Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.852
- Like
- 29.927
- Πόντοι
- 6.256
Σε επάγγελμα αναφέρθηκες και είπες ότι σε άλλη χώρα θα ζούσες καλύτερα επειδή απλά θα ήσουν εκεί.Δεν αναφέρομαι σε επαγγέλματα. Και σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι μόνο σε επαγγέλματα.
Και ποτέ δεν είπα ότι έχω οικονομικό πρόβλημα ή κακοπερνάω.
Αυτό όμως τι σημαίνει ;
Να μην κάνω συγκρίσεις με άλλες χώρες, όπου αν απλά ήμουν εκεί ....
θα έβγαζα τα 5πλάσια , θα πλήρωνα το 1/20 του φόρου
και να μη τσεκάρω απλά νούμερα .... όπως πχ το ότι στην ελλάδα ο κατώτατος μισθός ... αντιστοιχεί σε 20 κιλά μοσχαρίσιου φιλέτου
από το φθηνότερο σούπερ μάρκετ .... ενώ σε άλλες χώρες ... αντιστοιχεί σε 130 ;
Ότι στην ελλάδα, ο κατώτατος μισθός , δεν αρκεί για να ζεσταθεί ένα σπίτι 180τμ με καλοριφέρ πετρελαίου
ενώ αλλού το κόστος αυτό , είναι στο 1/5 του κατώτατου μισθού ;
Τα νούμερα είναι αμείλικτα. Οπότε κάνουμε συγκρίσεις.
Έχεις δει σε ευρωπαϊκές χώρες .... πόσα κομμάτια πουλάνε ιχ των 50Κ .... κι εδώ είναι ανύπαρκτα ;
Λέει κάτι αυτό ;
(Οι ιατροί που ξέρεις εσύ, είναι γτπ και οι μόνοι που εντυπωσιάζονται είναι κάτι βλαμμένα σαν εσένα . Δεν έχουν παραπάνω από 2 ακίνητα και οι καταθέσεις τους είναι για τα πάγια 2-3 ετών . Απλά είναι σουσοφάγοι σκιέρ που ποζάρουν στα σόσιαλ . Παπάρες δηλ. )
Δεν νομίζω να ισχύει πουθενά παντού ανταγωνισμός θα υπάρχει και αν δεν έχεις δουλειά θα πεινάς. Και εδώ αν έχεις δουλειά στο επάγγελμα σου βγάζεις λεφτά.
Τα έχουμε ξανά πει αυτά μη τα ξανά ανοίξουμε.
(Δεν είσαι ο μόνος που κληρονόμησε αλλά αυτοί βγάζουν κιόλας δεν τρώνε τα έτοιμα
)
