Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.142
Πόντοι
9.345
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.406
Like
49.151
Πόντοι
10.131
παντως εαν τελικα γινει, θα χασουν τον υπνο τους ολα τα επιτελεία των κομματων διοτι θα παρει ποσοστα απο ολα τα κομματα! ίδωμεν!
Απο τα αριστερά κόμματα και Βελοπουλο θα παρει και ισως απο Νικη και Λατινοπούλου. Απο ΝΔ κατι απειροελάχιστο και κατι λιγο απο ΠΑΣΟΚ. Καλα απο ΚΚΕ ουτε ψηφο!
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.839
Πόντοι
38.529

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.549
Like
10.880
Πόντοι
3.656
Aφου επιβιωσαμε απο τσιπρα θα επιβιωσουμε και απο αυτη.
Αλλωστε οι μεγάλες εντολές έρχονται απ εξω
Τρομολαγνειες τυπου μητσοτακης ή χάος και δικαιολογίες του στυλ και οι αλλοι κλεβαν ειναι για αναπηρους και ζητιανοβολεμενους
 

Drexan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2023
Μηνύματα
26
Κριτικές
17
Like
648
Πόντοι
990
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.406
Like
49.151
Πόντοι
10.131

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.023
Κριτικές
21
Like
9.560
Πόντοι
2.046
Πιστευω ενα 20αρι το εχει ανετα.:coffee:

Θα λουσει..

Nervous Ted Striker GIF by filmeditor

στο μαξιμου.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.238
Like
1.887
Πόντοι
216
Η Καρυστιανού έχει δείξει ότι είναι άτομο με ήθος, αρχές, αξίες και όραμα για καλύτερη κοινωνία. Αυτά βέβαια δέν φθάνουν. Γιά να "εκτεθεί" πολιτικά πρέπει να πάρει θέση σε όλα τα ζητήματα. Εθνικά, κοινωνικά, οικονομικά. Μεγάλος κίνδυνος οι άνθρωποι και οι συνεργάτες που θα τής ΡΙΞΟΥΝ από δίπλα. Εάν ήμουν στην θέση της θα έφτιαχνα εναν κατάλογο από ανθρώπους κύρους και θα τούς ζητούσα να στελεχώσουν την προσπάθεια. Αλλιώς θα αποτελέσει εναλλακτική του συστἠματος. Και να μην ξεχνάμε ότι "ἀρχή ἄνδρα δείκνυσι", ενίοτε και γυνή...
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
ψηφοφορία;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

δείκνυσι
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.260
Κριτικές
67
Like
38.823
Πόντοι
10.656
Τι να ψηφισεις ρε φιλε?
Χωρις να ξερεις τις θεσεις της για εθνικα,κοινωνικα κλπ θεματα?
Επειδη διαμαρτυρεται μονο.??
ναι ειδαμε και τους αλλους που εχουν "θεσεις" :tooth:
κυβερνηση δεν θα βγαλει, χειροτερη αντιπολιτευση απο τους αλλους δεν θα κανει, αρα τι ειχαμε τι χασαμε
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.684
Like
7.805
Πόντοι
2.306
Κούλης στηρίζει πάντως... Το λέω για τα κουλόσκυλα...:coffee:


Ανά πάσα χρονική στιγμή η χώρα έχει έναν Πρωθυπουργό -κάποια στιγμή ελπίζω να έχει και μία Πρωθυπουργό, να δούμε κάποια στιγμή και την πρώτη γυναίκα Πρωθυπουργό- και αυτό νομίζω ότι βάζει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση: να αναλογίζεται κανείς τη σημασία του αξιώματος, την ευθύνη την οποία αναλαμβάνει και το γεγονός ότι ανά πάσα στιγμή αναμετριέται με τις προσδοκίες εκατομμυρίων πολιτών, ασχέτως αν αυτοί σε έχουν ή δεν σε έχουν ψηφίσει.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.406
Like
49.151
Πόντοι
10.131
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom