Ως άπειρος στο κομμάτι των κωλομπαρων της αχαϊκής πρωτεύουσας, είπα να περάσω μια βολτίτσα στα εν λόγω οικήματα. Η αλήθεια είναι ότι ενώ είχα φουλ όρεξη, αυτή κόπηκε γρήγορα, όταν μπήκα στο φως φαναρι...Η εικόνα του μαγαζιού μοιάζει λες και έχουμε 1995, οι δε κυρίες αρκετά ηλικιωμένες. "Δεν ήξερες, δεν ρώταγες"που λέει και ο σοφός λαός...προσωπικά όταν πήγα, κατά τις 23:30 ήταν 4 κυρίες, στάνταρ άνω των 60 με 65, η μία μάλιστα ήταν Ουκρανη. Από κόσμο δεν είχε τίποτα, μαλλον μόνο εάν είσαι γκιλφακιας πας εκεί ή εάν έχεις μια ηλικία....Τεσπα, προσωπικά ξενέρωσα και δεν πήγα και στα υπόλοιπα. μήπως τυχόν ξέρει κάποιος κάνα μαγαζί, με καμία μικροτερη; έστω να ναι 40...δεν θα ήθελα να ξαναδώ 60+!!!