Νέα

Κωλόμπαρα στα Ιωάννινα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sokkal45
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 33
  • Εμφανίσεις 21K
  • Ετικέτες
    γιάννενα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

m8829

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
173
Κριτικές
3
Like
30
Πόντοι
1
Καλησπέρα. Κάπου άκουσα ότι άνοιξαν δύο καινούργια.. 1 στην ανεξαρτησίας κ 1 στη Ν.Ζερβα, εκεί που ήταν ένα παλιό club.. ξέρει κανείς αν ισχύει ή είναι.. ?
 

hacker_bv

Νέο Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπέρα. Κάπου άκουσα ότι άνοιξαν δύο καινούργια.. 1 στην ανεξαρτησίας κ 1 στη Ν.Ζερβα, εκεί που ήταν ένα παλιό club.. ξέρει κανείς αν ισχύει ή είναι.. ?
Ανεξαρτησίας πάρα πολύ δυσκολο να ισχυει, γιατι αυτο το διαστημα εκει ειναι τα περισσότερα μπαρ και ο πιο πολυσυχναστιος δρομος το βραδυ.
Ουτε για την Ναπ. Ζερβα, θα το κοιταξω και θα ξαναγραψω
 

m8829

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
173
Κριτικές
3
Like
30
Πόντοι
1
Βρήκαμε τίποτα; Αν δεν κάνω λάθος, στη Ζερβα εννοούσαν το γωνιακό, απέναντι από το κρεοπωλείο..
Θα προσπαθήσω να περάσω να δω τι παίζει..
 

m8829

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
173
Κριτικές
3
Like
30
Πόντοι
1
Πέρασα απ' έξω απ' τη Ζέρβα, είναι στην αρχή, ακριβώς δίπλα απ' την Κρεπερι..
Δεν ξέρω τι παίζει μέσα, αλλά στο σημείο που είναι, ποιος να πάει, όλοι οι γνωστοί σου από κει θα περνάνε.. εκτός κ αν πάει κάποιος στις 5 το πρωί..
 

Wasilee

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
13
Like
12
Πόντοι
0
Καλημέρα παρέα.
Σε λίγες μέρες έρχομαι Γιάννενα, από Γερμανία για Πάσχα και θέλω να τον βρέξω λίγο!
Το μόνο που κατάφερα να βρω από εδώ έως τώρα είναι αυτό το antik, αλλά και αυτό το μνμ ήταν πριν από χρόνια. Υπάρχει τπτ ακόμα ενεργό στα Γιάννενα;
 

m8829

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
173
Κριτικές
3
Like
30
Πόντοι
1
Καλημέρα παρέα.
Σε λίγες μέρες έρχομαι Γιάννενα, από Γερμανία για Πάσχα και θέλω να τον βρέξω λίγο!
Το μόνο που κατάφερα να βρω από εδώ έως τώρα είναι αυτό το antik, αλλά και αυτό το μνμ ήταν πριν από χρόνια. Υπάρχει τπτ ακόμα ενεργό στα Γιάννενα;
Το Αντικ είναι ανοιχτό, αλλά είναι κυρίως για λάτρεις.. ώριμων γυναικών..
Υπάρχει κ το voodoo, αλλά είναι σπτριπ...
 

Tasos95

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2023
Μηνύματα
27
Like
10
Πόντοι
0
Καλησπέρα παιδιά, κάτι άκουσα για ένα κωλόμπαρο cafe bar Κατερίνα στους Αμπελόκηπους, έχει δοκιμάσει κανείς;
 

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.757
Like
3.149
Πόντοι
456
Ισχύει ότι δεν υπάρχουν στα Γιάννενα μπουρδέλα γιατί βάλαν πόδι οι παπάδες ;
 

apeiros21

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2025
Μηνύματα
8
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπερα παλικαρια..ερωτηση: στο αντικ τι ωρα βγαινουν τα κορασια για δοκιμες και αν ξερει κανενας τιμες κλπ. Οσο για ηλικια δεν με ενοχλει αρκει να μην εχει κιλα ! Ευχαριστω εκ των προτερων.
 

ertflix2324

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2024
Μηνύματα
31
Like
13
Πόντοι
0
Στο Αντίκ έχει μεγάλες μέτριας εμφάνισης αλλά οκ μια μελαχρινή καλή είναι ! Βέβαια καλές τιμές
Στάνταρ δεν είναι παίρνουν και παζάρια ! Με 70€ κάνεις πολλά
 

Punter_13

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2024
Μηνύματα
153
Like
256
Πόντοι
21
Καλημερα. Εκτος απο αντικ ξερει κανεις αλλα μαγαζια που να δουλευουν τωρα? Με καβαντζα η φορτωμα για εξω δεν κανω διακρισεις
 

Punter_13

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2024
Μηνύματα
153
Like
256
Πόντοι
21
Μετά από αρκετά χρόνια βρέθηκα για ΣΚ Γιάννενα για δουλειές. Μαζί με έναν φίλο Γιαννιώτη μετά από ποτάκι στο κέντρο γυρίσαμε τα παρακάτω μαγαζιά.. Πριν ξεκινήσω να διορθώσω ότι τα μπαράκια δεν είναι μόνο 2 όπως θα δείτε και στη συνέχεια.
1. Ο ναός του Θείου - Περιοχή "Τζαμί": Cult κατάσταση 3 κοπέλες (η μια μέσα από το μπαρ) - 2 πελάτες. Πολύ χαμηλός φωτισμός, Διονυσίου στα ηχεία. Από τις κοπέλες η μια νταρντανομωρό (αρκετά κιλάκια), αυτή που ηταν μεσα στο μπαρ δεν την πρόσεξα καλά και μια μιλφ με ωραίο σώμα. Ποτό αντρικό 6 ευρώ, γυναικείο 10 & 20. Κεράσαμε το μιλφ ποτάκι 20 ευρώ και φύγαμε..

2. Καφενείο η Ελλάς: Περιοχή "Τζαμί": Cult κατάσταση νο 2. 4 κοπέλες και στο μπαρ ενας μεσόκοπος. Οι 2 κοπελες ήταν πιασμένες αν και δεν μου γεμισαν το μάτι. Οι αλλες δυο ρουμάνες γυρα στα 40 σχετικά καλή εμφανιση αν και οχι κάτι το ιδιαίτερο.. Μας επιασαν κουβέντα, κεράσαμε ποτό-νερο (6 αντρικό, 10 & 20 γυναικείο). Οι κοπέλες αρκετά ευγενικές αν και μας ξενέρωσαν λίγο αφου ξεκίνησαν για κουβέντες για τις οικογένειές τους, παιδιά κτλ..

3. Playboy: περιοχή πλατανάκια: Κλειστό (Άγνωστο γιατί)

4. Το ποτηρακι: περιοχή Αμπελόκηποι: Ακόμα μια φορά μπαρ δεκαετίας 80. 4-5 κοπέλες μέσα και μια νταρντάνα μέσα στο μπαρ. Γενικά πολύ ωραίο κλίμα και πολύ γέλιο με τις κοπέλες και με τη κοπέλα στη μπαρα. 1 μαυρούλα τούμπανο και πριβέ ποτάκι (τιμές δεν θυμάμαι γιατί αυτή τη γύρα τη κέρασε ο φίλος)

5. Cafe Antique: περιοχή γηροκομείο: Με την είσοδό μας στο μαγαζί είδαμε ότι ήμασταν μόνοι μας.. 6-7 κοπέλες και μια νταρντάνα με βυζάρες στο μπαρ. Οι περισσότερες κοπέλες με συμπαθητικά σώματα. Οι 2 πάνω από 45. Οι υπόλοιπες πιο μικρές. Η μαυρούλα και πάλι τουμπανο με ωραίο σώμα. 5 ευρώ ποτό αντρικό, 10-15 ποτό γυναικείο. Το μαγαζί όπως μπαίνεις φαίνεται αρκετα μικρό. Όμως υπάρχει ακόμα ένας χώρος-καβατζα για να πιεις το ποτό σου με τις κοπέλες.

Το Cafe Antique ήταν το καλύτερο από αυτά που πήγαμε.. Υπάρχουν ακόμα 2-3 εκτός της πολης τα οποία δεν επισκέφθηκαμε και δεν θυμάμαι ονόματα.
Καλημερα παιδια. Antique και θειο εχω παει. Τα αλλα λειτουργουν? Μπορει να μου δωσει καποιος διευθυνσεις? Επισης ενα καφε γορης κοντα στο αεροδρομιο τι λεει?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom