Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.667
- Like
- 29.730
- Πόντοι
- 6.256
3 κιόλας; Ε ποια είναι;Πιστεύω πως υπάρχουν 2-3.
3 κιόλας; Ε ποια είναι;Πιστεύω πως υπάρχουν 2-3.
Ανάποδα τα λες.κανεις ενα λαθος. Οταν σε αγνοουνε και δεν σε προβαλουν καθολου, ειναι που σε φοβουνται
μυρισαν τζερτζελο , θα πεσει γελιο και να δεις που στο τελος θα παρουσιασουν τον κουλι για σοβαροΤο ζήτημα είναι εάν κάποιο ΣΩΣΤΟ και υγιές κόμμα το προβάλλουν ποτέ τα μεγάλα κανάλια. Δεν το νομίζω.
φανταζομαι οτι ειδες αποσπασματα ή θα παρακολουθησεις τα λεγομενας της στην ομιλια .Ανάποδα τα λες.
Όταν είσαι αόρατος για αυτούς, τότε σημαίνει ότι δεν είσαι κίνδυνος.
Την Καρυστιανού την πολεμάνε εδώ και καιρό, όχι γιατί μπορεί να είναι κάτι το ιδιαίτερο πολιτικά, αλλά γιατί ξέρουν ότι έχει το ρεύμα του κόσμου (αν και πιστέυω ότι τον τελευταίο καιρό έχει ξεθυμάνει η κατάσταση των Τεμπών).
Στα παπάκια τους το τι λέει η Κάρυ.φανταζομαι οτι ειδες αποσπασματα ή θα παρακολουθησεις τα λεγομενας της στην ομιλια .
Εαν ακουσεις κατι επικινδυνο για το συστημα γραψτο, ισως να μου εχει διαφυγει
Έχω γράψει. Δεν θέλω να θεωρηθεί ότι προωθώ κάποιον... Ούτε να αρχίσουν να μου την πέφτουν γιά τίς προτάσεις μου. Ψάχνομαι, όπως πιστεύω ότι πρέπει να κάνει κάθε σκεπτόμενος ψηφοφόρος, που έχει καεί στον χυλό πολλές φορές.3 κιόλας; Ε ποια είναι;
Θυμάσαι τον Κασελάκη και τα γενέθλια του σκύλου; Έ, ρε τι ζήσαμε!μυρισαν τζερτζελο , θα πεσει γελιο και να δεις που στο τελος θα παρουσιασουν τον κουλι για σοβαρο


ειδα το βιντεο που επισυναψες με τον τυπο μπυχλα. Δεν σε τιμαει να τον ανεβαζεις στο μπου ριχνει το επιπεδο.Τελικά λες να δικαιωθεί ο Μπέχλης που είναι απόλυτος για την Κάρυ;!
Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπΈχω γράψει. Δεν θέλω να θεωρηθεί ότι προωθώ κάποιον... Ούτε να αρχίσουν να μου την πέφτουν γιά τίς προτάσεις μου. Ψάχνομαι, όπως πιστεύω ότι πρέπει να κάνει κάθε σκεπτόμενος ψηφοφόρος, που έχει καεί στον χυλό πολλές φορές.
Π.χ. τόν Κούβελα θα τον ψήφιζα (Πνοή Δημοκρατίας). Ίσως και τους Μπέχλη (Κίνημα 21) Κολυβά (Τ.ΟΛ.ΜΑ.) και Στέλιο Χρυσοστομίδη. Επίσης θα δώ τα στελέχη της Καρυστιανού. Αλλά όταν ακούω την Μουτσάτσου, τι να περιμένω; Θέλουμε έμπειρους, σταθερούς και ανιδιοτελείς ανθρώπους. Χορτάσαμε από ηθοποιούς, τραγουδιστές, αθλητές και "διάσημους" φελλούς.
Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....
υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?



πια ειναι τα πραγματικα προβληματα για εσενα;Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπ
και από κάτω έχε φαρδιά πλατιά συμμετοχή 60ε
Άσε τι λένε στα κανάλια και στα σόσιαλ μίντια...υπάρχει κάποιος που να παίρνει τα προβλήματα και να προσφέρει (όχι τέλειες) πραγματικές προτάσεις?
ΠΧ λέει η καρυστιανού να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα ωραία. Εγώ περιμένω να ακούσω θα μειώσουμε α) β) γ) φόρους ή εισφορές κτλπ...θα δώσουμε α)β)γ) κίνητρα....και θα τα αντισταθμίσουμε με α)β)γ) τρόπους γιατί στην ζωή αυτή τίποτα δεν είναι δωρεάν.
Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....
υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
Έχουν ωραία σπίτια αυτοί τόσα χρόνια στο δημόσιο χρήμα έχουν κάνει τα κουμάντα τους
να δωσουν πρωτα τα δικα τους σπιτια στο λαο, εγω θα ηθελα της κανελλη
Δε φτάνει να πεις τι δε σου αρέσει πρέπει να πεις και πως θα το φτιάξειςπια ειναι τα πραγματικα προβληματα για εσενα;
Η Καρυστιανού πάντως, δείχνει πως τα χει λύσει τα δικά της. Έκανε τα ψώνια της, έζησε τα μικροαστικά χαϊλίκια που είχε απωθημένο, τώρα ζει και το μεγαλέιο της δόξας. Σας λέει εκεί 'θα βρούμε λύσεις σε όλα, ναι είναι καθίκια και παλιάνθρωποι όλοι τους, βρε πως ακρίβυναν τα φασόλια' ξεφυσώντας απτο βαρος των σακουλών του dior και της Louis Vuitton.υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
τα dior και τα άλλα που γράφεις δεν μπορούν να παρηγορήσουν την απώλεια του παιδιουΚαλό θα ήταν να σοβαρευτούμε λιγάκι σ αυτή τη χώρα......
Γιατί ρε μαν πέφτεις στην παγίδα της προπαγάνδας του συστήματος. Αυτή είναι μια από εμάς, ένας απλός πολίτης που αποφάσισε να διεκδικήσει αυτό που μέχρι τώρα ήταν μόνο για τα πολιτικά τζάκια και τους διεφθαρμενους γλυφτες των.κομματων όπως πχ Άδωνις ΓεωργιάδηςΗ Καρυστιανού πάντως, δείχνει πως τα χει λύσει τα δικά της. Έκανε τα ψώνια της, έζησε τα μικροαστικά χαϊλίκια που είχε απωθημένο, τώρα ζει και το μεγαλέιο της δόξας. Σας λέει εκεί 'θα βρούμε λύσεις σε όλα, ναι είναι καθίκια και παλιάνθρωποι όλοι τους, βρε πως ακρίβυναν τα φασόλια' ξεφυσώντας απτο βαρος των σακουλών του dior και της Louis Vuitton.
Πνευματικό επίπεδο χαρτοσακούλας, ατζέντα άντε ίσως καμμιά βραδιά στον Πάριο, όπου κάμερα και καημός, κι όσο για το κόμμα...λείπει η Ανίτα Πάνια να στήσει εκπομπή.
...πραγματικά απορώ με το πόσο εθελοτυφλούν οι άνθρωποι.......
Σαν κάτι κερατάδες που αρνούνται να πιστέψουν πως τους τα φοράει η γυναίκα τους, αν δε τη δουν καβάλα σε καμμιά ψωλή!
Καλό θα ήταν να σοβαρευτούμε λιγάκι σ αυτή τη χώρα......
Τώρα να είμαι ειλικρινής έψαξα αυτόν τον κούβελα...στο σαιτ του έχει 5 γενικότητες τύπου "διαφάνεια" "δημοκρατία"κτλπ
και από κάτω έχε φαρδιά πλατιά συμμετοχή 60ε
Άσε τι λένε στα κανάλια και στα σόσιαλ μίντια...υπάρχει κάποιος που να παίρνει τα προβλήματα και να προσφέρει (όχι τέλειες) πραγματικές προτάσεις?
ΠΧ λέει η καρυστιανού να στηρίξουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όλα ωραία. Εγώ περιμένω να ακούσω θα μειώσουμε α) β) γ) φόρους ή εισφορές κτλπ...θα δώσουμε α)β)γ) κίνητρα....και θα τα αντισταθμίσουμε με α)β)γ) τρόπους γιατί στην ζωή αυτή τίποτα δεν είναι δωρεάν.
Εκτός από το ΚΚΕ που λέει καθαρά ότι θα έρθει να σου ξηλώσει την ιδιοκτησία για να την δώσει "στον λαό" και έτσι θα τα λύσει όλα....
υπάρχει κανένας που να ασχολείται με τα πραγματικά θέματα?
Η/,Ο/ΤΟ ,FarlieΘυμάσαι τον Κασελάκη και τα γενέθλια του σκύλου; Έ, ρε τι ζήσαμε!![]()
