jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
Jimmako... ;έχω αρχίσει και το ψήνω τρελά..
Βρε κ γω αν κ λιγο δυσκολο λογω πρωινης δουλειας!@
Καμια τεταρτη η πεμπτη μονο
Jimmako... ;έχω αρχίσει και το ψήνω τρελά..
Βρε κ γω αν κ λιγο δυσκολο λογω πρωινης δουλειας!@
Καμια τεταρτη η πεμπτη μονο
Καλυτερα Πεμπτη πριν τις 3:00 το πρωι γιατι κλεινει νωρις αμα δεν εχει δουλεια. Καλυτερη ωρα γυρω στις 1 το πρωι

Κωλοκαφενείο-μπαρ, παίζει κανένα; Από αυτά που έχουν ανατολικές πορνοσερβιτόρες , να παω πρωινό καφέ κατά τις 12.30
με συνοδευτικά και κιτσιμπού ;
και εγώ πρωτάρης σε αυτό τον τομέα...ακούω συμβουλές ....
Πολλά αλλά εδώ το thread είναι για κωλόμπαρα - γαμησάδικα, σίγουρα θα βρεις κάποιο σχετικό thread μ' αυτό που ρωτάς για να σε κατατοπίσουν καλύτερα
Τις 5 τελευταίες σελίδες του thread αν μπεις στον κόπο να τις διαβάσεις θα πάρεις τις απαντήσεις που θες
αυτα γουσταρω, ευγε,Η Λανα το αφεντικο θα τα κανονισει ολα. Απολυτη καλτιλα και θα τρελαθειτε με τα πριβε. Μονο αυτο σας λεω. Στο Χαλαρα ειναι τελειως χυμα

Ειναι νεοι και αβγαλτοι τα παιδια
Σε αυτό τον τομέα άρχοντα μου εντελώς. ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ όμως.. Φυσικά οι συμβουλές σας θα μας καθοδηγήσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα μία νύχτας γεμάτη καλτιά και ακολασία...
Φίλε πρόσεξε γιατί τα κωλόμπαρα είναι επικίνδυνο σπορ, ή θα δεις το φως το αληθινό ή θα καταστραφείς
του φαγανε πολυ κοροιδιλικι λεφτα σε κωλομπαρα. Δυστυχως παιδια οτι και να γινει καποια λεφτα θα τα κλαψετε με μαυρο δακρυ Το καλυτερο που εχετε να κανετε ειναι να βαζετε συγκεκριμενες ερωτησεις και να κανουμε φροντιστηριο εγω ο βυζολαγνος και ο μαιτρ της καβατζας Γουμανχολικ 
Quiz: Απο ποιο κωλομπαρο ξεκινησε αυτη?
Ο ευρων (πλην Βυζολαγνου-Γουμανχολικ) κερδιζει μπουκαλακι στο Pub65 απο μενα
Να τον ακούς το χοντρολάγνο!Παιδιά μια διόρθωση: Η κοπέλα που πήρα προσφάτως στις γιορτές στο "Strass", η ξανθιά παχουλή αλλά σφιχτή με ωραίο πρόσωπο που την είχα αναφέρει ως Ελίνα δε δουλεύει ως Ελίνα αλλά ως Μπάρμπαρα, Ελίνα είναι το κανονικό της όνομα άρα το ξεχνάτε. Οπότε πρέπει να είναι η ίδια κοπέλα στην οποία είχε αναφερθεί κι ο βυζολάγνος πριν κάτι μήνες
Πρωτομάστορα της καβάτζας, στα κωλόμπαρα παίζω ακόμα κατηγορία παμπαίδων...Δυστυχως παιδια οτι και να γινει καποια λεφτα θα τα κλαψετε με μαυρο δακρυ Το καλυτερο που εχετε να κανετε ειναι να βαζετε συγκεκριμενες ερωτησεις και να κανουμε φροντιστηριο εγω ο βυζολαγνος και ο μαιτρ της καβατζας Γουμανχολικ![]()
Τρικάλτ εκπομπή. Και Τζίνα Ντρούλης για πολύ πιρφ εδώ.Quiz: Απο ποιο κωλομπαρο ξεκινησε αυτη?
Ο ευρων (πλην Βυζολαγνου-Γουμανχολικ) κερδιζει μπουκαλακι στο Pub65 απο μενα
Ξερετε κανενα απο βορεια προαστεια κωλομπαρο που γαμας;
Παλιά στον γρυλλο στο Χαλάνδρι δούλευε μια ντραρντανα ειρήνη ξέρει κανείς που δουλεύει τώρα?
Καλημέρα, δεν είμαι πολύ φαν του είδους αυτού των μαγαζιών πλέον ( παλαιότερα τα είχα πλουτίσει αυτά τα μαγαζιά ειδικά στην επαρχία), απλά να ρωτήσω θέλω κάτι : κατεβαίνοντας τη Συγγρού προς Πειραιά μετά το 40-42 δεξιά είδα ένα μαγαζί - bar που έγραφε open 24hours. Υπάρχει πιθανότητα να είναι ανοιχτό και πρωινές ώρες? Ξέρει κάποιος κάτι?