Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ααααα...και πηγα να ξεχασω και το σημαντικοτερο απ'ολα...
Κυριε μουα...η οποιος αλλος κυριος εισαι...οταν δεν εχεις ιδεα..το τι εστι η λεξη "φιλια"..(με ολη την αγνη της εννοια)"..
δεν θα σου ξαναεπιτρεψω να προσβαλλεις καθε οικειο μου προσωπο..γιατι θα γινει..της Κατερινας το καγκελο...!!!
Γιατι εγω τα παντελονια τα εχω στην ψυχη..και δεν αφηνω να μου τα κατεβαζει κανεις...
Οτι θελει ο μουα...και ο καθε σαν τον μουα..να τα βαζει με μενα(ετσι κι αλλιως..εχω ακουσει τοσα πολλα..που δεν θα μου κανει εντυπωση)..και οχι με τους "Φιλους μου"..!!!!
Εδώ τα είπες όλα φίλε μου!!! Πολλά ++++ απο μέναΕδώ δεν είμαστε για να βγάλουμε τα σωθικά μας του έρωτά μας και το πόσο πονάμε...
αλλά για να αραδιάσουμε δυο οκάδες πληροφορίες που έχει ο καθένας μας από το χώρο του πληρωμένου έρωτα.
Και να πληροφορησω τον ΄΄αγαπητο΄΄μουα..γιατι τον διαπρεπει το φαινομενο της αμαθειας..ότι μεταξυ των γυναικων που κανουμε την ιδια δουλεια..δεν υπαρχει ιχνος ζηλειας παρα μονο συμπαθεια και αλληλουποστηριξη επειδη βρισκομαστε πρωτα εμεις στην ΄΄πρωτη γραμμη΄΄,ασχετα ΄΄ποια΄΄είναι ΄΄ποια΄΄,και υστερα ακολουθειτε εσεις..!!
Τα υπολοιπα στο θρεντ μου..!!!
Μεγάλε αν εννοείς την μελαχρινή Αλβανίδα συμφωνώ και εγώ!εγω παντως μεταξυ τζοαννας και ειρηνης το δινω δαγκωτο στην ειρηνη!!!![]()
![]()



Αν εννοεις την Ειρηνη αυτην που ψαχνεις..χτες..σταματησε απο την δουλεια..ειναι με αδεια...Μεγάλε αν εννοείς την μελαχρινή Αλβανίδα συμφωνώ και εγώ!
Δες το σχετικό thread μου:
και αν έχεις νεώτερο για το ποιες ώρες την είδες τελευταία postάρησε εκεί λεπτομέρειες αν θέλεις σε παρακαλώ.
Έχω μείνει πίσω λόγω έλλειψης χρημάτων και χρόνου.![]()
Λοιπον…ακου μουα να τα εμπαιδωσεις…και ειναι η τελευταια φορα που τα λεω γιατι με κουρασες..
Θα στα πω..με ενα σχετικο ατομικο σου οδοιπορικο(δικα σου ποστς)..γιατι ισως εχεις ξεχασει ποσο μυθομανης και μυθοπλαστης εισαι..!!!
Το αν ο γουαρχολ και ο καθε γουαρχολ εχει δημιουργησει αντιπαθειες…αυτο το ξερει ο ιδιος..και μονο αυτος εχει το δικαιωμα να παρει θεση..Μηπως εσενα σ’εχει προσλαβει για δικηγορο του?Εχεις αναλαβει κι αλλους?
Διαβασε παρακατω τι ειπες..και τι θεση εχω παρει..
Σχετικά με το site / Κοινότητα / Απ: Τετέλεσθαι στις: 30/09/07, 19:07
εγω λεω να στησουμε αδριαντες του warhol του savala και του panosmpos για το μεγαλο τους κατορθωμα που τα φτιαξανε με πουτανες ειλικρινα δεν περιμενα οτι θα ειχαν φανατικους θαυμαστες τετοιοι ανθρωποι τελοσπαντων να'ναι καλα τα παιδια και μεις ολοι μας καλα μυαλα.
Τι ειπα..
Σχετικά με το site / Κοινότητα / Απ: Τετέλεσθαι στις: 04/10/07, 21:09
Παράθεση από: KATERINA69 στις 04/10/07, 20:08
Όσο για τα αλλά τα παιδια που αναφέρεις και που λες ότι δεν τα ξέρεις και λες ότι σε κατηγορω ότι τους ειρωνευεσαι….δεν είναι αληθεια…δεν το εκανα ακομα….
Αν όμως διαπιστωσω κατι τετοιο να είσαι σιγουρος ότι θα στα χωσω γιατί με τους συγκεκριμενους εχουμε φαει και εχουμε πιει μαζι και δεν σηκωνω κουβεντα από ασχετους….ακομα κι αν είναι και ο γουορ μεσα…ασχετα αν καταφεραμε να το διαλυσουμε….
Γι’αυτό λιγα σχολια με αυτους τους 3…
Δεν είσαι εσυ ικανος και αξιος να μου πεις ποιοι είναι αυτοι…
Μακαρι να τους εμοιαζες…
Το λεω με εγγυηση….!!!!!
Οκεικ?????????
_____________________
Παρακατω..
Επανειλλημενως μου επιτιθεσαι προσωπικα..ειδικα με το τελευταιο σου ποστ(βλεπε θρεντ παολας)..οχι αμεσα.
Προσβαλλεις ανθρωπους ,που ουτε γεγονοτα γνωριζεις καλυτερα απο μενα..αλλα ουτε καν γνωριζεις προσωπικοτητες..
Ντροπη..!!
Δινεις την εντυπωση του ξερολα..και αν σου βαζανε τον γλομπεο στην κεφαλα σου..δεν θα σε λεγανε μουα..αλλα ΄΄φωτεινο παντογνωστη΄΄
Tελος..το τελευταιο πραγμα που θα εκανα..θα ηταν να πεισω εσενα..και κάθε εσενα από εδώ μεσα..αν οι ΄΄μετοχες μου΄΄πανε καλα..η όχι..
Διαβασε την συμπεριφορα σου παλι..και υστερα θα σου εξηγησω τους λογους..!!
MOYA?...
θυμασαι και την μουνιτσα?
Τι σου'φταιξε καλε κι αυτη?
Ευτυχως δηλαδη που η συγκεκριμενη την γλυτωσε(δεν ειναι της δουλειας)..
__________________________________________________________________________
Sex / Sex γενικά / Απ: Μέγιστη ώρα αιδιολειχίας -πεολειχίας στις: 10/12/07, 18:06
Παράθεση από: mounitsa στις 10/12/07, 18:06Ρε σεις το iq μερικων μελων εδω μεσα τον τελευταιο καιρο εχει ανεβει τοσο πολυ (σε αντιθεση μαλλον με τον σαρκασμο ή το χιουμορ που πεφτει επικινδυνως) που εχω αρχισει να νιωθω κομπλεξικα.....σχεδον λες και ειμαι στο κοσμοφορουμ.....χαχαχαχαχαχαχα ευγε χρυσο μου......παρε τωρα τα ολοκληρα 260 σου μηνυματακια και τραβα να μαθεις αν μπηκα για να γαμηθω απο το ιντερνετ ή οχι με ενα τσουρμο αγνωστους μαντραχαλους ___________________________________________________________τα 150 μηνυματα μου αν τσεκαρεις ειναι απο ανταποκρισεις κυριως απο μασατζιδικα που ειναι η αδυναμια μου,απο στουντιο,μπουρδελα και call girl.τα υπολοιπα 110 αφορουνε θεματα της κοινοτητας και του σεξ γενικα.εσυ μπορεις να μας πεις με τις 2648 ΜΑΛΑΚΙΕΣ και ΣΠΑΣΑΡΧΙΔΙΕΣ που εχεις ποσταρει τι ρολο παιζεις σε ενα σαιτ που ασχολειται με αγοριαιο ερωτα? (κοινως πουτανες δηλαδη).αντε κανε μας την χαρη γιατι πιστευω αυτος ειναι ο ρολος υπαρξης σου εδω μεσα να βρεις καναν αγνωστο μαντραχαλα να πηδηχτεις.δεν εισαι και η πρωτη.
_______________________________________________________________________________________
264 Sex / Sex γενικά / Απ: Μέγιστη ώρα αιδιολειχίας -πεολειχίας στις: 10/12/07, 18:06
Παράθεση από: mounitsa στις 10/12/07, 18:06
μηπως εχω να γαμηθω ΤΟΣΟ πολυ καιρο?
___________________________________________________________________________________
ακριβως αυτο!!!Για να μπαινεις σε ενα σαιτ με γαμιαδες που ψαχνουν πουτανες για να γαμησουν και ενω εσυ δεν εισαι πουτανα αυτο ακριβως παιζει.
Παραθετω κι ενα ποστ.το οποιο διαγραφηκε για ευνοητους λογους ασφαλως..απο.. Θέμα: Πάολα...από Φραντζή 47 αλλά και αλλού....
Μουα εισαι ΄΄ο΄΄ απαραδεκτος,και ΄΄η΄΄ ζωντανη προσωποποιηση της αγενειας..
Κατ’αρχας..ένα μεγαλο συγνωμη στην παολα που μεταχειριζομαστε το θρεντ της γι’αυτές τις φτηνες επιθεσεις προς το μερος μου..
Και να πληροφορησω τον ΄΄αγαπητο΄΄μουα..γιατι τον διαπρεπει το φαινομενο της αμαθειας..ότι μεταξυ των γυναικων που κανουμε την ιδια δουλεια..δεν υπαρχει ιχνος ζηλειας παρα μονο συμπαθεια και αλληλουποστηριξη επειδη βρισκομαστε πρωτα εμεις στην ΄΄πρωτη γραμμη΄΄,ασχετα ΄΄ποια΄΄είναι ΄΄ποια΄΄,και υστερα ακολουθειτε εσεις..!!
Τα υπολοιπα στο θρεντ μου..!!!