apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
ποσο φτηνη τυπε?Αυτή η μικρή πλήν τεράστια λεπτομέρεια με έκανε να καταλάβω ποιά είναι η περίφημη Μίνα που λες, από τα Χριστούγεννα που έχω να επισκεφθώ το μαγαζί - όταν και είχα φάει αδικαιολόγητη φόλα από μια ελλεηνίδα -. Αυτή λοιπόν τη Μίνα έτυχε να τη δω και να μιλάμε για την άλλη στο λεωφορείο όταν σχόλασε το πρωί και όχι μόνο στο μισοσκόταδο του μπαρ που σε ξεγελάει και την κάνει λιγότερο τρομακτική. Για να μη φαντάζονται άλλα όσοι διαβάζουν και πάνε να τη βρούν, μιλάμε για ΤΟ ΥΠΕΡΕΚΤΡΩΜΑ της Πατησίων.Το μόνο ελαφρυντικό ότι έιναι ντόμπρα και πάμφτηνη. Τι να πω ρε φιλαράκι με έστειλες τώρα...
ενδιαφερομαι

και εγω μιλαγα με μια μπεκρου(δεν συμφερε να την κερασεις επινε κρασι και το κατεβαζα αμεσως) που επισης βρωμαγε κρασιλα ελλεηνιδα, νομιζω την λεγανε Σοφια,η οποια μου ελεγε παρε μου αλλο ενα και φοραγε ενα φουστακι και μου ζηταγε να τον βαλει στο μουνι της μεσα ετσι ξερα ,
