Νέα

Κωλόμπαρα Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

o germanos

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2023
Μηνύματα
118
Like
100
Πόντοι
1
Όχι θα κερνάω ποτά για να πω πως με λένε, και απο που είμαι… εννοείτε κατευθείαν στα βαθιά … με το καλημέρα μέχρι να με φρενάρει άσχημα… εκεί που θα έρθει να συστηθεί θα την βγάλω τα βυζια απλώς και θα γλείψω.
 

Troublemaker_

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
1.271
Κριτικές
21
Like
6.714
Πόντοι
3.446
Όχι θα κερνάω ποτά για να πω πως με λένε, και απο που είμαι… εννοείτε κατευθείαν στα βαθιά … με το καλημέρα μέχρι να με φρενάρει άσχημα… εκεί που θα έρθει να συστηθεί θα την βγάλω τα βυζια απλώς και θα γλείψω.
Έχεις διαβάσει για τις εξετάσεις… Γιατί τα ψέματα που λες ένα παιδάκι γυμνασίου θα τα έλεγε μόνο. Εσύ είσαι ο μάγκας που με το καλημέρα αρχίζεις κάνεις πράγματα για να μην χάνεις χρόνο αλλά εμείς όλοι είμαστε μαλάκες τόσα χρόνια. Κακώς ασχολήθηκα μαζί σου
 

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
110
Like
17.919
Πόντοι
33.365
εγω παντως με 30 ευρω στα σπιτακια οχι μονο μπουτακι πιανω αλλα γαμαω κιολας. ΚΑΛΑ ΣΑΣ κανουν λοιπον και σας πιανουν τον κωλο στα κωλομπαρα, μαλλον ετσι βγηκε ο ορος ΚΩΛΟμπαρο γιατι σας πιανουν τον ΚΩΛΟ αντι να πιανεται εσεις.
 

peter6969

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2008
Μηνύματα
1.855
Κριτικές
6
Like
949
Πόντοι
96
Όχι θα κερνάω ποτά για να πω πως με λένε, και απο που είμαι… εννοείτε κατευθείαν στα βαθιά … με το καλημέρα μέχρι να με φρενάρει άσχημα… εκεί που θα έρθει να συστηθεί θα την βγάλω τα βυζια απλώς και θα γλείψω.
Μην τα βαζεις με τις κωλομπαρουδες
Τζαμπα ουτε στην γυναικα σου
 

Crixus

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Νοε 2019
Μηνύματα
409
Κριτικές
1
Like
1.452
Πόντοι
201
Εγώ παλιά, επειδή ήμουν ομορφόπαιδο, πήγαινα στα κωλόμπαρα, όχι μόνο δεν κερνούσα, με κερνούσαν κι όλας, μόλις μ`εβλεπαν πετούσαν τα ρούχα τους και μου στηνόντουσαν, μερικές μου έδιναν και λεφτά για να μη φύγω και πάω αλλού, πηδούσα πάω απο 10 φορές καθε βράδυ μία κωλομπαρού. ......ναι αλήθεια!
 

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
110
Like
17.919
Πόντοι
33.365
Εγώ παλιά, επειδή ήμουν ομορφόπαιδο, πήγαινα στα κωλόμπαρα, όχι μόνο δεν κερνούσα, με κερνούσαν κι όλας, μόλις μ`εβλεπαν πετούσαν τα ρούχα τους και μου στηνόντουσαν, μερικές μου έδιναν και λεφτά για να μη φύγω και πάω αλλού, πηδούσα πάω απο 10 φορές καθε βράδυ μία κωλομπαρού. ......ναι αλήθεια!
Jungle Book Snake GIF
snake GIF
 

Crixus

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Νοε 2019
Μηνύματα
409
Κριτικές
1
Like
1.452
Πόντοι
201
Αν λέω ψέματα....να σας κοπεί η γλώσσα!
 

Troublemaker_

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Νοε 2017
Μηνύματα
1.271
Κριτικές
21
Like
6.714
Πόντοι
3.446
Αν λέω ψέματα....να σας κοπεί η γλώσσα!
Το επιβεβαιώνω! Κουκλάκι ζωγραφιστό. Τον πέτυχα σε ένα μαγαζί και μόλις κάθισε σε τραπέζι σηκώθηκαν δύο κοπέλες από τους πελάτες που είχαν και μάλωναν ποια θα κάτσει μαζί του. Από τότε τον ζηλεύω
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Crixus

bizakias

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
100
Κριτικές
1
Like
187
Πόντοι
1
Οντως παιδιά αλήθεια λένε ήμουν ο ένας από τους 2 πελάτες
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Crixus

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
427
Like
1.218
Πόντοι
201
Ας περάσει κάποιος από το Λα Τουρ να τσεκάρει. Το λέω επειδή εγώ δεν μπορώ.
 

SirLancelot

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Ιαν 2022
Μηνύματα
1.258
Κριτικές
19
Like
5.784
Πόντοι
1.446

Ρε σεις αυτή δουλεύει σε κάποιο κωλομπαρο η στριπτιτζάδικο και τώρα το παίζει και ανεξάρτητη;
Κάτι μου θυμίζει αλλά έχω κολλήσει !
 

Zhukov

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2026
Μηνύματα
606
Κριτικές
1
Like
2.411
Πόντοι
446

PaRty AniMaL

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Ιουν 2022
Μηνύματα
5.499
Κριτικές
24
Like
35.750
Πόντοι
8.346

Humax

Μέγας
Εγγρ.
29 Νοε 2007
Μηνύματα
6.290
Like
13.704
Πόντοι
3.556

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom