ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.729
- Like
- 57.552
- Πόντοι
- 12.756
Ηρεμα μαν,κράτα ένα επίπεδοΤα φλόκια στη μάπα θέλει η ψώλα έτσι όπως κάθεται![]()
Ηρεμα μαν,κράτα ένα επίπεδοΤα φλόκια στη μάπα θέλει η ψώλα έτσι όπως κάθεται![]()
Μα δεν βλέπεις τη πούστρα ρε μαν πως κοιτάζειΗρεμα μαν,κράτα ένα επίπεδο


ναιΗρεμα μαν,κράτα ένα επίπεδο
Τό φαι σούΠω ρε τη γαμιόλα![]()
Για τη δεξιά 120, για την αριστερά 50
ΕντελώςΚωλομπαραδες καργα
ναι μανΚωλομπαρίνες
Δίκανο με μονοβολα...Καί δίκανο καλαμάκι γαμάει![]()
Για Νο 1, 4 και 5 (από δεξιά) όλες μαζι, δίνω 600€ και τα λεφτά που δίνει το ΙΚΑ για κηδεία, γιατί θα με ξεκανουνε!!
Καλημέρα άρχοντες!
πω ρε πουστη!!
Κλασική Αγγλίδα…
Μόνο παρτούζα για να στρώσει…
ΠουστραΚλασική Αγγλίδα…
Μόνο παρτούζα για να στρώσει…