Διαγραμμένο μέλος 7047
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 31 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 3.620
- Κριτικές
- 48
- Like
- 2.457
- Πόντοι
- 6.955
Κατερίνα, πότε δουλεύεις αυτή τη βδομάδα;
κατερίνα πού εισαι?? έχεις χαθεί :'( :'( κάποτε σέ ακούγαμε συχνότατα καί ασ μήν σέ βλέπαμε..
εμένα προσωπικά εκτός από τά κάλη σου μού λείπει τό γραψιμό σου...σέ αγαπάμε πάρα πολύ
Μαλλον σε λαθος Κατερινα πηγες...χαχαχαχχαχ..Υπάρχουν αστεράκια στην περιοχή με 20 ευρώ. Η εμπειρία μου μετριότατη. Συμμετοχή ελάχιστη δυνατή, προκαταρκτικά αρνητικά (λάστιχο σε δεύτερα, κανένα χάδι, βλέμμα κτλ). Στοματικό αδιάφορο (1 λεπτό, αν δεν ζήταγα δεν έκανε). Τόνοι κρέμας και βάθος. Εμφάνιση 5.5/10. Άρνηση για λίγο foot(?!) Γιατί μπήκα? Ήθελα να δω τι είναι αυτός ο ντόρος (στο σιτε κυρίως).
Η Μαιρη..καινουρια στην πρωινη βαρδια..πιτσιρικα ρωσιδα..ξανθουλα..πολυ καλο κορμακι..ωραιο βυζι(γνωμη μου).Καλησπέρα Κατερίνα μου :-* :-* :-* :-* :-* αυτό τον καιρό έχεις κανένα καλό ? και με ποιες δουλεύεις ?
Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και γρήγορα να αναρρώσεις γιατί σε θέλουμε πίσω . :-* :-* :-* :-* :-*Η Μαιρη..καινουρια στην πρωινη βαρδια..πιτσιρικα ρωσιδα..ξανθουλα..πολυ καλο κορμακι..ωραιο βυζι(γνωμη μου).
Χριστινα..πρωην στριπτιτζου..ρουμανα μελαχροινη μακρυ μαλλακι χαριτωμενη την βρισκω..κι αυτη πιτσιρικα..
Τωρα παιδια τι να σας πω..
Οπως ξερετε και καταλαβαινετε τα γουστα ειναι διαφορα..σε αλλους αρεσουν...σε αλλους δεν αρεσουν..οπως σε αλλους αρεσει το γιαχνι..και σ'αλλους το παστιτσιο..(ισχυει βεβαια..και για μενα αυτο).
Εγω παλι δεν πολυπαω για δουλεια..προβληματακια αρκετα σοβαρα με την μεσουλα μου..
Γι'αυτο και δεν πολυμπαινω εδω..δεν μπορω να καθομαι πολυ ωρα μπροστα στον υπολογιστη..ποναω..
Θα βρω ομως τροπο...να γραφω τ'ανασκελα...χαχαχαχαχαχ....!!!!
Το παλευω..ευχαριστω πολυ..!!!Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και γρήγορα να αναρρώσεις γιατί σε θέλουμε πίσω . :-* :-* :-* :-* :-*
Μαλλον σε λαθος Κατερινα πηγες...χαχαχαχχαχ..
Συγνωμη που στην λεω φιλε μου...αλλα ετσι ειναι..
Η περιγραφη σου ειναι τελειως ασχετη με μενα..
Εγω μαλακιες δεν κανω με τον κοσμο μου..που μου δινει τα ωραια του λεφτα..
ΣΕΒΟΜΑΙ
Μακια...!!!
Εγω παλι δεν πολυπαω για δουλεια... προβληματακια αρκετα σοβαρα με την μεσουλα μου...
φίλε τασσος999 εγώ στή θέση σου εάν δέν ήμουν ευχαριστημένος από τήν κοπέλα θά τής τόλεγα στά ίσα .. η τουλάχιστον σε προσωοικό μήνυμα όχι πίσω από νικ ναμε δηλαδή κουκούλα... σέ φορουμ ..ξέρεις κάτι δέν μου αρέσουν οί κουκούλες..Αγαπητή ΚΑΤΕΡΙΝΑ69, είμαι σίγουρος για τα γενόμενα μιας και σε ρώτησα και μου είπες ότι μπαίνεις στο σιτε και μιλάς με κόσμο. Έχω δει και φώτο σου που έχεις βάλει εδώ μέσα. Εσύ ήσουν 1000% και αυτά που έγιναν έχουν απόλυτη αλήθεια, γιατί να πω ψέμματα? Έχω σαν καταναλωτής όλη την αγορά διαθέσιμη. Φιλικά (αν και δεν ξανάρχομαι ποτέ).
O ταλος ειναι αλλος,μη μπερδευεσαι.φίλε τάλος εγώ στή θέση σου εάν δέν ήμουν ευχαριστημένος από τήν κοπέλα θά τής τόλεγα στά ίσα .. η τουλάχιστον σε προσωοικό μήνυμα όχι πίσω από νικ ναμε δηλαδή κουκούλα... σέ φορουμ ..ξέρεις κάτι δέν μου αρέσουν οί κουκούλες..
έχεις δικηο ευχαριστώ ΄΄εκανα τροποποιησηO ταλος ειναι αλλος,μη μπερδευεσαι.
μήπως θάπρεπε πρίν από τήν δημόσια κριτική . νά της έλεγες στά ίσα ότι δέν είμαι ευχαριστημένος από τίς υπηρεσίες σας??δέν είναι ποιο σωστό όταν έχουμε κάποιο παράπονο από κάποιον καί όχι μόνο στό μπουρδέλο.. αλλά γενικά στή ζωή πρίν τό βγάλουμε στή φορά δηλαδή νά τόν κουτσομπολέψουμε νά τού ζητήσουμε εξηγήσεις??εγώ τουλάχιστον πρίν κατηγορήσω οποιοδήποτε άνθρωπο γιά κάτι ζητάω ευκαιρία γιά επανόρθωση καί μετά εάν δώ ότι δέν μού τί δίνει μπορεί καί νά τού κάνω κακό..Θεωρώ πως είναι ένα δημόσιο σιτε, που ο καθένας έχει δικαίωμα της γνώμης του και ελευθερία έκφρασης του. Με την ίδια λογική γιατί να πιστέψω και εγώ κάποια πολύ θετική κριτική αφού γίνεται με νικ? Το σιτε είναι δημόσιο και θα γράφω την άποψη μου όπως κάνουν και στις κριτικές, μαύρη λίστα, ημερήσια ενημέρωση(όλα τα μέλη γράφουν). Μόνο οι θετικές κριτικές θα ακούγονται?
Κατερίνα κατ' αρχήν περαστικά! Σου γράφω εδώ (κ όχι με pm) σχετικά με τους πόνους στην μέση, γιατί το θέμα αφορά πολύ κόσμο κ ίσως κάποιοι βοηθηθούν από τα links...