Νέα

Κωλόμπαρα στην Πάτρα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lykos1072
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 317
  • Εμφανίσεις 111K
  • Ετικέτες
    πάτρα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tsilo11

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2024
Μηνύματα
31
Like
13
Πόντοι
0
Εχουμε καμια ενημερωση για δεσμο και μουλεν??
 

johnol91

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2025
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
Πρόσφατα ψώνια στο κατάστημα «δεσμός» στην αγίου ανδρεου από κάτω . 4 κοπέλες , η νικολ μαυρομαλλα νταρντανα , μια άλλη κοπελίτσα πολύ νέα ντροπαλή πολύ και άλλες 2 μεγαλύτερες σε ηλικία . Ποτό 5 ευρώ τσιμπούκι στο δωματίακι από πάνω 30 . Νικολ αξίζει τα 30
Που ακριβώς?? Ψάχνω και δεν βρίσκω..
 

manos968

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2022
Μηνύματα
45
Like
52
Πόντοι
0
Το dunhill και το ονειροπαγιδα που είναι μάγκες;
 

giannhs4

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2025
Μηνύματα
4
Like
0
Πόντοι
0
Για ένα που λέει φανάρι φως ξέρουμε τίποτα;
 

Sam2026

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2025
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
Πριν 3 μήνες στο δεσμο ηταν μια μελαχρινη, πολύ καλό, Πόπη ηταν το όνομα,ειναι ακόμα εκεί?
 

Sexomanis77

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2018
Μηνύματα
20
Like
28
Πόντοι
0
Ως άπειρος στο κομμάτι των κωλομπαρων της αχαϊκής πρωτεύουσας, είπα να περάσω μια βολτίτσα στα εν λόγω οικήματα. Η αλήθεια είναι ότι ενώ είχα φουλ όρεξη, αυτή κόπηκε γρήγορα, όταν μπήκα στο φως φαναρι...Η εικόνα του μαγαζιού μοιάζει λες και έχουμε 1995, οι δε κυρίες αρκετά ηλικιωμένες. "Δεν ήξερες, δεν ρώταγες"που λέει και ο σοφός λαός...προσωπικά όταν πήγα, κατά τις 23:30 ήταν 4 κυρίες, στάνταρ άνω των 60 με 65, η μία μάλιστα ήταν Ουκρανη. Από κόσμο δεν είχε τίποτα, μαλλον μόνο εάν είσαι γκιλφακιας πας εκεί ή εάν έχεις μια ηλικία....Τεσπα, προσωπικά ξενέρωσα και δεν πήγα και στα υπόλοιπα. μήπως τυχόν ξέρει κάποιος κάνα μαγαζί, με καμία μικροτερη; έστω να ναι 40...δεν θα ήθελα να ξαναδώ 60+!!!
 

rod

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουν 2006
Μηνύματα
63
Like
44
Πόντοι
0
Μουλεν μια σοβαρο καυλι ονομα συλβη ή καπως ετσι λεει,δεν κανει αταξιες...μια αλλη ισαμπελ ή καπως ετσι..κανει αταξιες οριακα για τα δικα μου γουστα...
Στην Ξανθη 3 περνονται αλλα μετριες κ μια εξ αυτων μαυρη
Στο μπελεβερντε 2 η μια τρελλο μωρο δεν ξερω τι παιζει
Αυτα...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μουλεν μια σοβαρο καυλι ονομα συλβη ή καπως ετσι λεει,δεν κανει αταξιες...μια αλλη ισαμπελ ή καπως ετσι..κανει αταξιες οριακα για τα δικα μου γουστα...
Στην Ξανθη 3 περνονται αλλα μετριες κ μια εξ αυτων μαυρη
Στο μπελεβερντε 2 η μια τρελλο μωρο δεν ξερω τι παιζει
Αυτα...
 

Menios2121

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2026
Μηνύματα
16
Like
24
Πόντοι
0
Λέω να επισκεφθω τον δεσμό για πρώτη φορά.Ποια είναι η διαδικασία σου ανοίγεται η κοπέλα ή όχι ;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom