SirLancelot
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 1.257
- Κριτικές
- 19
- Like
- 5.782
- Πόντοι
- 1.446
Έγινε πρόοδος από το crystal στο Casa και τώρα ανεξάρτητη !!!Αυτή δούλευε κρύσταλ πριν χρόνια με το όνομά σήλια
Έγινε πρόοδος από το crystal στο Casa και τώρα ανεξάρτητη !!!Αυτή δούλευε κρύσταλ πριν χρόνια με το όνομά σήλια
Ωχ γιατι;Άγιο είχες...![]()

Ξεπέτα...Ωχ γιατι;![]()
Ευχαριστω!Ξεπέτα...
Αυτά που αναφέρεις για την περιοχή της Πέλλας λειτουργούν ? Για σημερινή εξόρμηση ενδιαφέρομαιΒαθυλακο οχι
Παίζει μετά την νέα Πέλλα, Οι γοργόνες. Παίζει στην Αλεξάνδρεια Αυτό με τις Βουλγάρες Στη Σκύδρα το Σολ Και το Άννα Μαρία στη Δάφνη Πέλλας
Αλεξανδρεια εχει κλεισει οι γοργονες πελλα και η Αννα μαρια δαφνη δουλευουν κανονικα οπως και το λουση στο βαθυλακο!Αυτά που αναφέρεις για την περιοχή της Πέλλας λειτουργούν ? Για σημερινή εξόρμηση ενδιαφέρομαι
Που περίπου είναι το Λούση στο Βαθύλακκο.. Δεν τα βγάζει στο maps!Αλεξανδρεια εχει κλεισει οι γοργονες πελλα και η Αννα μαρια δαφνη δουλευουν κανονικα οπως και το λουση στο βαθυλακο!
Που περίπου είναι το Λούση στο Βαθύλακκο.. Δεν τα βγάζει στο maps
Στην Πολίχνη, δίπλα από την πιτσαρία Ράφαελ. Από αυτά που λέμε, που δεν είναι κλασσικά κωλόμπαρα αλλά μοιάζουν σαν κλειστές καφετέριες με ξεκωλάκια μέσα.που ειναι αυτο ?
Εχει πάει κανείς τελευταία foul moon;
Το γνωρίζω αυτό από ρόστερ ρωτάω τι έχει ;ροξανα Αμαλία και μια καινούργια ποιο μικρή στα 30 κάτι καλούτσικα ήταν
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
10 ποτό σου. Κορίτσι 10 σφηνακι 20 ποτό
Κυριακές είναι κλειστάΤο Βικτωρια Σταυρουπολη εβαλε λουκετο?
Οποτε περναω,Κυριακες και οχι νωρις κλειστα το βλεπω.
Και εκεινη η πολυχρωμη περιφραξη,τι φαση?
Παιδοτοπος εγινε?