσταση
Ποιο 2019 ρε Πατακη; ποσο εισαι, 23;;
Καλο αυτο με την αποχη, καποτε το ειχα σκεφτει κι εγω αλλα ποτε δεν ηταν ή θα ειναι λυση, 99% αποχη να υπαρξει, το 1% θα βγαλει ποσοτα κυβερνησης και αντιπολιτευσης, καθολα νομιμα.

Στο θεμα μας, η κυρια «αποχωρησε» απο το συλλογο (δεν παραιτηθηκε) και τα εβαλε με ολους, ακομα και για τα οικονομικα στοιχεια τους αλλους κατηγορει. Και ενω δε μπορεσε να κανει κουμαντο και να βαλει σε ταξη 50 ανθρωπους, οντας μαλιστα η απολυτη αρχουσα στο συλλογο (οι υπολοιποι ηταν λιγο πολυ αορατοι), θεωρει πως θα πεισει τον κοσμο πως θα βαλει ταξη σε ολο το κρατος.
Καλα θα παει αυτο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Άποψη μου είναι οτι η αποχή προέρχεται απο την πεποίθηση "οτι όλοι ίδιοι είναι".
Οπότε ακόμα κι απο εκεί η Καρυστιανού θα τσιμπήσει ψηφους
Eνα μεγάλο μέρος της σποχης προερχεται απο δυσαρεστημένους πρώην νεοδημοκράτες, λίγα θα πάρει από εκεί.
Όλοι αυτοί θα γυρίσουν στην Ν.Δ.μολις φύγει ο Κυριάκος.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Eνα μεγάλο μέρος της σποχης προερχεται απο δυσαρεστημένους πρώην νεοδημοκράτες, λίγα θα πάρει από εκεί.
Όλοι αυτοί θα γυρίσουν στην Ν.Δ.μολις φύγει ο Κυριάκος.

Διαφωνώ, ΝΔ=Κυριάκος και για πάντα :rockon:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Η αποχή είναι η χαρά των μεγάλων κομμάτων ξυπνήστε

παρακαλάνε να μην πάει κανένας να πάνε μόνο τα κομματόσκυλα τους

και δεύτερο που δε θέλουν είναι να ψηφίσετε τον δεύτερο...
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Ο Ανδρέας εκλεβε τους πουστηδες Ευρωπαίους κ μοιραζε τα λεφτά στον Έλληνα
( καποιοι θα πουν σωστά ότι κ για αυτό φαλιρισαμε)
Όλοι οι υπόλοιποι κλεβανε για να φάνε οι δικοί τους τριγύρω ( που κ αυτός λόγος να ξαναφαλιρισουμε)
Και για κάποια καθίκια, φταίνε οι υδραυλικοί που δεν ... κόβαν αποδείξεις .
Αν τους βρίζω μέρα και νύχτα .... φταίω ;;;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Eνα μεγάλο μέρος της σποχης προερχεται απο δυσαρεστημένους πρώην νεοδημοκράτες, λίγα θα πάρει από εκεί.
Όλοι αυτοί θα γυρίσουν στην Ν.Δ.μολις φύγει ο Κυριάκος.
Θα υπάρχουν ;;;
Από τους 450.000 ελ. επαγγελματίες που ΡΗΜΑΖΕΙ ΤΟ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ... πόσοι θα επιβιώσουν ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Διαφωνώ, ΝΔ=Κυριάκος και για πάντα :rockon:
Η αλήθεια είναι ότι κατάφεραν να διαλύσουν την ένωση κέντρου και τη νέα δημοκρατία.
Και έχουμε και νέες γενιές ....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Και για κάποια καθίκια, φταίνε οι υδραυλικοί που δεν ... κόβαν αποδείξεις .
Αν τους βρίζω μέρα και νύχτα .... φταίω ;;;
Και οι οδοντιατροι μαζι τους. Αλλα δε φταινε αυτοι που τα κανουν και δηλωνουν το αφορολογητο, φταινε οι μαλακες που στη χωρα με τους 3 εκατομμυρια μισθωτους (δημοσιο-ιδιωτικο) δεν τους εδωσαν το δικαιωμα να δικαιολογουν και να επωφελουνται των αποδειξεων οποτε ολοι ειναι στο «κοψε κατι, δε θελω αποδειξη, αχρηστη μου ειναι».
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
Και για κάποια καθίκια, φταίνε οι υδραυλικοί που δεν ... κόβαν αποδείξεις .
Αν τους βρίζω μέρα και νύχτα .... φταίω ;;;
Αυτός που πιστεύει ότι ένα κράτος φαλοριζει αν ο εε δεν κόβει αποδείξεις ειναι βαθιά νυχτωμένος από οικονομικά

Αυτός παράγει πλούτο κ κλέβει το δικό του παραγόμενο πλούτο
Το κράτος φαλιριζει
Από ισοζύγιο
Από λειτουργικά έξοδα δλδ δυ
Και από κακοδιαχειρηση ( οπερέτες κλπ)
 

hotshoot

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2017
Μηνύματα
251
Like
259
Πόντοι
21
ερωτηματα που χρηζουν απαντηση και σκεψη πολλη.
1) ποιος χρηματοσοτει αυτο το κομμα ? χρειαζεται πανω απο 500.000 για να στησεις ενα κομμα απο αρχη τουλαχιστον.
2) ποιοι ειναι αυτοι που δηλωσε οτι την πλησιασαν και της εδινα πολλα χρηματα και δεν κατονομαζει? γιατι δεν το λεει με ονοματα?
3) που πηγαν τα εκατονταδες χιλιαρικα απο δωρεες και συναυλια για τα τεμπη? ελεγχος?
4) ποιοι ειναι οι σοφοι που δεν κατονομαζει?
5) γιατι ψευδεται για το συλλογο γονεων τεμπων? λεει οτι αυητ τους καλυπτε και οτι οι αλλοι ειχαν πολιτικες αναφορες. ποια? αυητ που εκανε κομμα για να πολιτευτει. !!!!!
6) γιατι μεχρι πριν λιγες μερες ελεγε οτι δεν υπαεχει περιπτωση να πολιτευτει? ενω ξεκαθαρα αστηνε , εχτιζε πανω στην τραγωδια των τεμπων να πολιτευτει εκμεταλευομενη ολους του συγγενεις , γονεις θυματων και το θυμικο απλων ανθρωπων?
 

hotshoot

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2017
Μηνύματα
251
Like
259
Πόντοι
21
7) γιατι κοροριδευει αποπροσανατολιζει τον απολο κοσμακη οταν λελει για νομο περι ευθυνης υπουργων , οτι θα τον καταργησει αυτη? ποια ειναι αυτη? πως θα γινει αυτο? δεν ξερει ( ξερει αλλα το παιζει κουνελα) οτι αυτο χρειαζεται συνταγματικη αναθεωρηση? που σημαινει στην επομενη βουλη μαινει προς σχεδιο, και στην μεθεπομενη αν συμφωνησουν πλειοψηφια κομματων θα ψηφιστει να αλλαξει. δηλαδη σε 8 χρονια το λιγοτερο. πολυ ψεκ ριχνει και αυτη. μα για αυτο κοβει και απο τα ψεκ κομματα.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Χμμμ Για να διαβάσω τον ελεύθερο τύπο σήμερα :coffee:

elefth t.jpg
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Αυτός που πιστεύει ότι ένα κράτος φαλοριζει αν ο εε δεν κόβει αποδείξεις ειναι βαθιά νυχτωμένος από οικονομικά

Αυτός παράγει πλούτο κ κλέβει το δικό του παραγόμενο πλούτο
Το κράτος φαλιριζει
Από ισοζύγιο
Από λειτουργικά έξοδα δλδ δυ
Και από κακοδιαχειρηση ( οπερέτες κλπ)
Τα σκουλήκια όταν λένε ΚΛΕΒΕΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΕΝΝΟΟΥΝ ΟΤΙ

δεν δίνει στη δημόσιο όσα αυτοί θα ήθελαν !

Γιατί πάντα δίνει .

Ο ελεύθερος επαγγελματίας με το που ξεκινάει ....
δίνει 24% φόρο στο δημόσιο για τον εξοπλισμό που αγοράζει .... οι μισθωτοί και δημόσιοι υπάλληλοι τι δίνουν ;;;

Ο ελεύθερος επαγγελματίας, πληρώνει τα ταμεία από την τσέπη του ...
οι δημόσιοι τα έχουν τσάμπα ... και στους ιδιωτικούς ... τα πληρώνει ο ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ
που έχει ανοιχτό δανεισμό ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ...
και στον οποίο χαρίζονται φόροι .... πχ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ή και άλλοι .... με προνομιακή μεταχείριση ....

Ο ελεύθερος επαγγελματίας ,δεν έχει πληρωμένη άδεια ... όπως οι δημόσιοι και ο ιδιωτικός τομέας ...
πρέπει να έχει καβάτζα για να κάνει διακοπές ....



Στην τελική .... ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΝ ΑΥΡΙΟ ....
από ποιόν θα έλειπε η δουλειά τους ; Μόνο από τους ίδιους, που θα πείναγαν
γιατί στην αγορά εργασίας δεν κάνουν για τίποτε.



Το 1974 με 250.000 μισθωδοτούμενους από το δημόσιο , δεν υπήρχε κράτος ;
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΡΟΛΟΪ .

Άρα ... από τους 1.150.000 που μέτρησε το επαγγελματικό επιμελητήριο που πληρώνονται από τον κορβανά ....

οι 1.150.000 - 250.000 = 900.000 είναι βαρύδια.


Αν φεύγαν αύριο οι 900.000 , θα επανερχόταν η φορολογία σε επίπεδα 1974 και δεν θα έλειπε τίποτε από κανέναν
με εξαίρεση τους 900.000 , που θα γύριζαν στο χαμαλίκι που τους αξίζει .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
2) ποιοι ειναι αυτοι που δηλωσε οτι την πλησιασαν και της εδινα πολλα χρηματα και δεν κατονομαζει? γιατι δεν το λεει με ονοματα?
Γιατί αυτοί που κάνουν τέτοια πράγματα δεν σου στέλνουν email υπογράφοντας το όνομα τους.

Παρακαλάνε να κάνει τίποτα τέτοιο για να την τρέχουν στα δικαστήρια μια ζωή.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
Eνα μεγάλο μέρος της σποχης προερχεται απο δυσαρεστημένους πρώην νεοδημοκράτες, λίγα θα πάρει από εκεί.
Όλοι αυτοί θα γυρίσουν στην Ν.Δ.μολις φύγει ο Κυριάκος.
Εγώ λέω ότι ο Κυριάκος θα κυβερνάει για τουλάχιστον χίλια χρόνια...το" μόλις φύγει" θα είναι μετά από χίλια χρόνια και βάλε και αφού χάσει κάνα δυο εκλογικές αναμετρήσεις.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Εγώ λέω ότι ο Κυριάκος θα κυβερνάει για τουλάχιστον χίλια χρόνια...το" μόλις φύγει" θα είναι μετά από χίλια χρόνια και βάλε και αφού χάσει κάνα δυο εκλογικές αναμετρήσεις.
Απλά για να κυβερνάνε ... πρέπει

1)να έχει απομείνει ελλάδα
2)να έχουν απομείνει στην ελλάδα μαλάκες που παράγουν πλούτο και τα σκάνε στο δημόσιο ....



Τους νέους τους δασκαλεύουμε σωστά να φύγουν από την ελλάδα μόλις τελειώσουν τις σπουδές και μαζέψουν προσόντα.
Και στην έξοδο , να ρίξουν πίσω μαύρη πέτρα , όπως ο γιός της Ελένης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Νίο

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom