Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (2 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

sotos71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.903
Like
3.054
Πόντοι
456
κανεις ενα λαθος. Οταν σε αγνοουνε και δεν σε προβαλουν καθολου, ειναι που σε φοβουνται
Ανάποδα τα λες.
Όταν είσαι αόρατος για αυτούς, τότε σημαίνει ότι δεν είσαι κίνδυνος.
Την Καρυστιανού την πολεμάνε εδώ και καιρό, όχι γιατί μπορεί να είναι κάτι το ιδιαίτερο πολιτικά, αλλά γιατί ξέρουν ότι έχει το ρεύμα του κόσμου (αν και πιστέυω ότι τον τελευταίο καιρό έχει ξεθυμάνει η κατάσταση των Τεμπών).
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
cary.jpg
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Το ζήτημα είναι εάν κάποιο ΣΩΣΤΟ και υγιές κόμμα το προβάλλουν ποτέ τα μεγάλα κανάλια. Δεν το νομίζω.
μυρισαν τζερτζελο , θα πεσει γελιο και να δεις που στο τελος θα παρουσιασουν τον κουλι για σοβαρο
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Ανάποδα τα λες.
Όταν είσαι αόρατος για αυτούς, τότε σημαίνει ότι δεν είσαι κίνδυνος.
Την Καρυστιανού την πολεμάνε εδώ και καιρό, όχι γιατί μπορεί να είναι κάτι το ιδιαίτερο πολιτικά, αλλά γιατί ξέρουν ότι έχει το ρεύμα του κόσμου (αν και πιστέυω ότι τον τελευταίο καιρό έχει ξεθυμάνει η κατάσταση των Τεμπών).
φανταζομαι οτι ειδες αποσπασματα ή θα παρακολουθησεις τα λεγομενας της στην ομιλια .
Εαν ακουσεις κατι επικινδυνο για το συστημα γραψτο, ισως να μου εχει διαφυγει
 

sotos71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.903
Like
3.054
Πόντοι
456
φανταζομαι οτι ειδες αποσπασματα ή θα παρακολουθησεις τα λεγομενας της στην ομιλια .
Εαν ακουσεις κατι επικινδυνο για το συστημα γραψτο, ισως να μου εχει διαφυγει
Στα παπάκια τους το τι λέει η Κάρυ.
Το πρόβλημά τους στο ξαναλέω, είναι το ρεύμα που έχει, η απήχηση.
Όπως κάποτε τα "παιδιά με τα μαύρα".
Μπερδεύεις πράγματα φίλε.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.252
Like
1.899
Πόντοι
216
3 κιόλας; Ε ποια είναι;
Έχω γράψει. Δεν θέλω να θεωρηθεί ότι προωθώ κάποιον... Ούτε να αρχίσουν να μου την πέφτουν γιά τίς προτάσεις μου. Ψάχνομαι, όπως πιστεύω ότι πρέπει να κάνει κάθε σκεπτόμενος ψηφοφόρος, που έχει καεί στον χυλό πολλές φορές.
Π.χ. τόν Κούβελα θα τον ψήφιζα (Πνοή Δημοκρατίας). Ίσως και τους Μπέχλη (Κίνημα 21) Κολυβά (Τ.ΟΛ.ΜΑ.) και Στέλιο Χρυσοστομίδη. Επίσης θα δώ τα στελέχη της Καρυστιανού. Αλλά όταν ακούω την Μουτσάτσου, τι να περιμένω; Θέλουμε έμπειρους, σταθερούς και ανιδιοτελείς ανθρώπους. Χορτάσαμε από ηθοποιούς, τραγουδιστές, αθλητές και "διάσημους" φελλούς.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.252
Like
1.899
Πόντοι
216
μυρισαν τζερτζελο , θα πεσει γελιο και να δεις που στο τελος θα παρουσιασουν τον κουλι για σοβαρο
Θυμάσαι τον Κασελάκη και τα γενέθλια του σκύλου; Έ, ρε τι ζήσαμε! :headbang::headbang:
Τελικά λες να δικαιωθεί ο Μπέχλης που είναι απόλυτος για την Κάρυ;!
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
υπαρχουν 2 τροποι αντιδρασης που μπορει να χρησιμοποιησει το καθεστως, ο ενας να πουνε τα μμε τους να μην την προβαλουν, το εκαναν με τους σπαρτιατες αλλα δεν πετυχε τοτε γιατι δουλεψαν τα social στη νεολαια...

ο αλλος, να στηνουν πανελ με μπαρουτοκαπνισμενους δημοσιογραφους - πολιτικαντηδες οπου με καταλληλη θεματολογια θα απαξιωνουν τους εκπροσωπους της :confused:
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Τελικά λες να δικαιωθεί ο Μπέχλης που είναι απόλυτος για την Κάρυ;!
ειδα το βιντεο που επισυναψες με τον τυπο μπυχλα. Δεν σε τιμαει να τον ανεβαζεις στο μπου ριχνει το επιπεδο.

Οι οποιες αντιπαραθεσεις και θεσεις θα πρεπει να ειναι πολιτικες και οχι προσωπικες και κατινιστικες
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Έχω γράψει. Δεν θέλω να θεωρηθεί ότι προωθώ κάποιον... Ούτε να αρχίσουν να μου την πέφτουν γιά τίς προτάσεις μου. Ψάχνομαι, όπως πιστεύω ότι πρέπει να κάνει κάθε σκεπτόμενος ψηφοφόρος, που έχει καεί στον χυλό πολλές φορές.
Π.χ. τόν Κούβελα θα τον ψήφιζα (Πνοή Δημοκρατίας). Ίσως και τους Μπέχλη (Κίνημα 21) Κολυβά (Τ.ΟΛ.ΜΑ.) και Στέλιο Χρυσοστομίδη. Επίσης θα δώ τα στελέχη της Καρυστιανού. Αλλά όταν ακούω την Μουτσάτσου, τι να περιμένω; Θέλουμε έμπειρους, σταθερούς και ανιδιοτελείς ανθρώπους. Χορτάσαμε από ηθοποιούς, τραγουδιστές, αθλητές και "διάσημους" φελλούς.
Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπ

και από κάτω έχε φαρδιά πλατιά συμμετοχή 60ε :confused:

Άσε τι λένε στα κανάλια και στα σόσιαλ μίντια...υπάρχει κάποιος που να παίρνει τα προβλήματα και να προσφέρει (όχι τέλειες) πραγματικές προτάσεις?

ΠΧ λέει η καρυστιανού να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα ωραία. Εγώ περιμένω να ακούσω θα μειώσουμε α) β) γ) φόρους ή εισφορές κτλπ...θα δώσουμε α)β)γ) κίνητρα....και θα τα αντισταθμίσουμε με α)β)γ) τρόπους γιατί στην ζωή αυτή τίποτα δεν είναι δωρεάν.

Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....

υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Venom_
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....

υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
:2funny::2funny::2funny:

να δωσουν πρωτα τα δικα τους σπιτια στο λαο, εγω θα ηθελα της κανελλη
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπ

και από κάτω έχε φαρδιά πλατιά συμμετοχή 60ε :confused:

Άσε τι λένε στα κανάλια και στα σόσιαλ μίντια...υπάρχει κάποιος που να παίρνει τα προβλήματα και να προσφέρει (όχι τέλειες) πραγματικές προτάσεις?

ΠΧ λέει η καρυστιανού να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα ωραία. Εγώ περιμένω να ακούσω θα μειώσουμε α) β) γ) φόρους ή εισφορές κτλπ...θα δώσουμε α)β)γ) κίνητρα....και θα τα αντισταθμίσουμε με α)β)γ) τρόπους γιατί στην ζωή αυτή τίποτα δεν είναι δωρεάν.

Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....

υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
πια ειναι τα πραγματικα προβληματα για εσενα;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.730
Πόντοι
6.256
:2funny::2funny::2funny:

να δωσουν πρωτα τα δικα τους σπιτια στο λαο, εγω θα ηθελα της κανελλη
Έχουν ωραία σπίτια αυτοί τόσα χρόνια στο δημόσιο χρήμα έχουν κάνει τα κουμάντα τους
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
2.163
Κριτικές
5
Like
2.455
Πόντοι
736
υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
Η Καρυστιανού πάντως, δείχνει πως τα χει λύσει τα δικά της. Έκανε τα ψώνια της, έζησε τα μικροαστικά χαϊλίκια που είχε απωθημένο, τώρα ζει και το μεγαλέιο της δόξας. Σας λέει εκεί 'θα βρούμε λύσεις σε όλα, ναι είναι καθίκια και παλιάνθρωποι όλοι τους, βρε πως ακρίβυναν τα φασόλια' ξεφυσώντας απτο βαρος των σακουλών του dior και της Louis Vuitton.
Πνευματικό επίπεδο χαρτοσακούλας, ατζέντα άντε ίσως καμμιά βραδιά στον Πάριο, όπου κάμερα και καημός, κι όσο για το κόμμα...λείπει η Ανίτα Πάνια να στήσει εκπομπή.

...πραγματικά απορώ με το πόσο εθελοτυφλούν οι άνθρωποι.......

Σαν κάτι κερατάδες που αρνούνται να πιστέψουν πως τους τα φοράει η γυναίκα τους, αν δε τη δουν καβάλα σε καμμιά ψωλή!

Καλό θα ήταν να σοβαρευτούμε λιγάκι σ αυτή τη χώρα......
 

patsav0

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2024
Μηνύματα
305
Κριτικές
7
Like
917
Πόντοι
361
Η Καρυστιανού πάντως, δείχνει πως τα χει λύσει τα δικά της. Έκανε τα ψώνια της, έζησε τα μικροαστικά χαϊλίκια που είχε απωθημένο, τώρα ζει και το μεγαλέιο της δόξας. Σας λέει εκεί 'θα βρούμε λύσεις σε όλα, ναι είναι καθίκια και παλιάνθρωποι όλοι τους, βρε πως ακρίβυναν τα φασόλια' ξεφυσώντας απτο βαρος των σακουλών του dior και της Louis Vuitton.
Πνευματικό επίπεδο χαρτοσακούλας, ατζέντα άντε ίσως καμμιά βραδιά στον Πάριο, όπου κάμερα και καημός, κι όσο για το κόμμα...λείπει η Ανίτα Πάνια να στήσει εκπομπή.

...πραγματικά απορώ με το πόσο εθελοτυφλούν οι άνθρωποι.......

Σαν κάτι κερατάδες που αρνούνται να πιστέψουν πως τους τα φοράει η γυναίκα τους, αν δε τη δουν καβάλα σε καμμιά ψωλή!

Καλό θα ήταν να σοβαρευτούμε λιγάκι σ αυτή τη χώρα......
Γιατί ρε μαν πέφτεις στην παγίδα της προπαγάνδας του συστήματος. Αυτή είναι μια από εμάς, ένας απλός πολίτης που αποφάσισε να διεκδικήσει αυτό που μέχρι τώρα ήταν μόνο για τα πολιτικά τζάκια και τους διεφθαρμενους γλυφτες των.κομματων όπως πχ Άδωνις Γεωργιάδης
 
Τελευταία τροποποίηση:

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.381
Like
14.058
Πόντοι
3.556
Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπ

και από κάτω έχε φαρδιά πλατιά συμμετοχή 60ε :confused:

Άσε τι λένε στα κανάλια και στα σόσιαλ μίντια...υπάρχει κάποιος που να παίρνει τα προβλήματα και να προσφέρει (όχι τέλειες) πραγματικές προτάσεις?

ΠΧ λέει η καρυστιανού να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα ωραία. Εγώ περιμένω να ακούσω θα μειώσουμε α) β) γ) φόρους ή εισφορές κτλπ...θα δώσουμε α)β)γ) κίνητρα....και θα τα αντισταθμίσουμε με α)β)γ) τρόπους γιατί στην ζωή αυτή τίποτα δεν είναι δωρεάν.

Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....

υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?

Δεν αφήνουν να ασχοληθείς με τα πραγματικά θέματα.Ευρώ ή δραχμή,λαθρο ή απαγόρευση μετανάστευσης στήριξη πολέμου στην Ουκρανία ή όχι κτλ,δεν αφήνουν να ασχοληθείς.Αν πει κάποιος δραχμή,απαγόρευση μετανάστευσης,όχι στον πόλεμο στην Ουκρανία το σύστημα τον έχει ξεράσει.Φυλακη,πρόστιμα,κατάσχεση περιουσίας κτλ.Μπορεις να ασχολείσαι με πουστριλικια αλά Κασελ,Τέμπη,υποκλοπές αλλα για τα μείζονα ζητήματα δε θεωρούν τον κόσμο ικανο ή εξουσιοδοτημενο να αποφασίσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom