Νέα

Κολωνού 30Α

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

magkos

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.467
Κριτικές
2
Like
200
Πόντοι
16
Καλημέρα  πριγκίπισσα !
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
Κανε μου μια χαρη...
Την επόμενη φορά που θα έρθεις..κανόνισε να έχεις φάει πολύ τζατζίκι..και να κάθεσαι στο σαλόνι...
Όχι για μένα...για τους φουκαριάρηδες τους αλλοδαπίτους...για να φεύγουν..


Σκόρδον το ελληνικόν....σκόρδο το φλογοβόλον...χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!


                               http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/news/data/upimages/image.php?image=garlic_88447.jpg&width=490[/img[/URL]]
[/quote]
ριχνει κ την πιεση , αν μη τι αλλο...
 
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Κανε μου μια χαρη...
Την επόμενη φορά που θα έρθεις..κανόνισε να έχεις φάει πολύ τζατζίκι..και να κάθεσαι στο σαλόνι...
Όχι για μένα...για τους φουκαριάρηδες τους αλλοδαπίτους...για να φεύγουν..


Σκόρδον το ελληνικόν....σκόρδο το φλογοβόλον...χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!


                               http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/news/data/upimages/image.php?image=garlic_88447.jpg&width=490[/img[/URL]]
[/quote]

Δεν περίμενα να είσαι ξενόφοβη Κατερίνα. Μου κάνει εντύπωση!!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
καλημερα μωρο τι ωρες εισαι σημερα?
Αφού κοιμηθώ πρώτα...και αφού ξυπνήσω με το καλό...θα είμαι από νωρίς στο μαγαζί..
Τώρα ...τι ώρα...θα σε γελάσω...5....6....7....μέχρι όσο αντέξω...!!!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Καλημέρα  πριγκίπισσα !
Καλημερα...μανγκοοοοοο....!!!!!

                 
URL]]
 

lagoudakis

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2005
Μηνύματα
8.880
Like
30
Πόντοι
66
Κανε μου μια χαρη...
Την επόμενη φορά που θα έρθεις..κανόνισε να έχεις φάει πολύ τζατζίκι..και να κάθεσαι στο σαλόνι...
Όχι για μένα...για τους φουκαριάρηδες τους αλλοδαπίτους...για να φεύγουν..


Σκόρδον το ελληνικόν....σκόρδο το φλογοβόλον...χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!!


                               http://[URL unfurl="true"]www.zougla.gr/news/data/upimages/image.php?image=garlic_88447.jpg&width=490[/img[/URL]]
[/quote]Α καλααααα!!!τοτε ειναι που δεν φευγουν θα σου σκασουν ολοι απο τις"πυραμιδες"απεναντι :2funny: :2funny: :2funny:
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Εξαρταται...αν θελεις αυταρχικο...παει διπλη η βιζιτα...χαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!
Χμμμμμμμμμμμ  ενδιαφερον!!!!!!!!!!!!  Να σε προτιμησω λοιπον............Μ αρεσει το....δαγκωμα!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Από τα σχόλιά σου διαφορετικά συμπεράσματα βγαίνουν.
Εγω δεν σου λεω να βγαλεις συμπερασματα απο τα σχολια μου...διεθεσε μια ωρα να βρισκεσαι
την ωρα που δουλευω να παρακολουθεις...ελα κουζινα...οχι δωματιο και μαλακιες...
Αν δεν παρεις υπογλωσιο να συγκρατησεις τα νευρα σου απο τα διαφορα που συμβαινουν...
εμενα ...να μη με λενε Κατερινα...!!!!
 

adonis13

Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2008
Μηνύματα
887
Κριτικές
7
Like
9
Πόντοι
6
κατερινα ποσο χρονων εισαι; αμα εισαι ανω των 35 θα σε επισκεφτω
 

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Κατερινάκι,αναρωτιέμαι το τσάτ γιατι παρήκμασε ετσι;
Είχε μια αμεσότητα και οπωσδήποτε πλάκα (καμια φορά)
 

adonis13

Μέλος
Εγγρ.
11 Σεπ 2008
Μηνύματα
887
Κριτικές
7
Like
9
Πόντοι
6
οχι απλως πηγαινω μονο με μεγαλες μου αρεσουν πιο πολυαν το παρεξηγησες σου ζηταω συγνωμη
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Αν ειναι να πληρωνεις αναλογα με την ηλικια θα σου απαντησω...
Τι θελεις?
Απλη αποδειξη?
Τιμολογιο?
Η καρτα?

Εγω δεν θα σου ζητησω ληξιαρχικη πραξη γεννησηs..........Αλλου θα εστιασω το ενδιαφερον μου δλδ........
Δεν ξερω αν με καταλαβαινειs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Κατερινάκι,αναρωτιέμαι το τσάτ γιατι παρήκμασε ετσι;
Είχε μια αμεσότητα και οπωσδήποτε πλάκα (καμια φορά)
Τι να σου πω βρε τσιν-τσιν(χαχα)....δεν βλεπεις?
Ολα εγιναν ισοπεδωμα...
Παραγνωριστηκαμε μαλλον...οοοοοσο μπορω να πω...με την καλυτερη εννοια..
Ο ενας κοιταει να βγαλει το ματι του αλλουνου...και...σιγα...τ'αυγα...
Σκορπισαμε....ποιος ο λογος?....ποιο το κερδος?
Μια χαρα δεν ειμασταν?
Αφου όλοι ξερουμε τι συμβαινει οταν μπαινουμε σ'αυτον τον κωλουπολογιστη..
Τι το ψυριζουμε??????
Δεν περναγαμε ομορφα?
Γιατι μπλεκουμε τα προσωπικα μας?
Πε.....!!!!!!
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom