Νέα

Κολωνού 30Α

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
To Κατερινάκι έχει και είχε πάντα χιούμορ.
Και έτσι αντιμετωπίζει τους πάντες......παρά το ότι κάποιοι άχρηστοι το έχουν χάσει τελείως όσον αφορά την ίδια......
 
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Αυτό είναι ευχάριστο και υγιές για οποιοδήποτε άτομο.
Κατερίνα, θα είσαι εκεί την επόμενη Παρασκευή και αν ναι, ποιες ώρες;
 

Theios Scrooge

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2008
Μηνύματα
8
Κριτικές
2
Like
86
Πόντοι
0
Παιδιά ξέρει κανείς αν το Κατερινάκι δουλεύει τις Κυριακές;;; Γενικά τι ώρες δουλεύει; Τα απογεύματα; Μέχρι ποια ώρα; Ευχαριστώ πολύ!
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
20
Πόντοι
3.057
απ' όσο ξέρω Σ/Κ δε δουλεύει...

συνήθως καθημερινές 17:00 - 22:00-30
 

Theios Scrooge

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2008
Μηνύματα
8
Κριτικές
2
Like
86
Πόντοι
0
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Heelover!  :)
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
20
Πόντοι
3.057
παρακαλώ φίλε μου...


χθες κατά τις 21:45 που ήμουν εκεί την πέτυχα,
αλλά ήταν λίγο βιαστική, μπήκε σε δωμάτιο, και δεν πρόλαβα
να της πω ένα γεια...

έτσι το λέω από δω...

Γεια σου κοπελιάαα :grin: :grin: :grin:
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
20
Πόντοι
3.057
τι έγινε κοπελιά;;;

κάνα νέο;;;
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
20
Πόντοι
3.057
συνήθως καθημερινές 17:00 με 22:00 δουλεύει!!
 

enzo27

Νέο Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2008
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Γεια σας συναγωνιστές!
Ξέρει κανείς αν η Κατερίνα δουλεύει ακόμα στη Κολωνού 30Α?και αν ναι,ισχύουν οι γνωστές ώρες(5-10)?

:helpplea: :helpplea: :helpplea:

 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
                            ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
             
                      Μοναδικες..ανεπαναληπτες,καλοκαιρινες προσφορες..!!

                    Οι επισκεπτες μπορειτε να προμηθευεστε απο το υπηρετικον
                    προσωπικον μας καρτες της "διεθνους φημης" [glow=red,2,300]ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κολωνου30Α[/glow] που αναγραφεται το τηλ.επικοινωνιας,και που θα ενημερωνεστε για την
                κοπελα της αρεσκειας σας..!!!
                                  [glow=red,2,300]ΠΡΟΣΟΧΗ[/glow]
                        Η εισοδος των διερχομενων εν τω εσω(εως το σαλονι)
                      [glow=red,2,300]ΔΩΡΕΑΝ[/glow]

                Και τωρα..κατι το ανεπαναληπτο..κατι το μοναδικο..!!

          Η εξοδος..[glow=red,2,300]3 ευρω[/glow]

          Το αφεντικο..τρελλαθηκεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε





Αχαχαχαχαχα..χουχουχουχου...χιχιχιχιχιχι....!!!!!
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.940
Κριτικές
5
Like
90.967
Πόντοι
12.056
Κοπελιααααααααα????
Ειναι νεο μαγαζι αυτοοοοοοο????


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Ναιαιαιαι...φρεσκοοοοο...μυριζει θαλασσααααααα...!!!!
dolphin.gif
 

tansilvia

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2007
Μηνύματα
1.292
Like
0
Πόντοι
16
                            ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
             
                      Μοναδικες..ανεπαναληπτες,καλοκαιρινες προσφορες..!!

                    Οι επισκεπτες μπορειτε να προμηθευεστε απο το υπηρετικον
                    προσωπικον μας καρτες της "διεθνους φημης" [glow=red,2,300]ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κολωνου30Α[/glow] που αναγραφεται το τηλ.επικοινωνιας,και που θα ενημερωνεστε για την
                κοπελα της αρεσκειας σας..!!!
                                  [glow=red,2,300]ΠΡΟΣΟΧΗ[/glow]
                        Η εισοδος των διερχομενων εν τω εσω(εως το σαλονι)
                      [glow=red,2,300]ΔΩΡΕΑΝ[/glow]

                Και τωρα..κατι το ανεπαναληπτο..κατι το μοναδικο..!!

          Η εξοδος..[glow=red,2,300]3 ευρω[/glow]

          Το αφεντικο..τρελλαθηκεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε





Αχαχαχαχαχα..χουχουχουχου...χιχιχιχιχιχι....!!!!!
να κερναει και κουραμπιεδακια αλλιως δεν κανουμε τιποτα
 

pakara

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2007
Μηνύματα
2.016
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
                           
                                         Η εισοδος των διερχομενων εν τω εσω(εως το σαλονι)
                      [glow=red,2,300]ΔΩΡΕΑΝ[/glow]

                 
Πάλι καλά.Από τα γραφόμενα διαφόρων συμπολιτών εδώ μπορεί και να χρεώνουν και είσοδο.
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom