Νέα

Κωλομπαράδες όλοι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Elganador
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

k.p888

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2025
Μηνύματα
48
Like
85
Πόντοι
0
@Zebu τιμή.?
IMG_6586.jpeg
Top model….
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.532
Κριτικές
88
Like
4.473
Πόντοι
13.145
Οσοι δεν πανε με Εταιρες κωλομπαραδες ολοι,Οσες περιμενουν απο των Αντρα να πληρωνει στην εξοδο και να κάνει των χορηγό κωλομπαρινες ολες,Οσοι παίρνουν σκύλο που η φυλή χρειάζεται ενέργεια και δραστηριότητες ,ενώ αυτοι ειναι του καναπέ,και το περισσότερο που μπορεί να βγάλουν ειναι 38 νούμερο κουραδα κωλομπαραδες ολοι.
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.163
Πόντοι
16.411
Αυτοί που σταματάνε πάνω στη διάβαση των πεζών όσο το φανάρι είναι κόκκινο και περιμένουν να τους κορνάρουν οι πίσω για να φύγουν. Κωλομπαράδες όλοι!
2p8HZfs.gif
 
Τελευταία τροποποίηση:

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

aekaldo

Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2024
Μηνύματα
257
Like
538
Πόντοι
81
αυτοί εδώ... :coffee::coffee:


τιμή τους και καμάρι τους κιόλας :gay::effemine::springsmile::stretcher:
Και οι δύο κωλομπαράδες
 
OP
OP
Elganador

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
αυτοί εδώ... :coffee::coffee:


τιμή τους και καμάρι τους κιόλας :gay::effemine::springsmile::stretcher:
@Eraser.. Ποια είναι η νύφη και ποιος ο γαμπρός
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
@Eraser.. Ποια είναι η νύφη και ποιος ο γαμπρός
καλό ερώτημα, αλλά γιατί να μην αυτοπροσδιορίζονται?
ας το πάνε εναλλάξ, μία εβδομάδα ο ένας την επόμενη ο άλλος ή με όποια σειρά θέλουν
δε θα τα χαλάσουμε σε αυτό πιστεύω
 
OP
OP
Elganador

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
καλό ερώτημα, αλλά γιατί να μην αυτοπροσδιορίζονται?
ας το πάνε εναλλάξ, μία εβδομάδα ο ένας την επόμενη ο άλλος ή με όποια σειρά θέλουν
δε θα τα χαλάσουμε σε αυτό πιστεύω
Ε τότε μία βδομάδα ο Δημητράκης θα είναι κωλομπαρίνα
και μια βδομάδα κωλομπαράς
:2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom