Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 17 άτομα (2 μέλη και 15 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.852
Like
29.927
Πόντοι
6.256
Δεν αναφέρομαι σε επαγγέλματα. Και σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι μόνο σε επαγγέλματα.
Και ποτέ δεν είπα ότι έχω οικονομικό πρόβλημα ή κακοπερνάω.
Αυτό όμως τι σημαίνει ;

Να μην κάνω συγκρίσεις με άλλες χώρες, όπου αν απλά ήμουν εκεί ....
θα έβγαζα τα 5πλάσια , θα πλήρωνα το 1/20 του φόρου
και να μη τσεκάρω απλά νούμερα .... όπως πχ το ότι στην ελλάδα ο κατώτατος μισθός ... αντιστοιχεί σε 20 κιλά μοσχαρίσιου φιλέτου
από το φθηνότερο σούπερ μάρκετ .... ενώ σε άλλες χώρες ... αντιστοιχεί σε 130 ;

Ότι στην ελλάδα, ο κατώτατος μισθός , δεν αρκεί για να ζεσταθεί ένα σπίτι 180τμ με καλοριφέρ πετρελαίου
ενώ αλλού το κόστος αυτό , είναι στο 1/5 του κατώτατου μισθού ;

Τα νούμερα είναι αμείλικτα. Οπότε κάνουμε συγκρίσεις.

Έχεις δει σε ευρωπαϊκές χώρες .... πόσα κομμάτια πουλάνε ιχ των 50Κ .... κι εδώ είναι ανύπαρκτα ;
Λέει κάτι αυτό ;

(Οι ιατροί που ξέρεις εσύ, είναι γτπ και οι μόνοι που εντυπωσιάζονται είναι κάτι βλαμμένα σαν εσένα . Δεν έχουν παραπάνω από 2 ακίνητα και οι καταθέσεις τους είναι για τα πάγια 2-3 ετών . Απλά είναι σουσοφάγοι σκιέρ που ποζάρουν στα σόσιαλ . Παπάρες δηλ. )
Σε επάγγελμα αναφέρθηκες και είπες ότι σε άλλη χώρα θα ζούσες καλύτερα επειδή απλά θα ήσουν εκεί.

Δεν νομίζω να ισχύει πουθενά παντού ανταγωνισμός θα υπάρχει και αν δεν έχεις δουλειά θα πεινάς. Και εδώ αν έχεις δουλειά στο επάγγελμα σου βγάζεις λεφτά.

Τα έχουμε ξανά πει αυτά μη τα ξανά ανοίξουμε.

(Δεν είσαι ο μόνος που κληρονόμησε αλλά αυτοί βγάζουν κιόλας δεν τρώνε τα έτοιμα :coffee:)
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.665
Κριτικές
3
Like
13.104
Πόντοι
3.936
Άποψη μου είναι οτι η αποχή προέρχεται απο την πεποίθηση "οτι όλοι ίδιοι είναι".
Οπότε ακόμα κι απο εκεί η Καρυστιανού θα τσιμπήσει ψηφους
Όλοι ίδιοι είναι, άλλοι δουλεύουν σεζόν άλλοι δεν έχουν μεταφέρει τα δικαιώματα τους κτλπ κτλπ.

Σίγουρα θα πάρει
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235
ΕΜΠ1 και για σοβαρή σχέση και για γάμο ! Πάντως τα λαγονικα από τη Σαλονίκη λένε ότι είναι συντηρητικών απόψεων και όχι ΠΑΣΟΚοαριστερή όπως νόμιζαν οι περισσότεροι
Εδώ πέρα και η γυναίκα του Βενιζέλου προέρχεται από Ν.Δ.και ο Παπαθεμελής όπως θα ενθυμεισθε πιο πολυ θα ταίριαζε στην Ν.Δ..απλως δεν εντάχθηκε εκεί λόγω οικογενειακής παράδοσης .
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.385
Κριτικές
64
Like
59.499
Πόντοι
16.235

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Αναριθμητισμος...πάντα στο πρόγραμμα όταν κάτι γράφεται με ταχύτητα.
Αυτός ο καθυστερημένος στη μανία του να τρέξει "πρώτος" να γράψει την εξυπνάδα του γράφει τη μια μαλακια πίσω από την άλλη.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Εσύ θεωρείς ότι η Ελλάδα, αυτή τη στιγμή υπερτερεί απέναντι σε ποιές χώρες ;
Απέναντι στη Ρωσία και τη Λευκορωσία ; Δεν ισχύει . Έχω ανθρώπους που έχουν κάνει μήνες εκεί και είναι ζάχαρη .

Εκει ομως αν πεις τιποτα εναντιον του Βλάντ και του Λούκα...θα ξυπνήσεις σε μπουντρούμι

Τουλάχιστον εδώ...χέζουμε ελεύθερα
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.516
Κριτικές
11
Like
11.995
Πόντοι
4.546
Το είπα το πρωί... ξαφνικά όλοι μα ΟΛΟΙ εναντίον της...ΞΑΦΝΙΚΑ
θα βλεπουν τον σφυγμο και τις κρυφες δημοσκοπησεις. για αυτο ο αλλος δε θελει σιγουρα προωρες!!!! ελπιζει να ξεφουσκωσει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ναι αλλά ξεχνάς και την αποχή.... πόσοι θα πάνε να την ψηφίσουν?

Η ΝΔ έφτασε ταβάνι με τους 2 και κάτι μύρια ψήφους. Πόσους έχασε και θα χάσει? Οι αγρότες λες να ψηφίσουν τον Σκρεκα πάλι? Τα μουνόπανα που τους θανάτωσαν τα ζώα? Νομικοί εναντίον Φλωριδη τους τα έκανε πουτανα ειδικά με την εκταφή. Κάτσε θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον....! Μόνο με νοθεία (ξανά) έχει ελπίδες ο Κυριάκος. Εάν αλλάξει ηγεσία η ΝΔ το συζητάμε
πολλοι θα πανε γιατι οι περισσοτεροι ψηφιζαν ηδη αλλο κομμα. επισης θα ειναι ψηφος διαμαρτυριας οποτε γιατι οχι να μην παρει και πιτα απο αυτους που απεχουν και εχουν σιχαθει το πολιτικο συστημα?
 

kachaplias

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2017
Μηνύματα
9.516
Κριτικές
11
Like
11.995
Πόντοι
4.546
Ναι αλλά ξεχνάς και την αποχή.... πόσοι θα πάνε να την ψηφίσουν?

Η ΝΔ έφτασε ταβάνι με τους 2 και κάτι μύρια ψήφους. Πόσους έχασε και θα χάσει? Οι αγρότες λες να ψηφίσουν τον Σκρεκα πάλι? Τα μουνόπανα που τους θανάτωσαν τα ζώα? Νομικοί εναντίον Φλωριδη τους τα έκανε πουτανα ειδικά με την εκταφή. Κάτσε θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον....! Μόνο με νοθεία (ξανά) έχει ελπίδες ο Κυριάκος. Εάν αλλάξει ηγεσία η ΝΔ το συζητάμε
νοθεια δεν παιζει... με την καμια...

αλλωστε σε καθε τμημα ειναι αντιπροσωποι απο ολα τα κομματα, οποτε ξερουν τις ψηφους οποτε τα νουμερα δεν μπορουν να πειραχτουν!!! δε μπορει να εχει ενα κεντρο 500 ψηφους νδ και να γραψουν οτι πηρε 1000... θα το ξερει και ο κκες εκει μεσα και ο πασοκος το νουμερο οποτε δε θα βγαινει η επαληθευση.
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Ρε πορδο- Μπαρόκα, γέρικο βλάχικο μπουστράκι :2funny::2funny::2funny::2funny:

Όλοι σε σιχαίνονται ρε σιχαμερό κατασκεύασμα ! :2funny:


Μπαρόκα,, αμόρφωτη και αστοιχείωτη, μπουρδο-λούγκρα !

Είσαι ένας αηδιαστικός καλικάντζαρος !

images


:2funny::2funny::2funny:

Σιχαμερή Μπαρόκα,

βρωμίζεις με την αηδιαστική σου παρουσία τα θρεντ !

Γελωτοποιός , είσαι αμόρφωτος και αστοιχείωτος πισωγλέντης

με iq ραδικιού !

Σιχαμένη Μπαρόκα, μην τολμήσεις να πιάσεις στο στόμα σου την Καρυστιανού

και μην μπαίνεις στα θρεντ για ιερ΄΄οδουλες, μίασμα !

:2funny::2funny: :2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886
Μετά όταν σου λέω στα μούτρα ότι είσαι ΗΛΙΘΙΟΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ παρεξηγείσαι.

Ρε καθυστερημένο αμόρφωτο μπουστράκι

στην πληκτρολόγηση μπορεί να κα΄νει κάποιος λάθος

Εσύ είσαι ολόκληρος ένα λάθος της φύσης,

διότι είσαι ένας αμόρφωτος γκέι καλικάντζαρος !:2funny:

images


:2funny: :2funny::2funny:

Έχεις το θράσος να κριτικάρεις, εσύ το ΜΗΔΕΝΙΚΟ

μια επιστήμονα, την Καρυστιανού !

Πες σε όλους ότι δεν έχεις τελειώσει το Λύκειο, αφού
σε απέβαλαν διότι έπαιρνες πίπες στις τουαλέτες :2funny::2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Είναι αιγόκερως τελικα το Μαρακι ...δυστυχώς δεν ταιριάζουμε :cry::confused:

Τι ζώδιο είσαι εσύ ;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.513
Κριτικές
207
Like
67.552
Πόντοι
48.917
Σαλονικια στα σίγουρα
Χειμερινή ωρα Ελλάδος αφού η Ελλάδα εχει μια ζώνη
Πρει τωρα να ρωτήσουμε το ΑΙ τι ώρα γεννήθηκε η καρυστιανου για να μάθουμε τον ωροσκοπο της
Εσύ τι ζώδιο είσαι ?
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.344
Κριτικές
8
Like
13.865
Πόντοι
2.886

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
12.096
Κριτικές
40
Like
13.664
Πόντοι
3.946
Χειμερινή ωρα Ελλάδος αφού η Ελλάδα εχει μια ζώνη
Πρει τωρα να ρωτήσουμε το ΑΙ τι ώρα γεννήθηκε η καρυστιανου για να μάθουμε τον ωροσκοπο της
Εσύ τι ζώδιο είσαι ?
Καρκίνος. Λες να ταιριάζει μ'εμένα ??
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom