Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τα ml δε μετράνε θερμίδεςΜην είσαι με το υποδεκαμετρο και τον θερμιδομετρητή συνέχεια.

Αυτοί που πίνουν το καφε χωρίς ζάχαρη και χωρίς γάλα.
Κωλομπαράδες Όλοι.
Σχηματικά το λέω...τα ml δε μετράνε θερμίδες![]()
Πω ρε πουστη μουΕλγκα, σου ειπα γδυστην. Καπως ετσι...
![]()
Ηρεμα μαν.Πω ρε πουστη μου
Ήρεμα μανΑυτη έχει ταβάνι. 100 βαρια βαρια 120 με κωλο. Την αλλη θελω.
Εδω παμε στο 200αρι μονο με μπροστινή κινηση.Εδώ ανεβαίνουμε λίγο Προβολή συνημμένου 1319106
Συγγνωμη αδερφε.Ήρεμα μαν
Info για το κορμί υπάρχουν?
Η ζάχαρη είναι ένα ψέμα...Σουρωμενος είσαι κάθε μέρα και πίνεις καφέ χωρίς ζάχαρη;