Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ανεξαρτησίας πάρα πολύ δυσκολο να ισχυει, γιατι αυτο το διαστημα εκει ειναι τα περισσότερα μπαρ και ο πιο πολυσυχναστιος δρομος το βραδυ.Καλησπέρα. Κάπου άκουσα ότι άνοιξαν δύο καινούργια.. 1 στην ανεξαρτησίας κ 1 στη Ν.Ζερβα, εκεί που ήταν ένα παλιό club.. ξέρει κανείς αν ισχύει ή είναι.. ?
Το Αντικ είναι ανοιχτό, αλλά είναι κυρίως για λάτρεις.. ώριμων γυναικών..Καλημέρα παρέα.
Σε λίγες μέρες έρχομαι Γιάννενα, από Γερμανία για Πάσχα και θέλω να τον βρέξω λίγο!
Το μόνο που κατάφερα να βρω από εδώ έως τώρα είναι αυτό το antik, αλλά και αυτό το μνμ ήταν πριν από χρόνια. Υπάρχει τπτ ακόμα ενεργό στα Γιάννενα;
Καλημερα παιδια. Antique και θειο εχω παει. Τα αλλα λειτουργουν? Μπορει να μου δωσει καποιος διευθυνσεις? Επισης ενα καφε γορης κοντα στο αεροδρομιο τι λεει?Μετά από αρκετά χρόνια βρέθηκα για ΣΚ Γιάννενα για δουλειές. Μαζί με έναν φίλο Γιαννιώτη μετά από ποτάκι στο κέντρο γυρίσαμε τα παρακάτω μαγαζιά.. Πριν ξεκινήσω να διορθώσω ότι τα μπαράκια δεν είναι μόνο 2 όπως θα δείτε και στη συνέχεια.
1. Ο ναός του Θείου - Περιοχή "Τζαμί": Cult κατάσταση 3 κοπέλες (η μια μέσα από το μπαρ) - 2 πελάτες. Πολύ χαμηλός φωτισμός, Διονυσίου στα ηχεία. Από τις κοπέλες η μια νταρντανομωρό (αρκετά κιλάκια), αυτή που ηταν μεσα στο μπαρ δεν την πρόσεξα καλά και μια μιλφ με ωραίο σώμα. Ποτό αντρικό 6 ευρώ, γυναικείο 10 & 20. Κεράσαμε το μιλφ ποτάκι 20 ευρώ και φύγαμε..
2. Καφενείο η Ελλάς: Περιοχή "Τζαμί": Cult κατάσταση νο 2. 4 κοπέλες και στο μπαρ ενας μεσόκοπος. Οι 2 κοπελες ήταν πιασμένες αν και δεν μου γεμισαν το μάτι. Οι αλλες δυο ρουμάνες γυρα στα 40 σχετικά καλή εμφανιση αν και οχι κάτι το ιδιαίτερο.. Μας επιασαν κουβέντα, κεράσαμε ποτό-νερο (6 αντρικό, 10 & 20 γυναικείο). Οι κοπέλες αρκετά ευγενικές αν και μας ξενέρωσαν λίγο αφου ξεκίνησαν για κουβέντες για τις οικογένειές τους, παιδιά κτλ..
3. Playboy: περιοχή πλατανάκια: Κλειστό (Άγνωστο γιατί)
4. Το ποτηρακι: περιοχή Αμπελόκηποι: Ακόμα μια φορά μπαρ δεκαετίας 80. 4-5 κοπέλες μέσα και μια νταρντάνα μέσα στο μπαρ. Γενικά πολύ ωραίο κλίμα και πολύ γέλιο με τις κοπέλες και με τη κοπέλα στη μπαρα. 1 μαυρούλα τούμπανο και πριβέ ποτάκι (τιμές δεν θυμάμαι γιατί αυτή τη γύρα τη κέρασε ο φίλος)
5. Cafe Antique: περιοχή γηροκομείο: Με την είσοδό μας στο μαγαζί είδαμε ότι ήμασταν μόνοι μας.. 6-7 κοπέλες και μια νταρντάνα με βυζάρες στο μπαρ. Οι περισσότερες κοπέλες με συμπαθητικά σώματα. Οι 2 πάνω από 45. Οι υπόλοιπες πιο μικρές. Η μαυρούλα και πάλι τουμπανο με ωραίο σώμα. 5 ευρώ ποτό αντρικό, 10-15 ποτό γυναικείο. Το μαγαζί όπως μπαίνεις φαίνεται αρκετα μικρό. Όμως υπάρχει ακόμα ένας χώρος-καβατζα για να πιεις το ποτό σου με τις κοπέλες.
Το Cafe Antique ήταν το καλύτερο από αυτά που πήγαμε.. Υπάρχουν ακόμα 2-3 εκτός της πολης τα οποία δεν επισκέφθηκαμε και δεν θυμάμαι ονόματα.