δεν ειναι τα 5 ευρω,ειναι ο τροποος της κουτοπονηρης.Αλλα οπως λες και συ δεν την ξαναπαταμε!
γαμησέ τα δυστηχώς νομίζει ότι έχει να κάνει με χαζούς αλλά δεν μασάμε.......για πολύ
σήμερα θα έχουμε φρέσκα νέα από το μέτωπο όσοι πιστοί παραμείνεται συντονισμένοι στο παρόν θρέντ ;)

. Το μωρό κατευθύνθηκε στο μπαρ να δώσει το αντίτιμο των 50€ και να πάρει το κλειδί της πόρτας του παραδείσου με την Σούλα να έχει δαγκώσει την μουνάρα της με το όλο σκηνικό
στην καβάτζα αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε ανταπόκριση εκ μέρους των κοριτσιών
οπότε χωρίς να το σκεφτώ πολύ την άφησα να με καβλώσει και μετά αποσυρθήκαμε στα ενδότερα.Αυτή την φορά ο χώρος μου φάνηκε λίγο μεγαλύτερος(προφανώς λείπανε κάποια πράγματα από την προηγούμενη φορά) αλλά και πιο καθαρός. Η Μπιάνκα ήταν τρελαμένη για πούτσα και αφού έβγαλε γρήγορα το φόρεμά της,κατέβασε το σορτσάκι και το μποξεράκι μου και ξεκίνησε ένα επιθετικό άφιλτρο τρομπόνι με καλή περιποίηση στις μπάλες