Νέα

Κωλόμπαρα Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (1 μέλη και 9 επισκέπτες)

Boba_Xarakiri

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2026
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Βαθυλακο οχι
Παίζει μετά την νέα Πέλλα, Οι γοργόνες. Παίζει στην Αλεξάνδρεια Αυτό με τις Βουλγάρες Στη Σκύδρα το Σολ Και το Άννα Μαρία στη Δάφνη Πέλλας
Αυτά που αναφέρεις για την περιοχή της Πέλλας λειτουργούν ? Για σημερινή εξόρμηση ενδιαφέρομαι
 

foolidis

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2025
Μηνύματα
13
Like
20
Πόντοι
0
Αυτά που αναφέρεις για την περιοχή της Πέλλας λειτουργούν ? Για σημερινή εξόρμηση ενδιαφέρομαι
Αλεξανδρεια εχει κλεισει οι γοργονες πελλα και η Αννα μαρια δαφνη δουλευουν κανονικα οπως και το λουση στο βαθυλακο!
 

Boba_Xarakiri

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2026
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Αλεξανδρεια εχει κλεισει οι γοργονες πελλα και η Αννα μαρια δαφνη δουλευουν κανονικα οπως και το λουση στο βαθυλακο!
Που περίπου είναι το Λούση στο Βαθύλακκο.. Δεν τα βγάζει στο maps!
 

foolidis

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2025
Μηνύματα
13
Like
20
Πόντοι
0
Τελευταία τροποποίηση:

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
426
Like
1.218
Πόντοι
201
Στην Πολίχνη, δίπλα από την πιτσαρία Ράφαελ. Από αυτά που λέμε, που δεν είναι κλασσικά κωλόμπαρα αλλά μοιάζουν σαν κλειστές καφετέριες με ξεκωλάκια μέσα.
 

Boba_Xarakiri

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2026
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Ενημερωτικά...
Μετά από νυχτερινή εξόρμηση σε νόμο Πέλλας..
"Γοργονες" έξω από την Πέλλα, ούτε μισό κορίτσι μέσα .. Μόνο η τσατσά στο μπάρ..

Για το Άννα Μαρία22 ..

Είχε κίνηση, κορίτσια κάτω του 5, εκτός από ένα..
Βάσια.. Παντού τατού, απίστευτα bich στυλ, γέμιζε το μαγαζί..
Οι υπόλοιπες κάτω του μετρίου ..

Κάποια στιγμή θα περπατήσω και προς Βαθύλακκο..
 

o germanos

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2023
Μηνύματα
117
Like
100
Πόντοι
1
ροξανα Αμαλία και μια καινούργια ποιο μικρή στα 30 κάτι καλούτσικα ήταν
Εχει πάει κανείς τελευταία foul moon;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

10 ποτό σου. Κορίτσι 10 σφηνακι 20 ποτό
 

Billy

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2020
Μηνύματα
183
Like
129
Πόντοι
1
ροξανα Αμαλία και μια καινούργια ποιο μικρή στα 30 κάτι καλούτσικα ήταν

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

10 ποτό σου. Κορίτσι 10 σφηνακι 20 ποτό
Το γνωρίζω αυτό από ρόστερ ρωτάω τι έχει ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αμαλία στο καραμέλα είναι
 

o germanos

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2023
Μηνύματα
117
Like
100
Πόντοι
1
Όταν είχα πάει εγώ την άνοιξη ήταν αυτές η 3 και η Ρούλα στο μπαρ
 

Billy

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2020
Μηνύματα
183
Like
129
Πόντοι
1
Γενικά δυστυχώς τα ίδια και τα ίδια έχουν πέσει αρκετά αυτά τα μαγαζιά τελευταία
 

aprovleptos4

Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2026
Μηνύματα
27
Like
96
Πόντοι
0
Εγώ πέρασα Παρασκευή από Καραμέλα.εθεαθη η Τζούλια απο το Βικτώρια(Σταυρούπολη), η Μαρία από τα Καζαμπλάνκα μεταγραφή και η Σοφία που είχα ξαναπετυχει πριν το Πάσχα.ηΗ Σοφία με κοκκινο μίνι φόρεμα πολύ καυλιάρα,ήμουν έτοιμος για χορό πίσω,αλλά ξαφνικό τηλεφώνημα και η φάση χάλασε, δυστυχώς.Την επόμενη φορά,θέλω να την πάρω με το φουλ Στριπ στα 60€ και να δω τι γούστα βγάζει,αλλά και να τη γλείψω σαν παγωτό....
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.648
Κριτικές
173
Like
39.815
Πόντοι
38.529
Το Βικτωρια Σταυρουπολη εβαλε λουκετο?
Οποτε περναω,Κυριακες και οχι νωρις κλειστα το βλεπω.
Και εκεινη η πολυχρωμη περιφραξη,τι φαση?
Παιδοτοπος εγινε?
 

nmak81

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
231
Like
321
Πόντοι
21
Το Βικτωρια Σταυρουπολη εβαλε λουκετο?
Οποτε περναω,Κυριακες και οχι νωρις κλειστα το βλεπω.
Και εκεινη η πολυχρωμη περιφραξη,τι φαση?
Παιδοτοπος εγινε?
Κυριακές είναι κλειστά
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom