koulamaria
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 2.121
- Κριτικές
- 48
- Like
- 16.387
- Πόντοι
- 5.227
ωραιο το κωλομπαρακι αλλα εχτες μου φανηκε πολυ κυριλε.μηπως πρεπει να βρουμε κανενα πιο παρακμιακο?![]()
![]()
....δεν υπάρχει πιό cult μαγαζί από αυτό!!!!
ωραιο το κωλομπαρακι αλλα εχτες μου φανηκε πολυ κυριλε.μηπως πρεπει να βρουμε κανενα πιο παρακμιακο?![]()
![]()
Ναι φίλε μάκη θα σου στείλω. Ευχαριστώ πολύ
Έλα αυτή την Κυριακή αν μπορείς teo78,γιατί μετά ενδέχεται να υπάρξει μια παύση 2 βδομάδων για τον πρωθυπουργό της Τρούμπας κι εμένα![]()
![]()

....δεν υπάρχει πιό cult μαγαζί από αυτό!!!!

είναι το μαγαζάκι στην αναπαύσεως,όπως ανεβαίνεις στο δεξι χερι?
Φίλε μου δεν ξέρω αν θα μπορέσω να είμαι αθήνα αυτή την κυριακή. Αλλά θα τα πούμε σύντομα
Φθάσαμε κατά τις 2 και κάτι όπου εισήλθαμε στα ενδότερα αλλά για κακή μας τύχη το μαγαζί ήταν γεμάτο πιρφόρους όλων των ηλικιών οι οποίοι είχαν καβαντζώσει αρκετά από τα κορίτσια
Η κακή μου τύχη δεν σταματάει εδώ στην αναγνωριστική ματιά που έριξα είδα να λείπουν τα 2 Ρουμανάκια(Ντανιέλα - Τζούλια) :'( :'( αλλά να έχουν προστεθεί στο ρόστερ πολλά νέα πρόσωπα.Μόλις με είδε η Σούλα τινάχτηκε έξω από το μπαρ ήρθε με αγκάλιασε σφιχτά,με φίλησε όπου ακολούθησε διάλογος λίγων λεπτών γιατί χάθηκα και άλλα τέτοια
Με το που καθήσαμε έφτασε η Μπιάνκα η οποία κυριολεκτικά όρμηξε πάνω μου και προσπαθούσε με μανία να με γλωσσοφιλήσει www.smilies.4-user.de]
.Προσπαθούσα[/URL] με κάθε τρόπο να την αποφύγω αλλά εκείνη απτόητη προσπαθούσε να με φιλήσει.....τελικά μου έριξε ένα πεταχτό στην άκρη των χειλιών και άλλα 2 φιλιά στα μάγουλα
Το μαρτυριό μου δεν είχε τέλος άρχισε να με χουφτώνει και να χτυπιέται πάνω στην πούτσα μου με μανία ενώ ο φίλος μου που παρακολουθούσε την φάση είχε ξεραθεί στα γέλια
) αλλά εκείνος την έστειλε εκ νέου σε εμένα

,Ιωάννα ξανθό κοντό μιλφάκι από Αλβανίδα δεν μιλάει καθόλου κάθεται σαν το κούτσουρο ούτε ζητάει κάτι συνεπώς δεν κάνει για την δουλειά.
πιπίνι με ωραίο κορμάκι,όμορφα πόδια τα οποία άφηνε ακάλυπτα το λευκό φόρεμα που φορούσε ενώ η καταγωγή της είναι μισή Γεωργιανή η άλλη μισή Ελληνίδα.
έβαλα τα γέλια όπου δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι για ακόμη 1 φορά έπεσε σε καρκίνο όπως μου είπε
),δεν το δέχθηκε αλλά πήρε το χέρι μου και το κοιτούσε επίμονα ενώ με ρώτησε γιατί το φοράω στο δεξί????Της είπα ότι εναντιώνομαι στην μόδα που το θέλει στο αριστερό για τους άντρες ωραίες οι πορνοπεριγραφές σου..Εχω φιτιλιάσει αρκετά ευρώ σ'αυτό το μαγαζάκι,καθότι μένω 10 λεπτά με τα πόδια.Βεβαια έχω καιρό να πάω γιατί πρόσφατα μετακόμισα επαρχία..
Δεν το είχα πάρει πρέφα αλλά το πρόσεξε η Νάταλυ η οποία με ρωτούσε ποια ήταν αυτή που μου φίλησε τόσο έντονα ώστε να έχω τα σημάδια της επάνω μου :- :- Σαν καλό κορίτσι που ήταν όμως καθάρισε τα σημάδια από τα κραγιόν των άλλων κοριτσιών

Φίλτατε βλέπω ένα συναίσθημα να σιγοβράζει....Μήπως αυτή η υποβόσκουσαθέλξηέλξη οδηγήσει σε ατιμασμένα ξενύχτια με ανατριχιαστικά φιτιλιάσματα πορνονομίσματος?

Μια χαρά τότε..
ΥΓ. κατά λάθος το ¨θ¨ .
όποτε ξανάρθω πειραια,θα στειλω μνμ να τα πουμε και απο κοντα.
.Η κυρία Σούλα είναι πλέον εντελώς αδιάφορη για μένα και στο εξής θα δέχεται μόνο την απαξίωσή μου.Γουστάρω να κάνω σκηνικό με ''φτιαγμένο'' τεμάχιο(πχ κυρία Αλέκα) για αυτό και το λέω ως συμβουλή όσοι γουστάρετε καλτίλα πρέπει να πηγαίνετε αργά σε τέτοια μαγαζιά(μετά τις 03:30) ;) ;).Μάκη1985 έπαιξες δυναμικά στην τελευταία επίσκεψή σου,αλλά θέλω να επισημάνω 2 αρνητικά σημεία.Πρώτον η ώρα εισόδου που ανέφερα και παραπάνω,δεύτερον η ανύπαρκτη υποστήριξη του συναγωνιστή σου που δεν βοήθησε στο να παιχτούν καλτ καταστάσεις.Τέλος να πω ότι η Μπιάνκα θα φάει καραμούζα από μένα γιατί δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτό το άθλημα μόνο οι πόρνοι απαξιώνουν και τραμπουκίζουν Όπως φαίνεται και από την τελευταία επίσκεψη του πρωθυπουργού της Τρούμπας στο μαγαζί,ο πρίγκιπας είναι πολύ μέσα στα κόλπα και συνεχώς μπορεί και ανανεώνει το ρόστερ του καταστήματος![]()
.Επιβάλλεται άμεση επίσκεψη εκ μέρους μου για νέα,ακόμη πιο καλτ σκηνικά
![]()
.Η κυρία Σούλα είναι πλέον εντελώς αδιάφορη για μένα και στο εξής θα δέχεται μόνο την απαξίωσή μου.Γουστάρω να κάνω σκηνικό με ''φτιαγμένο'' τεμάχιο(πχ κυρία Αλέκα) για αυτό και το λέω ως συμβουλή όσοι γουστάρετε καλτίλα πρέπει να πηγαίνετε αργά σε τέτοια μαγαζιά(μετά τις 03:30) ;) ;).Μάκη1985 έπαιξες δυναμικά στην τελευταία επίσκεψή σου,αλλά θέλω να επισημάνω 2 αρνητικά σημεία.Πρώτον η ώρα εισόδου που ανέφερα και παραπάνω,δεύτερον η ανύπαρκτη υποστήριξη του συναγωνιστή σου που δεν βοήθησε στο να παιχτούν καλτ καταστάσεις.Τέλος να πω ότι η Μπιάνκα θα φάει καραμούζα από μένα γιατί δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτό το άθλημα μόνο οι πόρνοι απαξιώνουν και τραμπουκίζουν
![]()
![]()

αλλά βρήκα κάτι καλό να παίξω Όπως φαίνεται και από την τελευταία επίσκεψη του πρωθυπουργού της Τρούμπας στο μαγαζί,ο πρίγκιπας είναι πολύ μέσα στα κόλπα και συνεχώς μπορεί και ανανεώνει το ρόστερ του καταστήματος![]()
.Επιβάλλεται άμεση επίσκεψη εκ μέρους μου για νέα,ακόμη πιο καλτ σκηνικά
![]()
.Η κυρία Σούλα είναι πλέον εντελώς αδιάφορη για μένα και στο εξής θα δέχεται μόνο την απαξίωσή μου.Γουστάρω να κάνω σκηνικό με ''φτιαγμένο'' τεμάχιο(πχ κυρία Αλέκα) για αυτό και το λέω ως συμβουλή όσοι γουστάρετε καλτίλα πρέπει να πηγαίνετε αργά σε τέτοια μαγαζιά(μετά τις 03:30) ;) ;).Μάκη1985 έπαιξες δυναμικά στην τελευταία επίσκεψή σου,αλλά θέλω να επισημάνω 2 αρνητικά σημεία.Πρώτον η ώρα εισόδου που ανέφερα και παραπάνω,δεύτερον η ανύπαρκτη υποστήριξη του συναγωνιστή σου που δεν βοήθησε στο να παιχτούν καλτ καταστάσεις.Τέλος να πω ότι η Μπιάνκα θα φάει καραμούζα από μένα γιατί δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτό το άθλημα μόνο οι πόρνοι απαξιώνουν και τραμπουκίζουν
![]()
![]()
Ετσι, στρατηλατη απαξιωση και τραμπουκισμος στη σαπια κολογρια!
